Mukaan Intiaan?

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
KayaMan

Mukaan Intiaan?

ViestiKirjoittaja KayaMan » 4.11.2008 23:54

Termos hampuusit!

Olisi tarkoitus jättää oravanpyörä ja tämä kylmä maa taakse ja suunnata Intiaan! Aikomus olisi olla Intiassa vähintään 6kk (viisumin saa vain puoleksi vuodeksi) tai muutama vuosi. Viisumin saa uusittua Intian ulkopuolella eli jossain naapurimaassa käynti on siinä tapauksessa tehtävä. Lähdön ajankohta olisi ensi vuoden aikana. Sen tarkemmin en ole suunnitellut vielä...

Yksin olen ensisijaisesti reissuun lähdössä mutta kokemuksesta tiedän että kaikki tuntuu reissussa hienommalta kun kokemukset voi jakaa jonkun kanssa.

Itse olen reppureissannut Intiassa sekä Marokossa eli kokemusta on ja englanti sujuu hyvin. Jos olet aina halunnut lähteä reissuun mutta et ole uskaltanut kielitaidon puutteen tms. takia niin tässäpä auttava reissukaveri jonka kanssa juttu onnistuisi!

Lento Intiaan (meno-paluu) maksaa Intia-Keskuksen kautta vain n.350 euroa ja niinkuin tiedossa on niin Intiassa eläminen on erittäin edullista. Mitään kauheaa rahasummaa ei siis tarvitse matkaa varten kerätä. Itse myyn maallisen mammonan pois (ah kun se helpottaa!) ja sillä sitten reissuun. Viimeksi Intiassa elämiseen (ruoka+majoitus) meni kahdella henkilöllä tuhat markkaa kuussa eli se ei hirveästi euroissa tee per henkilö.

Haussa on siis yksi tahi useampi hampuusi. Itse olen mies (KayaMAN) ja seuraksi kelpaa mies tahi nainen.

Intiaa voisi kiertää fiiliksen mukaan ja yksi haave voisi olla hamppuviljelyyn/viljelijöihin tutustuminen ja asuminen heidän tykönään. :pimp:

Toisaalta reissussa tapaa aina muita reissaajia mutta usein ihmisillä on eri suunnitelmat.

Jos kiinnostaa niin saa laittaa yv:tä!

Palaa sivulle “Matkailu”