EU bannaamassa vitamiini- ja ravintolisät

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
setae

EU bannaamassa vitamiini- ja ravintolisät

ViestiKirjoittaja setae » 20.3.2004 13:13

EU jatkaa nerokkaiden direktiivien sarjaa.

Tällä kertaa on noussut huoli siitä, että vitamiini- ja ravintolisät sekä luontaistuotteet saattavat aiheuttaa terveyshaittoja, ja varsinkin yhdessä reseptilääkkeiden kanssa niistä voi tulla ongelmia, ollaan tätä pikkuista ongelmakohtaa korjaamassa kieltämällä ne lähes kokonaan (koska tutkimukset "turvallisuuden" todistamiseksi saattavat kustantaa jopa 350ke/ainesosa).

http://observer.guardian.co.uk/magazine ... 31,00.html

Oi maamme eurostoliitto.

Jumipaa

ViestiKirjoittaja Jumipaa » 24.3.2004 7:15

Jos tälläinen direktiivi tulee voimaan olen kyllä todella :evil: , mutta toisaalta olen sitten poissa töistä koska olo on :x :roll: :( , koska en kaninruuasta pidä eikä kani minun..
ihmisraunio :(

messiah

Re: EU bannaamassa vitamiini- ja ravintolisät

ViestiKirjoittaja messiah » 2.4.2004 7:34

setae kirjoitti:EU jatkaa nerokkaiden direktiivien sarjaa.

Tällä kertaa on noussut huoli siitä, että vitamiini- ja ravintolisät sekä luontaistuotteet saattavat aiheuttaa terveyshaittoja, ja varsinkin yhdessä reseptilääkkeiden kanssa niistä voi tulla ongelmia, ollaan tätä pikkuista ongelmakohtaa korjaamassa kieltämällä ne lähes kokonaan (koska tutkimukset "turvallisuuden" todistamiseksi saattavat kustantaa jopa 350ke/ainesosa).

http://observer.guardian.co.uk/magazine ... 31,00.html

Oi maamme eurostoliitto.

PERKELE! mun protskuihin ei kosketa...

Kohta pitää bodimiehille myydä kreatiinit ja vitamiinitkin pimeästi... ja mafia kiittää...

galu

ziikzaak

ViestiKirjoittaja galu » 4.4.2004 21:25

ei tuo voi mennä kokonaisuudessaan läpi ikinä!
eikös siitä grillaamisestakin panikoitu tuossa joku kesä...

Palaa sivulle “Politiikka ja media”