esitutkinpöytäkirjat löytyy, silti mun postaus poistettiin?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011108435.html

fin1000w kirjoitti:Jos poliisi löytää etsinnällä jotain arvokasta niin poimivat talteen, ja valtaosaa tavarasta erittäin vaikea saada takaisin mitenkään.
Esim rahaa, laillisia työkaluja. Jopa auto voi hävitä näiden käsiin. Mutta yleisesti lähes kaikki hiukankin arvokkaampi tavara mitä ei ole rekisteröity häviää.
lope kirjoitti:fin1000w kirjoitti:Jos poliisi löytää etsinnällä jotain arvokasta niin poimivat talteen, ja valtaosaa tavarasta erittäin vaikea saada takaisin mitenkään.
Esim rahaa, laillisia työkaluja. Jopa auto voi hävitä näiden käsiin. Mutta yleisesti lähes kaikki hiukankin arvokkaampi tavara mitä ei ole rekisteröity häviää.
Mä oon miettiny tota ton rahan osalta, ku siis oon keränny säästämis/harrastus mielessä pulloja jo kohta 6 vuotta. Tälleen tarkan markan miehenä ajattelen myös et se on ilmasta rahaa, ja mä kyllä nöyrryn kumartumaan 15snt takia..
Noh, tällä oon päässy siihen et noita panttikolikoita on 3 litran ämpäri täynnä. Osa tietysti saattaa olla vaihtorahaa kaupasta jne, mut iso osa panteista. Koitin varautua siihen et jos ne lähtis poliisin mukaan joskus, että oon pannut kaikki pullonpalautus kuitit talteen... En tietysti ihan kaikkia, kun en ekana parina vuonna ajatellu tämmöstä riskiä edes. Ja kuten sanoin niin osa on vaihtorahoja käteisostoista, niin en luonnollisesti mitään ruokakauppakuitteja oo säilöny..
Mut siis jos kotietsintään joutuis, ja paskalla tsägällä just sillon jotain laitonta löytyis, niin mikä todennäköisyys siinä on et ne saatana veis tuon mun pullorahoilla täytetyn säästäpossunki mukanaan? Ja tässä ilmeisesti voi olla paikkakunta kohtaisia eroja poliisien tavoissa toimia?
Itekki jotenki tiedostan, et vaikka mulla kuitit oiskin jostain 20-40% niitä kolikoita selittämään, niin varmaan turha toivo ajatella et niitä rahoja enää takas saisin jos ne lähtis
Edit.. ja siis mitä vittua, eihän ne nyt laillisesti hommattuja työkaluja voi viedä?onks nää niitä varsinais-suomen omavaltaisia seriffejä? Ei kait muualla suomessa oikeesti
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa