Jippii mediassa oikeaa puhetta!

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
reeferass

Jippii mediassa oikeaa puhetta!

ViestiKirjoittaja reeferass » 31.10.2003 14:43

Jeeeees!

Kattoko kukaan eilen siis 30.10 Hyppönen Enbuske experience ohjelmaa?

No niille jotka eivät ko. ohjelmaa jumineet niin sanottakoon että olen hyvissä mielin ohjelmassa haastatellun PALEFACEN kommenteista.

Palefacelta kysyttiin ohjelmassa hänelle kesällä tapahtuneesta mari narahduksesta ja hän vastasi jotakuinkin näin:

"Suomi tulee marihuanakulttuurissa muita maita reilusti jäljessä ja onkin yllättävää miten asia nostaa vielä vuonna 2003 suomessa hirveän haloon. Ja yksikään lehti ei olisi kiinnittänyt mitään huomiota juttuun jos olisin vetänyt kännit...."

Mielestäni jonkin sortin läpimurto että joku julkisuudenhenkilö ei yritä edes kiistää käyttöä vaan myöntää sen ja puhuu asiasta avoimesti kuten pitääkin.
Paleface sai ainakin meikäpojan suupielet korviiin. Lopuksi hän tokaisi jotain:

"Ja olisi nyt tärkeää saada se ihminen kiinni joka Toni Halmeen lasiin niitä huumeita laittoi..."

Ja sai yleisöltä myötätuntoa herättävät naurut. HIENOA!!!!

Keep on puffin.....

EzMigrated!

REEFERASS

yaz
2 tähteä
2 tähteä

...

ViestiKirjoittaja yaz » 31.10.2003 15:30

Kyseinen muusikko on ennekin tiedotusvälineissä puhunut asiasta, ks. pub17.ezboard.com/fgrowgu...=148.topic

(Kuten tuoltakin käy ilmi, ei moinen nyt ihan ennenkuulumaton asia ole, mutta oikein tervetullutta tietty joka tapauksessa... Siis se, että julkisuuden henkilöt sanovat suoraan mitä oikeasti ajattelevat aiheesta.)
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.

kannabistietoutta

Pakana

Re: ...

ViestiKirjoittaja Pakana » 2.11.2003 20:34

Satuin itsenäkemään tuon kyseisen ohjelman, ja kyllä se kieltämättä päivää kummasti piristi

homeboy

ViestiKirjoittaja homeboy » 4.11.2003 17:44

minä myös näin haastattelun. Juuri tälläisiä kannan ottoja lisää!
Ei mitään oman kannan tyrkytystä vaan rentoa asia puhetta.
"mä teen näin, ei oo pakko tehä perässä"

A Joint Venture

ViestiKirjoittaja A Joint Venture » 14.11.2003 17:38

-Noniin julkkis X, jäit kiinni hamputtelusta, miltä nyt tuntuu?

-Nyyyyyyyyyh... Siis, kiitos ensinnäkin jumalalle että mä jäin tässä vaiheessa kiinni ja voin lopettaa tän syntisen huumeilun ennen kun oon ihan rappiolla. Mä en siis itseasiassa kun ihan kerran kokeillu ja sillonkin ihan vaan vähän ja puolet meni hukkaan, eikä ees oikeesti toiminu, mutta mä tiedän nyt kuinka sairaalloista ja lapsellista ja turmiollista tää huumenarkkarin elämä on. Mä kadun ihan täysillä mun harhailuja ja nyt tästä lähtien voitte olla varmoja että kun näätte mut baarissa niin mä oon ihan rehellisesti kännissä, että onneks mun kaverit ja perhe ei hylänny mua tässä tilanteessa, kun oon kuitenkin aika friikki ja tällanen huumeiden orja.

Voimaa

ViestiKirjoittaja Voimaa » 15.11.2003 15:04

Siis siteerasit melkein sanatarkastii Jussi Ahdetta kyseisessä ohjelmassa aikoinaan.
Sitä jaksoa oli vaikea silloin katsoa.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”