...sanoo espanialainen tutkimus.
Sunnuntaina 15.8 ajoin kotia kohti koneistosta päin, kun kuuntelin
samalla yle-x radiokanavaa. Yle-x:n uutisissa kerrottiin että
espanialaisten tutkijoiden mukaan kannabis ehkäisee syöpää
koska se laskee painetta verisuonissa ja sitä myöden tukkii
syövän leviämisteitä. En kuitenkaan ole varma menikö se näin.
Olisi mukava kuulla lisää tästä tutkimuksesta ja tuloksista, jos
joku muu on tästä tietoinen niin lisäinformaatio ei olisi haitaksi.
Luonnonraikas
Kannabis ehkäisee syöpää
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Vieras
Re: Kannabis ehkäisee syöpää
En jaksanu kännis lukee noin isoo ulkomaan tekstii, mut kuulin jo 10v sitte vanhoilt hörhöilt, et jos polttaa myssyy, ni ei tuu keuhkosyöpää. Ni tietääks kukaa myssymiehii mitkä ois saanu keuhkosyöpän ?
-
FinSpydeR
Jostain olen kuullu aikaisemminkin että nimenomaan _ehkäisis syöpää_
Tähän hätään en vaan muista, että mistä olen lukenut.. (tai kuullut)
Tähän hätään en vaan muista, että mistä olen lukenut.. (tai kuullut)
Kyllä! en oo kuolemas syöpään siis! 
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"
-
Vieras
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=10105 <- ainakaan tuossa ei sanota että se "ehkäisisi syöpää" vaan että se voi olla hyödyksi aivosyövän hoidossa, että eipäs vielä intoilla liikaa. :)
- Jack The Reaper
- 2 tähteä

Reaper Reply
Jos joku muistaa vanhoja topicceja..
..Mulla on se kontrollikäynti sairaalassa huomenna klo 9:15..

..Mulla on se kontrollikäynti sairaalassa huomenna klo 9:15..
-J 
Kylläpäs tämä mustavalkolukeminen on sitten yleistä niin kannabiksen vastustajien, kuin puolustajienkin keskuudessa
Kyllä kannabis poltettuna AIHEUTTAA keuhkosyöpää kaiken sen bashkan takia, mitä nyt yleensä palavasta aineesta tulee. Toisaalta kannabis sisältää ainesosia, jotka avaavat keuhkorakkuloita ja pitävät suonet toiminnassa. Veikkaan silti vahvasti, että +/- tilastossa mennään miinuksen puolelle syövästä puhuttaessa. En sitten tiedä, jos syötynä auttaisivat syöpään.
Kyllä kannabis poltettuna AIHEUTTAA keuhkosyöpää kaiken sen bashkan takia, mitä nyt yleensä palavasta aineesta tulee. Toisaalta kannabis sisältää ainesosia, jotka avaavat keuhkorakkuloita ja pitävät suonet toiminnassa. Veikkaan silti vahvasti, että +/- tilastossa mennään miinuksen puolelle syövästä puhuttaessa. En sitten tiedä, jos syötynä auttaisivat syöpään.
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...
Mä muistan lukeneeni sellasen artikkelin että kannabis hidastaisi syöpäsolujen leviämistä/jakautumista.
Tokihan polttaminen ei ole kovin hyväksi terveydelle, mutta on se haitattomampaa kuin tupakan polttaminen kuitenkin(kokemusteni mukaan)
Tokihan polttaminen ei ole kovin hyväksi terveydelle, mutta on se haitattomampaa kuin tupakan polttaminen kuitenkin(kokemusteni mukaan)
Palaa sivulle “Politiikka ja media”