powergrower kirjoitti:Olen hyvin surullinen huomattuani sen todeksi että "truu rasta-hampuusi" hyväksyy pelkästään toisen rastafarin.
Minäkin olin tuolla "taviksena" liikenteessä, mutta en kyllä huomannut mitään erityistä kieroon katsomista. Vaikka keskimäärin tuolla olikin aika erikoista porukkaa, oli siellä mielestäni jokseenkin vähän "hampuuseja" eli noita parrakkaita turilaita, joita hipeiksikin kutsutaan. Ihan sekalaista porukkaa mielestäni. Ettet olisi itse ennakkoasenteillasi saanut asiat vaikuttamaan siltä, että teitä ei "hyväksyttäisi" joukkoon?
No, heti alusta alkaen "ulkopuolinen" fiilis. Olisi pienemmällä porukalla tullut yksinäinen olo. Marssin aikana, 17 vuotiaalle, nuorelta, mutta normaalilta näyttävälle kaverilleni tultiin sitten sanomaan "Eikö sulta kysyttykään papereita"
Idiootteja mahtuu jokaiseen porukkaan, eikä yksittäistapauksen takia ole syytä leimata koko marssiväkeä samanlaiseksi.
Ehkä he jo tiesivät että rivikansalaista ei hyväksytä rastafari-pössyttelijä-elämäntapa-hipin silmissä?
No käsittääkseni tuo ei mikään elämäntapahippien kokous ollutkaan? Jos hipit eivät hyväksy meitä "taviksia" mielenosoitukseen niin se on ainoastaan heidän ongelmansa. Pitäkööt pikkusieluiset paskiaiset hippimarssinsa jossain muualla. Tuon hamppumarssin ajatuksena tietääkseni on, että kaikki ovat tervetulleita loksien paksuudesta ja parran pituudesta riippumatta. Se ei siis ole tilaisuus, jossa osanottajat pitäisi "hyväksyä joukkoon", he ovat se joukko.
En tiedä tullakko seuraaville marsseille. Toisaalta todella rento fiilis, toisaalta otti päähän niin maan perkuleesti huomata ns. hampuusien asenne!
Ihmiset sen marssin tekevät ja omalla läsnäolollasi saat muokattua väkeä monipuolisemmaksi. Ei joidenkin yksittäisten ääliöiden takia kannata pilata koko lystiä. Mukaan vain vastaisuudessakin:)