Helsinki vs. muut kaupungit?

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
batize

ViestiKirjoittaja batize » 1.1.2004 19:02

Älkää luottako poliisiin, stevareihin, natsipelleihin tai kehenkään joka vainoaa syyttä hamputtelijoita. Itselläni ei ole kokemuksia virkavallasta muita, kuin se ainainen auktoriteettien kuumotus paukuissa. Poliisi pelottaa, metroaseman vartijat pelottaa yms.

Helsingissä tosiaan liikkuu "tuntemattomille" ostajille aika paskaa lätkää joka on melkein sama kuin polttaisi kumia piipusta, mutta jos oppii hieman tuntemaan diilereitä niin johan alkaa sitä kukantynkää paukahtamaan tiskiin. Tosin kannattaa tietenkin aina suosia kotikasvatettua diilereiden sijaan, jotka vain rahastavat toisten kärsimyksillä ja unohtavat kokonaan hampun sosiaalisen puolen.

Minkälaisia kokemuksia teillä on Helsingin poliisista? Itse olen senverran piilossa poltellut (juuri tuon possupelkoni takia) jossain kotibileissä ja puskissa.

pussitee

Re: ¤¤

ViestiKirjoittaja pussitee » 2.1.2004 22:39

reeferass kirjoitti::(
Ja on aivan turha luulla että pystyt kesällä polttamaan kadulla. Ehei, siellä missä on ihmisiä niin siellä se K1:nenkin huristelee. Jos et taas ole ihmis joukon keskellä, vaan haluat mennä rantaan sätkälle, sinua seuraa sivari.

No huh. Tarttee pelätä ensikerralla kun, tulee sinneppäin jos vaikka silloin harrastaisi tätä jaloa lajia. :P

Jotenkin kuva rennosta kesäkaupungista hälveni aika paljon.

huopa

tampere

ViestiKirjoittaja huopa » 6.1.2004 22:49

Täällä on aika reilusti kasvattajia ja se toki näkyy kansalaisten keskuudessa aika leppoisana asenteena. Kuitenkin luulen, että Kolmesta suuresta (Hki, Tku, Tre) Tampere on "tiukin" populaarimentaliteetiltaan näissä asioissa. Tosin hyviä merkkejä saatiin edelliseltä hamppumarssilta, missä poliisi oli erittäin asiallinen, eikä niitä silminnähden vähempää jaksanut kiinnostanut pari sauhuttajaa marssilla ja sen jälkeen. Muutamissa kapakeissa ja baareissakin ovat henkilökunnan puolella aika ymmärtäväisiä eikä tule mitään sanomista pienistä tuoksuista. Tosin kovin monessa paikassa en ole kyllä kokeillutkaan.

Lumikoirain_Keisari

Re: ¤¤

ViestiKirjoittaja Lumikoirain_Keisari » 6.1.2004 23:37

Yhdyn Reeferassin puheisiin. Itse en ole Kuopiosta, vaan naapurikaupungista, enkä tiedä millaisia käytäntöjä täällä on kun en ole joutunut stevardesien kanssa tekemisiin. Niin pieni kaupunki tämä kyllä on, etten tiedä onko kovin järkevää edes ilmoittaa sitä tuossa asuinpaikka- asiassa. Kuopiossa tosiaan säätäminen on ihan kauhiata, olen ystäväini kanssa siirtynytkin asioimaan Pieksämäellä. Voisin kertoa tarinan säätöreissusta sellaisena kuin muistan sen minulle kerrotun, itse en ollut mukana silloin, mutta rahaa oli minultakin mukana.
Ystäväni oli tiedustellut asiaa aiemmin puhelimitse, ja sitten se puhelu tulikin, että nyt olisi lätkää 10e/g (aika perinteinen hinta siellä, joskin todellisuudessa hinta on 12-15e). Ystäväni lähtee muutaman muun kanssa autolla Kuopioon. Saavuttuaan sinne he vievät herra P:n jonnekin luukulle, mutta siellä ei olekaan mitään, ja herra P lähtee jostain muualta hakemaan sitä. Tunnit kuluvat, kaverit soittelevat herra P:n jälkeen, mutta asia ei tunnu edistyvän. 6 tunnin odottelun (huomatkaa, että silloin oli vielä lisäksi lämpötilaltaan viileä syksy) jälkeen käy ilmi, ettei mitään tulee, ei edes rahaa takaisin.
Tuollaista nyt ei ole tapahtunut kuin kerran tai kaksi, mutta usein joutuu odottelemaan tunteja ja sittenkin saa paskinta lätkää mitä on ikinä polttanut tai ruohoa josta 75% on pizzamaustetta ja joutuu maksamaan siitä noin 20e/g. Onneksi ei enää sellaista hirveyttä joudu kestämään, mutta kuitenkin sen verran hirveää, että ei ole mahdollisuutta kasvatella itse tai kaverin kanssa. Eikun on kesällä ulkona mahdollista kasvatella, viime kesänä vain emme saaneet kukkaa kun lähistöllä pyöri marjanpoimijoita, mutta kyllä 100g lehteäkin kelpasi. Kuopiossa tarjotaan todella usein piriä ostettavaksi kun yrittää ostaa savua, ja minua ärsyttää sellainen varsinkin silloin, kun ei voi uskoa, että en käytä piriä enkä tahdo tehdä nyt poikkeusta vaikka myyjä itse miten tykkäisi piristä ja olisi "parasta mitä on ikinä kokeillut"
Ärärär!

maanystävä

ViestiKirjoittaja maanystävä » 15.1.2004 15:29

kellään kokemusta Jyväskyläst???

Orion

ViestiKirjoittaja Orion » 15.1.2004 17:45

Rovaniemi:

Kaikki kusettaa, kynyttää ja heittää ohareita.

Kukkatarhuri

Just

ViestiKirjoittaja Kukkatarhuri » 16.1.2004 14:05

"Apinaa koijataan, apinaa koijataan" :lol:

Ei sen puoleen, oon ollut itsekkin apinana... :twisted:

PS. LISÄÄ HYMIÖITÄ! :P

redbull

ViestiKirjoittaja redbull » 29.2.2004 2:03

Joo helsingissä paskaa lätkää????? Ehkä teille lanta jaakoille myydään kamelinpaskaa kun käytte aseman neekereiltä ostamassa ylihintaista paskaa. hyvää lätkää löytyy 5-8 euroon JOS TUNTEE JA TIETÄÄ ASIANSA!!! t.kukkivakallio

GoldBong

joopajoo

ViestiKirjoittaja GoldBong » 29.2.2004 3:53

eiköhän sitä paskaa lätkää ja hyvää latkää saa vaikka ööö... Närhilästä (joku paikka jonka löysin kun painoin silmät kiinni keltaisten sivujen karttahausta muutaman kerran)
Oma kukka on kumminkin kannattavampaa/miellyttävämpää. Joten jätetään nyt jo se tappelu mistä saa parasta lätkää.

:mrgreen:
Just relax and take another hit from the bong...

carcara

ViestiKirjoittaja carcara » 29.2.2004 11:15

redbull kirjoitti:Joo helsingissä paskaa lätkää????? Ehkä teille lanta jaakoille myydään kamelinpaskaa kun käytte aseman neekereiltä ostamassa ylihintaista paskaa. hyvää lätkää löytyy 5-8 euroon JOS TUNTEE JA TIETÄÄ ASIANSA!!! t.kukkivakallio

Ohhoh, johan sieltä tuli se stadileso mitä tässä odotinkin :)

No täällä Porvoossa päin virkavalta vihaa meitä narkomaaneja(!), mutta onneksi eivät tiedä asiasta mitään. Toistaiseksi kaikki kiinnijääneet alaikäiset on passitettu pakkovierotukseen ja muuta mukavaa. Kasvatuksesta aina kasvit roviolle, kasvattaja pariksi päiväksi putkaan kuulusteluihin ja sakot perässä. Eli ei kauhean rauhassa saa täällä harrastaa, mutta onneksi sitä kuitenkin kotonaan useimmiten rauhassa saa olla. Kaikki lätkä mitä ite olen täältä saanut on ollut helvetin kallista ja paskalaatuista. Eli kaikin osin aika huonot saumat. Se on toisaalta hyvä, että kotikasvattajia täällä on kuumotuksista huolimatta runsaasti ja useimmiten polteltavat saa ostettua tuoreena, jos ei itse uskalla kasvamaan laittaa.
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...

redbull

tre

ViestiKirjoittaja redbull » 29.2.2004 13:01

Landella itsekin asustan mutta stadin suunnalta löytää hyvää lätkää.
yhtälailla itsekin olen lantajaakko. Ei ollut tarkoitus vittuilla kerroin vain karun tosiaisian. 8)

homeboy

reply

ViestiKirjoittaja homeboy » 2.3.2004 10:06

Jep jep. Itsekin edustan Kuopiota ja sen verran täytyy sanoa että en ihan yhdy noihin reeferassin sanoihin.
Joka ikisestä muustakin Suomen kaupungista löytyy se ns. "Sokoksen kongin" piri/lätkä/teiniXx/nisti säätäjät mesta. Siellä ei ole vaan pakko pyöriä.
Mun mielestä Kuopiossa on suht rento asenne kannabikseen (samaa tasoa muualla suomessa) nykyään.
Taannoin tuossa oltiin kaveri porukalla Jukka P:n keikalla ja pössyteltiin ravintolan sisällä samalla tavalla kun röökiä ja portsaritkin tuli mukaan rinkiin. :)
Kyllä tämä tästä.

Menninkainen

suomi.

ViestiKirjoittaja Menninkainen » 2.3.2004 20:49

Suomi on niin perseestä. Ei täällä ole edes nähty hyvää meininkiä koskaan. Sitten kun suomesta saa savuja parilla eurolla gramman tai sitten kun ei tarvitse viktiä enää käyttää muutan mieleni tästä persereiästä. Savut on savuja eikä niissä ole mitään ihmeellistä.

bubblegum

ViestiKirjoittaja bubblegum » 3.3.2004 14:13

PL = jokanen seitsemän välikäden kautta tullut 20e menee isoimmalle diilerille.

tullu törmättyä tekstiin netis, missä Raumalta eräs norm. suomalainen oli liikkunut n. 2 aikaan autolla lauantai yönä, poliisi oli 100 varma että poltteli/diilas tai vastaavaa, tiedämmä pysäyttivät 3x koko yön aikana, pari maijaa ja siviilipoliisi pääle.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”