Haluatko auttaa kieltolain kumoamisessa? Asutko Helsingissä?
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
jyrihovila
- 1 tähti

Haluatko auttaa kieltolain kumoamisessa? Asutko Helsingissä?
Hei!
Luin foorumin säännöt mielestäni huolellisesti, enkä löytänyt perusteita saada olla ilmoittelematta kansanedustajaehdokkuudestani täällä. Moderaattorit puuttukoot asiaan jos olen erehtynyt.
Olen 36-vuotias ADHD Helsingistä, kertonut julkisuudessa harjoittamastani omalääkinnästä, ja pyrkimässä kansanedustajaksi kevään vaaleissa. Pääteemoihini lukeutuvat lääkekannabiksen saatavuuden parantaminen sekä käytön, hallussapidon ja omaan käyttöön tapahtuvan kasvatuksen rangaistavuuden poisto. Muista aiheista ja omasta taustastani voit lukea osoitteessa http://jyrihovila.fi/
ADHD:lle tyypillisesti olen liikkeellä viime tingassa: tätä kirjoittaessani minulla on enää viikko aikaa saada kokoon vähintään sadan hengen kokoinen valitsijamiesyhdistys. Olen ehdolla Maailmanpuolue-nimisen pienen, vapaan ryhmittymän riveissä. Maailmanpuolue ei ole puolue; siksi ehdokkaaksi asettumiseeni tarvitaan mainitsemani valitsijamiesyhdistys.
Jos haluat tukea ehdokkaaksi asettumistani ja sitä kautta kannabiksen kieltolain kumoamista ja jos asut Helsingissä, voit auttaa allekirjoittamalla Maailmanpuolueen ehdokaslistan. Listan allekirjoittaminen ei edellytä (eikä aiheuta) puolueeseen liittymistä, eikä myöskään sido äänestämään allekirjoittanutta — se ainoastaan mahdollistaa ehdokkaaksi asettumiseni. Ehdokaslista löytyy osoitteesta http://www.mirule.org/maailmanpuolue/Blogi/90039316
Otan mielelläni vastaan kommentteja ja kritiikkiä. Oman sivustoni keskustelufoorumi aukeaa viikonlopun aikana, joten kysymyksiä voi (minun puolestani) esittää tässä ketjussa.
Kiitos kun luit tämän! Jos koet asian tärkeäksi, viethän sanaa eteenpäin!
Kiittäen ja kumartaen,
Jyri Hovila
Luin foorumin säännöt mielestäni huolellisesti, enkä löytänyt perusteita saada olla ilmoittelematta kansanedustajaehdokkuudestani täällä. Moderaattorit puuttukoot asiaan jos olen erehtynyt.
Olen 36-vuotias ADHD Helsingistä, kertonut julkisuudessa harjoittamastani omalääkinnästä, ja pyrkimässä kansanedustajaksi kevään vaaleissa. Pääteemoihini lukeutuvat lääkekannabiksen saatavuuden parantaminen sekä käytön, hallussapidon ja omaan käyttöön tapahtuvan kasvatuksen rangaistavuuden poisto. Muista aiheista ja omasta taustastani voit lukea osoitteessa http://jyrihovila.fi/
ADHD:lle tyypillisesti olen liikkeellä viime tingassa: tätä kirjoittaessani minulla on enää viikko aikaa saada kokoon vähintään sadan hengen kokoinen valitsijamiesyhdistys. Olen ehdolla Maailmanpuolue-nimisen pienen, vapaan ryhmittymän riveissä. Maailmanpuolue ei ole puolue; siksi ehdokkaaksi asettumiseeni tarvitaan mainitsemani valitsijamiesyhdistys.
Jos haluat tukea ehdokkaaksi asettumistani ja sitä kautta kannabiksen kieltolain kumoamista ja jos asut Helsingissä, voit auttaa allekirjoittamalla Maailmanpuolueen ehdokaslistan. Listan allekirjoittaminen ei edellytä (eikä aiheuta) puolueeseen liittymistä, eikä myöskään sido äänestämään allekirjoittanutta — se ainoastaan mahdollistaa ehdokkaaksi asettumiseni. Ehdokaslista löytyy osoitteesta http://www.mirule.org/maailmanpuolue/Blogi/90039316
Otan mielelläni vastaan kommentteja ja kritiikkiä. Oman sivustoni keskustelufoorumi aukeaa viikonlopun aikana, joten kysymyksiä voi (minun puolestani) esittää tässä ketjussa.
Kiitos kun luit tämän! Jos koet asian tärkeäksi, viethän sanaa eteenpäin!
Kiittäen ja kumartaen,
Jyri Hovila
Re: Haluatko auttaa kieltolain kumoamisessa? Asutko Helsingi
Tuen, Jyri nostaa keskusteluun monia asioita joista valtapuolueet eivät hiiskahdakaan.
Toivottavasti mahdollisimman moni muukin allekirjoittaa mainitun ehdokaslistan - se kun ei tosiaankaan sido mihinkään, niin allekirjoittaminen käytännössä tarkottaa vaan sitä, että sijoittaa oman pienen panoksensa sen puolesta, että näistä asioista ylipäätään keskustellaan!
Toivottavasti mahdollisimman moni muukin allekirjoittaa mainitun ehdokaslistan - se kun ei tosiaankaan sido mihinkään, niin allekirjoittaminen käytännössä tarkottaa vaan sitä, että sijoittaa oman pienen panoksensa sen puolesta, että näistä asioista ylipäätään keskustellaan!
-
Piis&friidomm
Harvinaisen rehellistä puhetta sivuillasi, rohkeasti olet uskaltanut kertoa itsestäsi. Tuli suoraselkäisen miehen kuva kyllä kirjoituksistasi, en valitettavasti asu Helsingissä, mutta tsemppiä sinulle ja toivotaan että pääset tavoitteesiisi
Never give up
-
Surre_
Ehdottomasti käyn allekirjoittamassa hyvän asian puolesta! 100 nimeä tarvitaan kuitenkin vain. Suoraa puhetta ilman mitää paskapuheita, arvostan.
-
jyrihovila
- 1 tähti

Kiitoksia rohkaisevista kommenteista!
Tiukkaa tekee, mutta sadan nimen saaminen kasaan on vielä hyvin mahdollisuuksien rajoissa.
Sivuillani on nyt hieman uutta sisältöä keskustelufoorumi on avattu. Tässä eräs esiinnostamisen arvoiseksi katsomani lainaus itseltäni:
Tiukkaa tekee, mutta sadan nimen saaminen kasaan on vielä hyvin mahdollisuuksien rajoissa.
Sivuillani on nyt hieman uutta sisältöä keskustelufoorumi on avattu. Tässä eräs esiinnostamisen arvoiseksi katsomani lainaus itseltäni:
En usko nykyisen kaltaisen kansanedustusjärjestelmän mahdollisuuksiin tuottaa kansan tahdon mukaisia päätöksiä. Tiedän hyvin, miten mahdottomalta ajamieni asioiden läpivienti eduskunnassa vaikuttaa. Kuten sanottu, ongelmien sijaan keskityn kuitenkin mahdollisuuksiin: järjestelmä on voitava laittaa uusiksi.
Itseäni vallitsevassa "demokratiassa" häiritsee ennen kaikkea se, että kansalaisten mielipide ei tunnu kiinnostavan ketään. Asiat joista pitäisi puhua vaietaan julkisuudessa kuoliaaksi, ja kansan ääni kaikuu kuuroille korville. Koen tilanteen sietämättömäksi, ja juuri tämä on asia johon voin vaikuttaa vaikka yksin: mikään tai kukaan ei voi estää minua nostamasta kissoja pöydälle niin eduskunnan istunnoissa kuin julkisuudessakin.
Jos tulen valituksi kansanedustajaksi, lupaan että en tule pitämään suutani kiinni yhdestäkään asiasta, jonka minä tai kansalaiset kokevat käsittelyä kaipaavan. Osana ajamaani suoran demokratian periaatetta tulen perustamaan Internet-pohjaisen kansalaisaloite- ja äänestysjärjestelmän, jonka kautta tuleviin aloitteita ja äänestystuloksia katson olevani velvollinen kuulemaan. Tämä järjestelmä toimii samalla prototyyppinä kehittäessäni ja ajaessani vastaavan järjestelmän saamista kaikkien kansalaisten ulottuville ja sen ottamista kiinteäksi osaksi uutta, suoraa ja läpinäkyvää suomalaista demokratiaa.
Etkös sä oo sama heppu joka on Radio Rockin studiossakin käynyt juttelemassa?
Olisin kyllä ehdottomasti allekirjoittanut, jos stadissa asustelisin, toivotaan että 100 nimeä saat silti kerättyä.
Käykää ihmeessä allekirjottamassa, ei varmaan hirveen iso homma ole.
Olisin kyllä ehdottomasti allekirjoittanut, jos stadissa asustelisin, toivotaan että 100 nimeä saat silti kerättyä.
"Assumption is the mother of all fuckups."
Laitoin torstaina postiin allekirjoitetun kaavakkeen. Toivotaan parasta.
Life is a near-death experience - George Carlin
-
jyrihovila
- 1 tähti

Hei!
Kiitoksia palautteesta, tuesta ja allekirjoituksista - sekä pahoittelut viiveestä tämän tilannepäivityksen suhteen! Viimeiset pari viikkoa ovat olleet uskomattoman kiireistä aikaa.
Tarvittavia sataa nimeä ei saatu (läheskään) kokoon; olin liikkeellä aivan liian myöhään, ja ymmärrän hyvin että turhalta tuntuva paperilappujen tulostelu ja lähettely tuntuu juuri siltä - turhalta. Itse ADHD:na en voi sietää mitään sellaista; en varsinkaan, kun homman voisi aivan hyvin toteuttaa sähköisesti netissä. Tämän kaltaisiin periaatteessa pieniin mutta kokonaisvaikutukseltaan suuriin älyttömyyksiin on myös tarpeen puuttua toimivan (suoran) demokratian aikaansaamiseksi.
Valitsijamiesyhdistyksen ja sitä kautta Maailmanpuolueen osoittauduttua mahdottomaksi vaihtoehdoksi, päätin kaikkien osapuolien kanssa keskusteltuani ja asiaa harkittuani Piraattipuolueen riveihin. Olin itse asiassa mukana perustamassa Piraattipuoluetta 2008, mutta en ole ollut aktiivisena jäsenenä sen toiminnassa pitkään aikaan, ja epäilin (suotta) olevani mielipiteineni liian härö piraattien makuun. Pelkoni osoittautui turhaksi, ja olen oikein iloinen tästä "kotiinpaluusta".
Puolueen vaihdon yhteydessä vaihtui myös vaalipiiri: minua voi nyt äänestää koko Uudenmaan vaalipiirin alueella.
Sivuilleni on tulossa paljon lisää materiaalia ensi maanantaista (14. 3.) alkaen.
- Jyri
Kiitoksia palautteesta, tuesta ja allekirjoituksista - sekä pahoittelut viiveestä tämän tilannepäivityksen suhteen! Viimeiset pari viikkoa ovat olleet uskomattoman kiireistä aikaa.
Tarvittavia sataa nimeä ei saatu (läheskään) kokoon; olin liikkeellä aivan liian myöhään, ja ymmärrän hyvin että turhalta tuntuva paperilappujen tulostelu ja lähettely tuntuu juuri siltä - turhalta. Itse ADHD:na en voi sietää mitään sellaista; en varsinkaan, kun homman voisi aivan hyvin toteuttaa sähköisesti netissä. Tämän kaltaisiin periaatteessa pieniin mutta kokonaisvaikutukseltaan suuriin älyttömyyksiin on myös tarpeen puuttua toimivan (suoran) demokratian aikaansaamiseksi.
Valitsijamiesyhdistyksen ja sitä kautta Maailmanpuolueen osoittauduttua mahdottomaksi vaihtoehdoksi, päätin kaikkien osapuolien kanssa keskusteltuani ja asiaa harkittuani Piraattipuolueen riveihin. Olin itse asiassa mukana perustamassa Piraattipuoluetta 2008, mutta en ole ollut aktiivisena jäsenenä sen toiminnassa pitkään aikaan, ja epäilin (suotta) olevani mielipiteineni liian härö piraattien makuun. Pelkoni osoittautui turhaksi, ja olen oikein iloinen tästä "kotiinpaluusta".
Puolueen vaihdon yhteydessä vaihtui myös vaalipiiri: minua voi nyt äänestää koko Uudenmaan vaalipiirin alueella.
Sivuilleni on tulossa paljon lisää materiaalia ensi maanantaista (14. 3.) alkaen.
- Jyri
- Natikkamies
Alright kuulostaa hyvältä. Luulen että ääneni saattaakin mennä juuri sinulle!
Kyllä on sama heppu.
Doc kirjoitti:Etkös sä oo sama heppu joka on Radio Rockin studiossakin käynyt juttelemassa?
Kyllä on sama heppu.

-
jyrihovila
- 1 tähti

Natikkamies kirjoitti:Alright kuulostaa hyvältä. Luulen että ääneni saattaakin mennä juuri sinulle!
Kiitos kiitos! =)
Natikkamies kirjoitti:Kyllä on sama heppu.
Ja kiitos myös tästä vastauksesta; onnistuin adeehoodeuksissani ohittamaan sen kokonaan. =)
- Jyri
Voiko helsinkiläinen äänestää uudenmaan vaalipiirissä olevaa vai pitääkö ehdokkaan löytyä helsingin listoilta?
No ei tätä vielä hävitty. Onko sulla oikeasti ADHD?
EDIT: Selväksi tuli. Osasin sittekkin itse lukea...
EDIT: Selväksi tuli. Osasin sittekkin itse lukea...
Ei voi, Uusimaa ja Helsinki ovat omat piirinsä.JESpox kirjoitti:Voiko helsinkiläinen äänestää uudenmaan vaalipiirissä olevaa vai pitääkö ehdokkaan löytyä helsingin listoilta?
Aukikco kirjoitti:...Ei voi, Uusimaa ja Helsinki ovat omat piirinsä.
Kiitti, on tullut paljon ristiriitaist tietoa ton suhteen. Harmi, sillä uudellamaal on paljon oleellisemmat ku hesas
Palaa sivulle “Politiikka ja media”