Moi,
Kävin tuolla Ruåtsin puolella kurvaamassa. Siellä toimii tällainen:
http://www.normal.nu/
...versio norml:sta. Minä haluan Suomeen sellaisen!
- Jos tämä on vanha juttu jota on jauhettu : poistakaa ja antakaa bannia.
- Jos tämä on uusi asia ja hyvä/huono asia: hymyile/kiroile ja osallistu miettimään.
- Jos tällainen on jo tekeillä: Hienoa! Autan jos voin.
Tässä mitta täyttyi. Ajattelin että voisi nostaa persettään silläkin uhalla että tulee turpiin (älkää liian tosissaan ottako kuitenkaan, en mene käräyttämään itseäni tai semmoista sentään heti aamulla). Ja silläkin uhalla ettei pokka kestä loppuun asti ja tytöt nauraa kun pippeli näkyy. Harrastuksia on muutenkin liikaa, mutta voisi yksi olla jotenkin yleishyödyllinenkin.
Katotaan. Ehkä mä hannnaan huomenna
N O R M A A L I
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Hoolabandoola
Re: N O R M A A L I
Äläs nyt ota siitä paineita Kiva Romik! Käy vaikka siellä www.norml.org mikä on tavallaan ihan sama asia. Tiedät kyllä muutenkin siellä käymättä. Meinasin vaan että toi svedujen juttu on niin lähellä ja vastaavassa juriidisessa ympäristössä että siitä voisi olla hyötyä kummankin puolen itämerta jos jollakin on jotain kontakteja. Mulla ei ole, mutta helpostihan niitä saa esille. Vanhanen nuolee kuitenkin Prins Perssonin persettä minkä kerkiää ellei joku laita kakkosnelosta väliin. Vittuako sillä on väliä jos joku Kaarle Tonttu kuudestoista piti meitä pilkkanaan 300 vuotta sitten. Nyt on nyt ja voisi olla kummallekin hyötyä rakentaa voimakas vastarinta päihdefasisteja vastaan!
Leve Nordiskt Samarbete!
Leve Nordiskt Samarbete!
-
Hoolabandoola
Re: N O R M A A L I
Höps, ai luulin että se oli sun allekirjoitus.
En tiedä SKY:stä, en ole vielä jäsen, mutta liityn kyllä tämän vuoden puolella. Enkä halua käydä kenekään juttuja sotkemassa. Kunhan hölisen.
Kuitenkin SKY ei ole brändinä kovin hyvä. Uskokaa pois. Joku vähemmän provosoiva nimi voisi olla hyvä jotta asia olisi vähemmän pelottava. Kaikkihan tietää mitä hippejä ja narkkari-vesakkoa on Kannabisyhdistyksessä. Siis en minä, mutta meidän kohderyhmä. Normal tai alkuperäinen Norml alentaa kynnystä tutustua aiheeseen ja jos paasaamista on vähemmän (meidänkin pitäsi joskus vähän höllätä) voi joku oikeasti lukea ajatuksen kanssa.
Noh, nämä ovat vain öisiä huuruja. Älkää siellä SKY:ssä mitään paineita ottako.
Piis,
-Hoolabandoola
En tiedä SKY:stä, en ole vielä jäsen, mutta liityn kyllä tämän vuoden puolella. Enkä halua käydä kenekään juttuja sotkemassa. Kunhan hölisen.
Kuitenkin SKY ei ole brändinä kovin hyvä. Uskokaa pois. Joku vähemmän provosoiva nimi voisi olla hyvä jotta asia olisi vähemmän pelottava. Kaikkihan tietää mitä hippejä ja narkkari-vesakkoa on Kannabisyhdistyksessä. Siis en minä, mutta meidän kohderyhmä. Normal tai alkuperäinen Norml alentaa kynnystä tutustua aiheeseen ja jos paasaamista on vähemmän (meidänkin pitäsi joskus vähän höllätä) voi joku oikeasti lukea ajatuksen kanssa.
Noh, nämä ovat vain öisiä huuruja. Älkää siellä SKY:ssä mitään paineita ottako.
Piis,
-Hoolabandoola
Palaa sivulle “Politiikka ja media”