Uusi Kansalaisaloite käynnissä!!! 08.10.2013
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Uusi Kansalaisaloite käynnissä!!! 08.10.2013
Alkuun. Tiedän foorumin säännöt ja löysin yhden viesti ketjun perästä yhden viestin aiheesta. Luulen, että se jää monelta huomaamatta koska on ketjussa täysin viimeisenä. Joten...
Uusi kansalaisaloite käynnissä osoitteessa https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/525
Pankki tunnukkset tai puhelin käy tunnistautumiseen.
Vinkkinä esim sosiaalisen median levittämisenä: Kirjoittaa yksityis viestinä sellaisille kavereille joiden voi olettaa allekirjoittavansa kyseisen aloitteen. Näin se ei näy joka työnantajalle, sukulaiselelle yms... Onhan siinä hommaa ,mutta mielestäni sen arvoista. Edellinen aloite ei loppujen lopuksi jäänyt paljosta vajaaksi ,jos tällä kertaa onnistuttaisiin asiassa.
PS. Ylläpito poistakoon jos katsoo aiheelliseksi "uudelleen" postauksen.
Uusi kansalaisaloite käynnissä osoitteessa https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/525
Pankki tunnukkset tai puhelin käy tunnistautumiseen.
Vinkkinä esim sosiaalisen median levittämisenä: Kirjoittaa yksityis viestinä sellaisille kavereille joiden voi olettaa allekirjoittavansa kyseisen aloitteen. Näin se ei näy joka työnantajalle, sukulaiselelle yms... Onhan siinä hommaa ,mutta mielestäni sen arvoista. Edellinen aloite ei loppujen lopuksi jäänyt paljosta vajaaksi ,jos tällä kertaa onnistuttaisiin asiassa.
PS. Ylläpito poistakoon jos katsoo aiheelliseksi "uudelleen" postauksen.
Re: Uusi Kansalaisaloite käynnissä!!! 08.10.2013
Nyt on kyllä addressissä niin kuivasti inffoa että meinaa tulla ihan tippalinssiin
Oishan se suotavaa että addressia suuniteltaisi eikä vaa juostenkusta sinne uusia aina uuden perään..

Mikä tää 22v ikäraja oikein on? Vahvaa viinaaki saa jo 21vee..
-
Aika heikostihan tuonne on laitettu tekstiä. Linkit tosin korvaavat pelkän tekstin asia sisällön. Ja kaiketi oletan, että tässä on yritetty "tulla hieman vastaan" eikä jyrkästi alettu hypettämään kannabiksen puolesta. Ikäraja lienee tavallaan ookoo, ihminenhän kehittyy 25v ikävuoteen asti. Itse en ole koskaan kannattanut viinan myyntiä. Mun puolesta siihen aineeseen voisi kieltolaki tulla takaisin. ( oman terveyteni olen sillä aineella tuhonnut )... Ja tätä aloitettahan minä en ole tehnyt vaan bongasin sen vain kansalaisaloite sivustolta ja ajattelin ,että tämä voisi olla oikea paikka kerätä sinne allekirjoituksia.
StaticDream kirjoitti:Aika heikostihan tuonne on laitettu tekstiä. Linkit tosin korvaavat pelkän tekstin asia sisällön. Ja kaiketi oletan, että tässä on yritetty "tulla hieman vastaan" eikä jyrkästi alettu hypettämään kannabiksen puolesta. Ikäraja lienee tavallaan ookoo, ihminenhän kehittyy 25v ikävuoteen asti. Itse en ole koskaan kannattanut viinan myyntiä. Mun puolesta siihen aineeseen voisi kieltolaki tulla takaisin. ( oman terveyteni olen sillä aineella tuhonnut )... Ja tätä aloitettahan minä en ole tehnyt vaan bongasin sen vain kansalaisaloite sivustolta ja ajattelin ,että tämä voisi olla oikea paikka kerätä sinne allekirjoituksia.
Kyllä kai ihminen kehittyy koko ikänsä jos antaa sille mahdollisuuden.. Tuli ihan oman isäukon paasaukset mieleen, ku aina joskus jakso sitä että 25 asti on toivoo ja sitte on kaikki menetetty jollei siihen mennessä oo se perusjärki päässä

- Liito-orava
Kävin antamassa kannatukseni.
Hassu on kyllä tuo 22v, ei itseeni vaikuta mutta ei tule monia muita 22v ikärajalla olevia asioita mieleen.
T: n.451
Hassu on kyllä tuo 22v, ei itseeni vaikuta mutta ei tule monia muita 22v ikärajalla olevia asioita mieleen.
T: n.451
- Pellon Pekko
- 3 tähteä
Uusi JÄRKEVÄ kansalaisaloite suunnitteilla. Luepa täältä lisää: http://suviko.blogspot.fi/2013/10/uusi- ... -tyon.html
Viimeksi muokannut Pellon Pekko, 22.10.2013 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
humaNISTI
www.suviko.blogspot.com
www.suviko.blogspot.com
Pellon Pekko kirjoitti:Uusi JÄRKEVÄ kansalaisaloite suunnitteilla. Luepa täältä lisää: http://suviko.blogspot.fi/2013/10/uusi- ... oite-hyvaa ... -tyon.html
Linkki näyttää olevan katki. Tarkoittanet http://suviko.blogspot.fi/2013/10/uusi-kannabisaloite-hyvaa-vauhtia-tyon.html?
- Pellon Pekko
- 3 tähteä
Ohhoh kun oli päässyt katkeamaan. Kiitos, korjattu alkuperäiseen viestiinkin. 

-
Ääneni annoin tälle aloitteelle. Joku 555. olin.
Ja tuolle valmisteilla olevaan, todella hyvin tehtyyn, annan myös ääneni
Ja tuolle valmisteilla olevaan, todella hyvin tehtyyn, annan myös ääneni

-
Todella paljon fiksumpi sivusto ja hienosti infoa jo nyt
. Näistä kun ei kovin hyvin tiedä vaikka kuinka surffailee. Lisäksi kyllä luulen ,että tämän foorumin käyttäjistä suurin osa skippaa tämän Politiikka ja media osion... Kävin myös aloittelevalla sivustolla kannattelemassa, kuinka tässä vaiheessa pystyy.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”