saimpas käteeni iltalehden ja kovin taas meni mieli matalaks....
-------------------------------------------------
Puheenjohtaja Soininvaara : "Olen hyvin harmissani"
Ehdokkaan huumekytkennät yllättivät vihreiden johdon
..... Soinin vaara sanoo, että hänen oma kantansa kannabikseen on vuosien mittaan selvästi jyrkentynyt.
-Vielä 80-luvulla monissa asiantuntijapiireissä oli käsitys, etteivät sen terveyshaitat ole kovin suuria. Viime aikoina kuin kuitenkin selvinnyt, että kannabiksen pitkäaikainen käyttö vaurioittaa psyvästi aivoja....
--------------------------------------------------
tossa vaa iha pikku lainaus. juttu on paljon pidempi ja markus drake haukutaan pystyyn.....
huoh.... tietääkö kukaan linkkiä tuohon "tutkimukseen" (ennemmin vääristelmään) jossa todetaan että kannabiksen pitkäaikainen käyttö vaurioittaa aivoja pysyvästi ?
iltalehti :P
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
fMR
minäpä otan ja liioittelen...
Herra Vihreä Puheenjohtaja,
eipä näytä olevan takinkäännöllä mitään rajaa, jos 23 vuoden paukuttelun jälkeen kannabis ei olekaan täysin vaaratonta. olen myös kuullut huhua että, autoista tulee savua. olen käynnistämässä koe-ohjelmaa jossa autoista tuleva savu tutkitaan(tämä homma on jäissä koska, rotat eivät suostu yhteistyöhön ja autonkin jouduin myymään rahapulassa=ei ollu varaa moottoriöljyyn ja leikkas kone kiinni). mutta toisaalta jos kannabiksen savua alettaisiin uudelleen tutkia, olisivat rotat maksua vastaan valmiita yhteistyöhön.
eipä näytä olevan takinkäännöllä mitään rajaa, jos 23 vuoden paukuttelun jälkeen kannabis ei olekaan täysin vaaratonta. olen myös kuullut huhua että, autoista tulee savua. olen käynnistämässä koe-ohjelmaa jossa autoista tuleva savu tutkitaan(tämä homma on jäissä koska, rotat eivät suostu yhteistyöhön ja autonkin jouduin myymään rahapulassa=ei ollu varaa moottoriöljyyn ja leikkas kone kiinni). mutta toisaalta jos kannabiksen savua alettaisiin uudelleen tutkia, olisivat rotat maksua vastaan valmiita yhteistyöhön.
-
JazzyH
Re: minäpä otan ja liioittelen...
onko kellään linkkiä tähä kyseiseen artikkeliin? kun itse en sitä meinaa IL:n sivuilta löytää 
-
Kukittaja
No jo on per...
luulin että Soininvaara on hyvä tyyppi. Takinkääntäjä sekin näköjään. Läksin Siwaan varta vasten ostamaan Iltalehteä ja kuinka ollakaan onnistuin ottamaan Iltasanoman vahingossa, lisäksi sekoilin taas kerran rahojen kanssa kassalla vaikka kuinka yritin olla särmä!? Onneksi tällä kertaa ei alkanut sentään naurattamaan...Kirjauduin Iltalehden sivulle mutta eihän sieltä löytynytkään artikkelia
Pitääkö mun raahauta 100 metriä ja hakea R-kioskilta paperinen Iltalehti? Kun joku löytää linkin niin oltaisiin kiitollisia jos sen sais tänne. Köh, kiitoksia.
-
DrOiVo
huoh..
Luin juuri tuossa aamiaispöydässä kys. artikkelin ja voi helvetin helvetti mitä uskomatonta paskaa. Olisi kyllä varsin mielenkiintoista kuulla tarkemmin näistä "viimeaikaisista tutkimuksista" liittyen kannabiksen tuottamiin aivovaurioihin...
Se mikä tässä eniten vituttaa on juuri se, että joku tällainen suht vaikutusvaltainen henkilö voi sanoa IS kaltaisessa valtamediassa jotain AIVAN tuulesta temmattua iahn noin vain, vailla minkäänlaista kritiikin ääntä. Voi vain arvailla kuinka monta kys. juttua KRITISOIVAA yleisönosaston vastinetta IS tulee julkaisemaan.... Ei tod. yhtään.
Mutta mitä Drakeen tulee niin ihan hyvä hemmo mutta ehkä vähän liian dramaattinen näissä tempauksissaan, mm. sadonkorjuujuhlassa äijän heittämät kommentit via megafoni kuulostivat juuri se verran yltiö provokatiivisilta, että niissä oli sellainen myöhäis-uhmaiän aavistus, joka varsinkin tavallisen rivikansalaisen silmissä vaikuttaa todennäköisesti melkoisen surkuhupaisalta.... Ja tällaisen aktivismin asiaa ajava vaikutus on +/-0....
Se mikä tässä eniten vituttaa on juuri se, että joku tällainen suht vaikutusvaltainen henkilö voi sanoa IS kaltaisessa valtamediassa jotain AIVAN tuulesta temmattua iahn noin vain, vailla minkäänlaista kritiikin ääntä. Voi vain arvailla kuinka monta kys. juttua KRITISOIVAA yleisönosaston vastinetta IS tulee julkaisemaan.... Ei tod. yhtään.
Mutta mitä Drakeen tulee niin ihan hyvä hemmo mutta ehkä vähän liian dramaattinen näissä tempauksissaan, mm. sadonkorjuujuhlassa äijän heittämät kommentit via megafoni kuulostivat juuri se verran yltiö provokatiivisilta, että niissä oli sellainen myöhäis-uhmaiän aavistus, joka varsinkin tavallisen rivikansalaisen silmissä vaikuttaa todennäköisesti melkoisen surkuhupaisalta.... Ja tällaisen aktivismin asiaa ajava vaikutus on +/-0....

- Siresmokalot
Re: iltalehti :P
no hei onhan tony halme pyrkimässä eduskuntaan...mitä vittua..." offtopic "outoa mun ei oo tarvinnu syöttää tunnuksia tähän rekisteröimis hommaan pariin päivään...mitä helvettiä tunnistaako tää jotenki ip:n kautta vai mitä
-
Weed
Re: iltalehti :P
keksejä (cookies) tää syöttää sun koneelle
....sitte se niistä pällistelee sun tietos....mä en ole logannut tänne sitte sen jälkeen ku rekisteröidyin
....mutta jos pelkäät että ezboard nappaa sun ip:een ni pelkos on iha totta...eli jos jonkun täytyis tarkistaa, että kuka oikeasti on näiden nimimerkkien takana ni se onnistuis kyllä.....suomen lakihan velvoittaa kaikkia suomen internet palveluita pitämään lokia käyttäjistään (vai oliko se niin että siitä on tehty vasta lakialoite)....siltä varalta jos tapahtuu rikos niin tekijöitä voidaan selvitellä...hyvänän esimerkkinä myyrmäen pommitapaus...ezboard tosin on jenkki eli en tiedä kuinka helposti näitä tietoja sieltä jaellaan....
no siinä halmeen pyrkimisessä ei ole mitään sellasta joka edistäis tätä asiaa...sehän on tulossa paasaamaan huumehista
...varsinki tälläsistä heroiinin johdannaisista
Edited by: Weed at: 2/8/03 7:22:42 pm
no siinä halmeen pyrkimisessä ei ole mitään sellasta joka edistäis tätä asiaa...sehän on tulossa paasaamaan huumehista
huooh
draken "huumekytkennät" yllättivät varmasti todella pahasti vihreiden johdon. mies kun on pitänyt niin kovin matalaa profiilia asian suhteen eikä hänen kotisivuillakaan ole minkäänlaista tekstiä asiaan liittyen. onko soininvaarastakin tulossa populistinen kansankosiskelija? voi helevetti tätä kaksinaismoralismia näin vaalien alla. perkele.
"We don't see things as they are; we see them as we are."
no jaa..
Draken sivuilta:
"Oikeus päättää miedoista päihteistä
Ihmisillä on oltava vapaus valita, mitä päihteitä he käyttävät - alkoholista mietoihin huumausaineisiin. Kiellot, jotka estävät ihmisiä ostamasta pullollisen viiniä ruokakaupasta tai polttamasta mietoja päihteitä, ovat suorin portti riippuvuuksien syntyyn.
Kannabistuotteiden käyttö on vapautettava ja viinien myynti on vapautettava."
Edit: Niin, kaipa Jojo skrivaili sarkastisesti..
Jos jollain on juttu ja skanneri, niin uppais vaik OG:hen tuon Iltalehden juttusen..
Edited by: tomaatti at: 2/8/03 8:11:40 pm
"Oikeus päättää miedoista päihteistä
Ihmisillä on oltava vapaus valita, mitä päihteitä he käyttävät - alkoholista mietoihin huumausaineisiin. Kiellot, jotka estävät ihmisiä ostamasta pullollisen viiniä ruokakaupasta tai polttamasta mietoja päihteitä, ovat suorin portti riippuvuuksien syntyyn.
Kannabistuotteiden käyttö on vapautettava ja viinien myynti on vapautettava."
Edit: Niin, kaipa Jojo skrivaili sarkastisesti..
Jos jollain on juttu ja skanneri, niin uppais vaik OG:hen tuon Iltalehden juttusen..
Edited by: tomaatti at: 2/8/03 8:11:40 pm
Re: no jaa..
Drake voisi kirjoittaa vastineen,luulen et tulis julkaistetuksi. Muuten se Drake vaikuttaa vähän liian radikaalilta,mitä nyt TV-keskusteluista olen katsonut,eikä sitä kukaan tule eduskunnassa tosissaan ottamaan,jos se sinne asti pääsee. Mutta ainakin se näyttää uskaltavan sanoa mitä ajattelee ja eikös se aika tärkeää olekkin.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”