Ajattelin vain kysyä että onko täällä tarkempaa tietämystä imailusta Intian ihmemaassa? Olen käynyt kerran kiertelemässä ja tiedän että tarjonta on kova ja hinnat mitättömät, mutta olen kuullut että tuomiot voivat olla aivan älyttömät jopa pienistä määristä. Mutta koskeeko tämä vain maasta vientiä tai jotain myyntiä tms.? Paikalliset polttelevat paljon ja tuttu tuoksu pöllähtää kokoajan jostain, se tuntuu olevan sallittua paikallisille tai sitten poliiseiksi valitaan nenättömiä tyyppejä.
Olen menossa kuukauden päästä taas, ja olisi kiva tietää miten suhtautua sauhun myyjiin... Ostaako vai eikö ostaa, kas siinä vasta pulma. Hyvä charas kyllä houkuttaa, njam
Myyjät voivat kuulemma narauttaa poliisille ja saavat vihjepalkkion savukauppojen lisäksi. En tiedä onko se vain pelottelua turisteille vai tuleeko oikeasti pitkä kakku jopa 1g:stä, tosi ristiriitaista
Olen menossa tyttöystäväni kanssa reppumatkalle etelä-intiaan, Mumbain kautta ehkä Puriin tai sitten Goalle ja siitä sitten aivan etelä kärjen mahtaville rannoille
Toivottavasti joku osaa auttaa, kiitos jo etukäteen!