Kiitos pate ja addic! Eihän näitä tiki ja tiki vehkeitä ole vielä tullut hommattua, niin olisi tämäkin jäänyt näkemättä. Analoogikanavilla ei ole huumekeskusteluja sattunut silmään pitkään aikaan kuin yksi, ja sekin oli titetysti FST puolella. Siitähän nyt ei tajua kukaan mitään. Ihme meininkiä.
Todellakin harvinaisen järkevää keskustelua täkäläisessä mittakaavassa. Kumma että yksilön päätöksenkykyä kyseenalastetaan edelleen. On taas se 12vee tyttö joka porttaa kovempiin, ku ei se kannapi ollukkaa niin hurja juttu. Kannabista/huumeita käytetään sentakia että olisi kova jätkä jne..
Sitten tietysti vakio argumentti autolla ajaminen. Kuka vittu lähtee ajamaan autolla jos tuntee olevansa oikeasti sekaisin jos ei ole täysi idiootti. Näille ei varmaan ole mitään moraalista ongelmaa lähtiä rattiin 3 promillen kännissäkään.
Toinen klisee on tämä skitsofrenia/sykoosi vaara hassiksessa: eli hassis voi laukaista jossain todella minimaalisessa ryhmässä tällaista, jotka ovat valmiiksi alttiita moisiin mielenhäiriöihin, niin sitten jumalaton enemmistö tervejärkisistä normaaleista ihmisistäkään (joilla riskia ei ole) ei saisi käyttää muutaman kilarin takia.
Itse ainakin vetäsin ensimmäiset paukut joskus päälle kakskymppisenä pitkällisen itse suoritetutn "tutkimuksen" jälkeen. Ja hups heijaa, sehän oli ihan loistavaa tavaraa
Sitten tämä hurja jätkä/alakulttuuri meininki... sieltä "diilereiltähän" ne lätkät piti ensikerroilla hommata, mutta miksi vitussa vetäsin mitä hyvänsä mitä diileriltä löytyy, jos pajautus maittaa? Kaikkea toki olisi saanut, mutta ikinään en ole muuta kuin kannabista hommannut. Kyllähän sitä oikeaa tietoa tuli itse hankittua muistakin aineista ja eivätpä sen perusteella ole koskaan voineet vähempää kiinnostaa. Itse uskon vahvasti ettei nuorisokaan ole niin idioottimaista ettei muka tietäisi mitään mistään aineista ja vetelisi kaikkea surutta mitä käsiinsä saavat. Jos näin on, niin kyllä yksilössä on jotain vialla.
Näissä huumekeskusteluissahan nämä "lapset ja nuoret" on aina jostainsyystä se ykkös puhenaihe koska se vetoaa tunteisiin. Siitä harvemmiin jaksetaan puhua kun aikuinen suurinpiirtein täysipäinen kansalainen tietoisesti valitsee käyttää kananbista ja on yleensä pahuksen tyytyväinen tuotteeseen. Saatikka sitä miksi aikuista itsenäistä yksilöä pitäisi vainota yhteiskunnan toimesta jos pilivi maittaa.
Nojooh. Jätpämpä tämän tyypillisen "aivopiereskelyni" tähän

. Kuten sanottu, kiitos videoista ja suomen mittakaavassa harvinaisen fiksua keskustelua.