Operaatio tuulipuku

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
kannabinoli

Re: Operaatio tuulipuku

ViestiKirjoittaja kannabinoli » 19.10.2009 15:43

Yöeläin kirjoitti:Ajokorttia ei kaiketi yleensä viedä suoraan. Homma taitaa mennä suurinpiirtein näin: Jäät kiinni kannabiksen käytöstä tai vaikka kasvatuksesta, sinulle annetaan kaksi vaihtoehtoa, käyt puolisen vuotta seuloissa esim. pari kertaa kuukaudessa tai luovutat ajokorttisi suosiolla pois. Tämä siis "todistaaksesi ettet ole riippuvainen kannabiksesta" tai jotain sinne päin. Joku valaiskoon paremmin jos osaa. Tämä on tietääkseni hyvinkin yleinen käytäntö ajokortillisten kohdalla.

Anteeksi, että lainaan näin vanhaa viestiä ja vielä asian vierestä, mutta ihan vihaksi pistää. "Syytön kunnes toisin todistetaan" muuttuu muotoon "syyllinen kunnes todistat ettet ole." Minun pitää siis todistaa etten ole "riippuvainen" kannabiksesta eikä viranomaisten tarvi todistaa, että olisin riippuvainen. :evil:

Aukikco
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Aukikco » 5.1.2010 12:59

Alkuperäinen ehdotus oli musta asiallinen.

Jossain ehdotelmassa ollut "totuus kannabiksesta" toi mieleeni jehovantodistajat. Totuuden julistaminen äeaiogjaeiolgjaeoäigjaeoäigjaeiägjaeägoijaeg

Toimisiko kysymysten esittäminen paremmin kuin vastausten antaminen?

13360

ViestiKirjoittaja 13360 » 6.1.2010 4:18

onion kirjoitti:Hei,

loistavaa, että tälläisiä tehdään. Pidin itse enemmän tuosta ensimmäisestä versiosta, ja muokkaan siitä tähän oman versioni. Jospa nämä iteroituisi tällä tavoin paremmiksi. Toisen version mies ei näytä tuossa kuvassa kovin ystävälliseltä ja lempeältä :/.

Diggasin itse tästä versiosta eniten. Ei tunnu yhtään niin loukkaavalta tai selittelevältä. Tarpeeksi neutraali, mutta silti humaani. Jees.

Antti Alien
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Antti Alien » 6.1.2010 12:38

13360 kirjoitti:...

Diggasin itse tästä versiosta eniten.

Offtopic: Juttuja digataan, paitsi jos on siellä jutun sisällä diggaamassa jotain ihan muuta.
:twisted:

Palaa sivulle “Politiikka ja media”