Suomen virallinen Mikko Pekkola nyt myös US:ssa

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
sivupersoona

Suomen virallinen Mikko Pekkola nyt myös US:ssa

ViestiKirjoittaja sivupersoona » 24.2.2013 2:56

"Alkusanat: Minulle on ehdotettu monesti, että alkaisin jakaa blogitekstejäni myös Uudessa Suomessa. En ole halunnut tehdä sitä erinäisistä syistä.

Nyt olen muuttanut mieleni. Syy on yksinkertainen: asia kaipaa huomiota. Ja ennen kuin joku nokkela ehtii todeta, vastaan valmiiksi: minä sinällään en. Minä haluaisin olla rauhassa. Siitä tässä kaikessa alkujaan oli kysymys.

Avaan 9.2.2013 blogissani www.suviko.blogspot.com julkaistulla tekstillä, otsikolla "MIKSI 2.0". Tulen jatkamaan ehkä säännöllisesti, ehkä satunnaisesti tai sitten en laisinkaan."

http://mikkoilmaripekkola.puheenvuoro.u ... a-suomessa
sivussa savussa

nemu

Re: Suomen virallinen Mikko Pekkola nyt myös US:ssa

ViestiKirjoittaja nemu » 24.2.2013 11:15

Hieno juttu Mikko!

Aloita ja jatka ihmeessä kirjoittelua US:ssa. Tekstisi ja tämän hetkinen tilanteesi kaipaa huomiota.

Pellon Pekko
3 tähteä
3 tähteä

Re: Suomen virallinen Mikko Pekkola nyt myös US:ssa

ViestiKirjoittaja Pellon Pekko » 24.2.2013 11:21

Kiitos. :)

Ripottelen sinne nyt muutamia viimeaikaisia tekstejä ikään kuin pohjustukseksi mahdolliselle uudelle lukijakunnalle. Tämän viime ystävänpäivänä <3 ystävälleni osoittamani tekstin kopioin sinne äsken: http://mikkoilmaripekkola.puheenvuoro.u ... pumetsalla

Yritän tässä päästä pian ajan tasalle niin, että uudet - tai ainakin osa niistä - ilmestyy sekä alkuperäisessä blogissa että Puheenvuorossa yhtä aikaa.

Saapi jakaa ja peukutella ja silleesti jos kokee tarpeelliseksi. :)

Palaa sivulle “Politiikka ja media”