Hei! etsin henkilöitä jotka ovat anoneet kannabiksen lääke-reseptin hakeneita ja joilla on a) hylätty hakemus vaikka todisteet sairaudesta löytyvät b) jotka ovat onnistuneesti saaneet kannabis reseptin.
Tutkimus tulee osaksi henkilökohtaista puolustustani oikeudessa, tutkimuksena pyrin näyttämään
toteen että reseptin hankkiminen on kohtuuttoman vaikeata vaikka vaiva ja todisteet kannabiksen toimiseen positiivisesti
kyseistä sairautta pystytään todistamaan.
pyrin tekemään näiden tietojen pohjalta kanteen suomen lääkeaineoikeuspolitiikkaa vastaan eu:n ihmisoikeustuomioistuimessa, tiedot pitäisi lähettää minulle yksityisviestinä ja viestistä pitäisi käydä ilmi
sairauden/kivun laatu sekä menettely jolla on yritetty saada reseptiä.
kuten voi odottaa nämä seikat pitäisi tarvittaessa olla todistettavissa, mahdolliseen todistajalausuntoon oikeudessa.
jos et halua olla todistajana oikeudessa, pitäisi siitä olla erikseen maininta yksityisviestissä.
viestiin ei tarvitse kirjoittaa oikeata nimeä, ja tulen selvittämään ja kyselemään sopivilta ehdokkailta enemmän ja
he saavat itse päättää osallistumisen laajuudesta tulevassa oikeuskäsittelyssä.
Etsitään lääke-reseptin anoneita lääkekäyttäjiä tutkimukseen
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
tikku&takku
- 300lbs niggerfaggot
- 1 tähti

Re: Etsitään lääke-reseptin anoneita lääkekäyttäjiä tutkimuk
Mä tiedän yhden kaverin joka haki sitä kivessyöpään, muttei saanut.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä. -vanha sananlasku
-
tikku&takku
Re: Etsitään lääke-reseptin anoneita lääkekäyttäjiä tutkimuk
300lbs niggerfaggot kirjoitti:Mä tiedän yhden kaverin joka haki sitä kivessyöpään, muttei saanut.
jos mahdollista, olisin kiitollinen jos kertoisit asiastani hänelle ja mahdollisuudesta lähtä ajamaan asiaansa oikeusturvan
saattelemana. jos hänellä ei ole tunnuksia tälle forumille niin voin myös antaa yksityisviestillä sähköpostiosoitteeni.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”