Timo Haaran sponssaaminen
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Timo Haaran sponssaaminen
Sitä paitsi kuvateksti antaa ainakin ymmärtää, että kyseessä on toisten henkilöiden "sisustama" tila, eikä itse Haaran. Muutenkin taas vastaavasti tällä Haaran vanhemmalla kaverilla näyttää aina olevan päällä kommunismiin viittaavia vaatteita, joten tuskimpa ne siellä niin natsikiihkoisia kaikki on. Poliittisella suuntauksella ei tosiaan toisaalta ole tässä asiassa niinkään väliä.
Mahtavaa, että Haara jatkaa toimintaansa myös Suomessa, eikä ole jättänyt tätä takapajulaa pois suunnitelmistaan.
Mahtavaa, että Haara jatkaa toimintaansa myös Suomessa, eikä ole jättänyt tätä takapajulaa pois suunnitelmistaan.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.
-
StillGoingStrong
Joo kovin on Guineallakin tarve puhua natseista ja SamSon rikkoo muuten vaan pesää.
Erittäin hyvä idea tukea Haaraa. Ei todella mikään poliittinen suuntaus tässä ole avaava tekijä. Hamppu ja miehen omistautuminen sille idealle on avustamisen peruste.
Menee erityisen naurettavaksi, jos vaatetuksista tai lipuista haetaan poliittisen suuntautumisen merkkejä, vaikka mies ei itse mitään sen suuntaistakaan ole julistanut. Hieman liian läpinäkyvän teennäistä.
Erittäin hyvä idea tukea Haaraa. Ei todella mikään poliittinen suuntaus tässä ole avaava tekijä. Hamppu ja miehen omistautuminen sille idealle on avustamisen peruste.
Menee erityisen naurettavaksi, jos vaatetuksista tai lipuista haetaan poliittisen suuntautumisen merkkejä, vaikka mies ei itse mitään sen suuntaistakaan ole julistanut. Hieman liian läpinäkyvän teennäistä.
Eiks tää ollu pelkkä kuituhampun puolestapuhuja? Puolustais nyt edes thc hamppua niin täs ois jotain järkee, meinaan vaan et tähdäänhän hamppu vaatteit jo nykyään paljon maailmalla. Ihme sirkuksen tää on ainekin laittanu pyörimään ittensä ympärille.

- Guineatrippin
- 1 tähti

Bumipää kirjoitti:Eiks tää ollu pelkkä kuituhampun puolestapuhuja? Puolustais nyt edes thc hamppua niin täs ois jotain järkee, meinaan vaan et tähdäänhän hamppu vaatteit jo nykyään paljon maailmalla. Ihme sirkuksen tää on ainekin laittanu pyörimään ittensä ympärille.![]()
Mielestäsi huomattavan teollisuuspotentiaalin omaavan kasvin tukien epäkohdat on jotenkin huono asia tukea? Ja kyllähän Haara lääkepuolen juttuja ajaa varmaan joka kerta kun julkisuudessa on. En ymmärrä taas tätä tarpeetonta 'vihaamista'. Kritiikit erikseen, mutta tällaiset arvottomat ärähtelyt on kyllä niin turhia kuin vaan voi.
"Vapaus ei tarkoita elämää ilman vastuuta, vaan kykyä valita ja sitoutua siihen mikä on parasta ihmiselle itselleen."
// Paulo Coelho, Zahir
// Paulo Coelho, Zahir
ok, oon samaa mieltä tost vihakritiiksistä. Ei se koskaan hyväks oo.
Mielestäsi huomattavan teollisuuspotentiaalin omaavan kasvin tukien epäkohdat on jotenkin huono asia tukea?
- ei suinkaan, lääkekannabista sekä hampputuotteita tehdään jo maailmalla ja tietty se on hyvä juttu. Mut tapa jolla Haara haluaa kuvioihin mukaan on kertakaikkiaan hölmöä. Tuskin ketään hampputuotteilla laillista bisnestä tai työtä tekevä, saa sitä työpaikkaa niin että käy linnas? vai onks se hyvä pelitaktiikka? It alallahan se toimii, monet kräkkerit saa linnast päästyään valtiolta töitä.
Muutenkin en toivo kansaa kiihottavien keinojen mitenkään toimivan nykymaailmassa.
Mielestäsi huomattavan teollisuuspotentiaalin omaavan kasvin tukien epäkohdat on jotenkin huono asia tukea?
- ei suinkaan, lääkekannabista sekä hampputuotteita tehdään jo maailmalla ja tietty se on hyvä juttu. Mut tapa jolla Haara haluaa kuvioihin mukaan on kertakaikkiaan hölmöä. Tuskin ketään hampputuotteilla laillista bisnestä tai työtä tekevä, saa sitä työpaikkaa niin että käy linnas? vai onks se hyvä pelitaktiikka? It alallahan se toimii, monet kräkkerit saa linnast päästyään valtiolta töitä.
Muutenkin en toivo kansaa kiihottavien keinojen mitenkään toimivan nykymaailmassa.
Kyllä suomessa saa kasvattaa kuituhamppua. Täälläkin päin on kaksi peltoa. Se on täysin Haaran oma vika, että kasvatti huumehamppua.
Muistutan tässä välissä nyt myös, että kyllä Haara on puhunut päihdehampunkin puolesta melko selkeällä kielellä. Ainakin näin on luettavissa jatkuvasti rivien välistä. Näihin keskusteluihin, joissa haara puhuu myös päihdekäytön puolesta on oikea osoite youtube. Itse olen valmis sponssaamaan myös Haaraa, mikäli näen osallistujia olevan niin monia, että summaksi kertyy vähänkään merkittävä määrä rahaa, joka ajaisi asiaa taas kohti seuraavaa satoa (samalla myös media kohua=keskustelu jatkuu). 
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.
Tuolla olisi nyt mahdollista antaa rahallista tukea Timo Haaralle ja siitä saa jopa rahoille vastinetta:
Timo Haaran Kannatuskeräys
"Tuemme tällä keräyksellä saaduilla varoilla Timo Haaran oikeudenkäyntiä oikeudesta kasvattaa kannabista laillisesti ja taistelua kannabislainsäädännön muuttamiseksi Suomessa. Samalla tuemme suoraan myös kotimaisen hampun kasvattamista ja jalostusta. Toivomme keräyksellä saamistamme varoista edistävämme kannabiksen laillistamista Suomessa.
Nyt voit omalta osaltasi avustaa tätä keräystä!"
Timo Haaran Kannatuskeräys
"Tuemme tällä keräyksellä saaduilla varoilla Timo Haaran oikeudenkäyntiä oikeudesta kasvattaa kannabista laillisesti ja taistelua kannabislainsäädännön muuttamiseksi Suomessa. Samalla tuemme suoraan myös kotimaisen hampun kasvattamista ja jalostusta. Toivomme keräyksellä saamistamme varoista edistävämme kannabiksen laillistamista Suomessa.
Nyt voit omalta osaltasi avustaa tätä keräystä!"
Guineatrippin kirjoitti:...
Onko hän mielestäsi tuonut liikaa esille jotain asiaankuulumatonta mielipidettä hampusta puhuttaessa?
Kyllä mustakin olis hieno omistaa WW2 natsilippu (jos tuo aito on), eri asia on kehtaisinko pitää sitä esillä, but that's me.
Tämmönen turha "ei vittu miten juntti jou mä oon tsadista" -läppä on niin hiton väsynyttä.
Ensinnäkin, pointsit stadilaisläpästä, oikeesti ihan hyvä. Seuraavaksi tuenkin sitä:
Oma vaatimaton mielipiteeni on että Haara on ollut parasta mitä tämän foorumin kiinnostuksien kohteelle on tapahtunut pitkään aikaan. Suo, kuokka, ja insinöörimäisen kuivahko esiintymiskykyinen mies. Kuin nyrkki jonnekkin syvälle..
Olin jo postaamassa tarjoustani siitä että voin Haaralle tuoda käteisenä tukirahaa heti seuraavan Suomen reissulla; ei tulevista ponnisteluista, vaan jo toteutuneista. Hän on kärsinyt taistelustaan ilmeisesti kovasti taloudellisesti, tiedä sitten kuinka muiden asioiden suhteen.. MUTTA: näin tuon Voiman artikkelin ensimmäisen kuvan ja homma meni aivan *ituilleen! Jätkä on joku wannabe uusnatsi?! Mitä helvettiä, taas muistui mieleen että pitäisi tutkia henkilöiden taustat paremmin. Kyllä olet oikeassa, hän EI ole tuonnut tätä näkemystä esille ikinä rehukeskusteluissa. En vaan itse pysty kuvittelemaan IKINÄ tukevani tuon aatteen omaavia henkilöitä, vaikka heillä olisi joltain elämän saralta samoja mielipiteitä. Rehunkasvatus vs kansanmurhan idealisointi - com'oon... Puhutaan HIEMAN eri tasoisista jutuista..
Olisiko sinun mielestäsi aikuisten oikeasti SIIISTIÄ omistaa nazilippu? Huh, onneksi asut todennäköisesti susirajan toisella puolella äänenmurrosta odotellen.. Pysy sinä siellä, mie pysyn tääl - jokoz?
StadiPelle6
-
BatmanX
Jube kirjoitti:
Ensinnäkin, pointsit stadilaisläpästä, oikeesti ihan hyvä. Seuraavaksi tuenkin sitä:
Olin jo postaamassa tarjoustani siitä että voin Haaralle tuoda käteisenä tukirahaa heti seuraavan Suomen reissulla; ei tulevista ponnisteluista, vaan jo toteutuneista. Hän on kärsinyt taistelustaan ilmeisesti kovasti taloudellisesti, tiedä sitten kuinka muiden asioiden suhteen.. MUTTA: näin tuon Voiman artikkelin ensimmäisen kuvan ja homma meni aivan *ituilleen! Jätkä on joku wannabe uusnatsi?! Mitä helvettiä, taas muistui mieleen että pitäisi tutkia henkilöiden taustat paremmin. Kyllä olet oikeassa, hän EI ole tuonnut tätä näkemystä esille ikinä rehukeskusteluissa. En vaan itse pysty kuvittelemaan IKINÄ tukevani tuon aatteen omaavia henkilöitä, vaikka heillä olisi joltain elämän saralta samoja mielipiteitä. Rehunkasvatus vs kansanmurhan idealisointi - com'oon... Puhutaan HIEMAN eri tasoisista jutuista..
Olisiko sinun mielestäsi aikuisten oikeasti SIIISTIÄ omistaa nazilippu? Huh, onneksi asut todennäköisesti susirajan toisella puolella äänenmurrosta odotellen.. Pysy sinä siellä, mie pysyn tääl - jokoz?
StadiPelle6
On kyllä vitun absurdia toi sun ajatuksen juoksu tosta lipusta. Siinähän luki että "pojat" olivat vastuussa sisustamisesta. Mulle olis aivan sama onko katossa vaikka ruotsin lippu. Ei vaikuta mihinkään. Mitään muuta näyttöhän tosta natsi toiminnasta ei ollut. Ehkä hän ei ole tuonut natsi-näkemyksiään esille kun niitä ei ole edes? Kävikö tällänen mielessä?
Kaikki ei ole niin vakavia noiden asioiden kanssa. Mulla ainakin voisi olla vaikka natsi lippu seinällä, vaikka en todellakaan ole sen henkinen tyyppi. Se on vaan pala kangasta. Sehän on voitu vaikka huumorilla tehdä se tila. Mikset kysy haaralta itseltään? Hieman eri tason jutuista nimenomaan on rehunkasvatuksen tukemin pikkusen tärkeämpää kun joku lipun merkityksen arvuuttelu vai luuletko siis ihan vakavalla naamalla että tukirahat menevät esim natsi lippuihin?
Kyllä luulis aikuisen ihmisen oikeasti pystyvän omistamaan natsilippua vaikka missä mielessä eikä kiihkoontua siitä kuten sinä.
terveisin myös helsinkiläinen.
wentami kirjoitti:...
Ymärrit ehkä väärin, minä kyllä voin laittaa Timon tilille 20€ mutta jos sinne tilille jotkut muutkin haluaisivat laittaa haluamansa summan niin siitä tulisi laiton rahankeräys, ilman mitään lahjontaa.
Minua ei tuomareiden mielipiteet kiinnosta, siksi kysyinkin mahdollisuutta lahjoittaa rahaa siten ettei sitä tule vastaanottajalle ongelmia.
Ymmärrätkö??
Ei se vielä tee sitä rahankeräykseksi. Tilinumeron julkaiseminenkaan ei ole laitonta. Mutta jos siihen yhteyteen laittaa jonkun vetoomuksen niin sitten se on rahankeräys.
En halua nyt provota ketään mutta Jube:n jutuista saatavalla logiikalla Lemmy Kilmister on suurensuuri uusnatsi koska omistaa suuren kokoelman Natsi-Saksan aikaista memorabiliaa. Kaikkea virkapukutikareista kunniamerkkeihin ja lippuihin.
Lemmy on (oletettavasti) vielä itse sisustanut asuntonsa, mutta en minä ainakaan häntä menisi natsiksi haukkumaan miehestä kertovan kattavan dokumentin katsottuani. Enkä sitä aiemminkaan.
Ihmisen määrittely ja itselleen mielikuvan luominen tämän ympäristön tai tavarain pohjalta on yksi suuri kupla joka yleensä puhkeaa viimeistään kun ihmiseen itseensä tutustuu. Minullakin on kokoelma erilaisia teräaseita mutta en minä suunnittele ketään puukottavani. Poikkeuksiakin toki on, mutta ainakin omien silmien ja korvien kautta tehtyjen havaintojen pohjalta voi sanoa että Suomessa ne ovat hyvin pitkälti näitä elämässään amisvaiheeseen jumiutuneita nahkakuulia jotka löytävät huutelun aihetta jo vaikka vähän pidemmästä tukasta. Sellaisille ihmisille minä en korvaani lotkauta.
Onhan se tietysti totta että negatiivisilta mielleyhtymiltäkään ei suurin osa ihmisistä voi välttyä katsellessaan sen aikaista NS-Saksan puoluetunnuksia kantavaa irtaimistoa, mutta muuten oon täysin samoilla linjoilla kuin BatmanX.
Lemmy on (oletettavasti) vielä itse sisustanut asuntonsa, mutta en minä ainakaan häntä menisi natsiksi haukkumaan miehestä kertovan kattavan dokumentin katsottuani. Enkä sitä aiemminkaan.
Ihmisen määrittely ja itselleen mielikuvan luominen tämän ympäristön tai tavarain pohjalta on yksi suuri kupla joka yleensä puhkeaa viimeistään kun ihmiseen itseensä tutustuu. Minullakin on kokoelma erilaisia teräaseita mutta en minä suunnittele ketään puukottavani. Poikkeuksiakin toki on, mutta ainakin omien silmien ja korvien kautta tehtyjen havaintojen pohjalta voi sanoa että Suomessa ne ovat hyvin pitkälti näitä elämässään amisvaiheeseen jumiutuneita nahkakuulia jotka löytävät huutelun aihetta jo vaikka vähän pidemmästä tukasta. Sellaisille ihmisille minä en korvaani lotkauta.
Onhan se tietysti totta että negatiivisilta mielleyhtymiltäkään ei suurin osa ihmisistä voi välttyä katsellessaan sen aikaista NS-Saksan puoluetunnuksia kantavaa irtaimistoa, mutta muuten oon täysin samoilla linjoilla kuin BatmanX.
~ Aina jotain puuttuu, mieli puutuu ja juuttuu, mies siit suuttuu muttei suostu muuttuu ~
-
Hamppupappa
Tuli tämmöinen idea mieleen. Tästä voisi sanoa muut mitä mieltä on? Eli mä saisin luultavasti toimeentulotukea, mutta tulen toimeen ilman sitäkin. Mitäs jos hakisin toimeentulotukea ja laittaisin suoraan Timo Haaran tilille. Näin saisi suoraan valtion kassasta tukia Timolle. Onko järkeä? Ei olisi kova homma kasata muutama sata euroa yhdeltä tyypiltä, mitäs jos useampi tyyppi tekee näin.

- vihreä_valo
- 2 tähteä

Hamppupappa kirjoitti:Tuli tämmöinen idea mieleen. Tästä voisi sanoa muut mitä mieltä on? Eli mä saisin luultavasti toimeentulotukea, mutta tulen toimeen ilman sitäkin. Mitäs jos hakisin toimeentulotukea ja laittaisin suoraan Timo Haaran tilille. Näin saisi suoraan valtion kassasta tukia Timolle. Onko järkeä? Ei olisi kova homma kasata muutama sata euroa yhdeltä tyypiltä, mitäs jos useampi tyyppi tekee näin.![]()
Kyllä Timolle varmasti raha kelpaa siinä missä muille ja jalo teko tuo olisi. En usko että montaa ihmistä tuohon silti saisi mukaan.
Ja mikä tärkeämpää, emme oikeastaan tiedä mikä on Timo Haaran tilanne muutenkaan. Joo hän on vankilassa ja aikoo jatkaa kasvattelua. On ihmisiä, joilla on yhteydet Timoon, mutta itse näkisin että jos halutaan porukalla auttaa niin Timon pitää ensin kertoa miten autetaan. Itse ajattelen, että vankilasta vapautumisen jälkeen hänen kannattanee jatkaa kasvattelua Virossa ja Suomessa sitten ehkä Finolaa. Hänen kannattaisi avata omat, laadukkaat, nettisivut (ei turistin tekemät) ja ryhtyä sitä kautta tekemään aloittamaansa pioneerityötä eteenpäin.
Timo on hieno mies, voimia hänelle.
Mitäs tehtäis että asia pysyis julkisuudessa, tuolta voi kaivella tietoa mielipiteittensä pohjaksi: http://forums.offipalsta.com/search.php ... id=3241857
Hän oli äärettömän iloinen ja luuli olemansa thaivaassa.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”