Oon muuttamassa Irlantiin. Onkos kellään tietoa meiningeistä
Ireland
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Re: Ireland
Minne oot tulossa? Itse asustellut kohta vuoden täällä. Onko duunipaikka jo varma? Mihin yritykseen?
Läpyskää ei kannata ostella. Saa vaan pään kipeeksi. Huonompaa kuin Suomessa. Yrttiä ei varmaan saa ellei tutustu oikeenlaisiin ihmisiin. Mulla voi olla jonkunlaisia vinkkejä sen saantiin ;)
Tervetuloa! :)
Läpyskää ei kannata ostella. Saa vaan pään kipeeksi. Huonompaa kuin Suomessa. Yrttiä ei varmaan saa ellei tutustu oikeenlaisiin ihmisiin. Mulla voi olla jonkunlaisia vinkkejä sen saantiin ;)
Tervetuloa! :)
-
Vieras
Corkkiin oon tulossa syksyllä. Onko siellä hyviä bileitä? Näihin, kun saan vastauksen niin eiköhän se oo siinä! Siis kaikki tärkee mistä pitää ottaa selvää...
En oo ite valitettavasti Corkissa käynyt. Luulisin että sielläkin ihan hyvä meininki :) Onhan sekin ihan hyvänkokonen kaupunki.