Pakko mennä kylmään suihkuun.
www.kokototuus.com suljettu
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: www.kokototuus.com suljettu
kopotti kirjoitti::evil:
´
ja mulle tuli päänsärky---> eiköhän ww auta
-
Vieras
Miksi?
Suuri kysymys johon ei saa vastausta!
Hyvää yötä....
Suuri kysymys johon ei saa vastausta!
Hyvää yötä....
- Huviolento
Cactaceae kirjoitti:Taas kerran iltalehti hyökkäsi suoraan sananvapauden kimppuun, vaikka luulisi mediatalon suurimpien intrestien olevan nimenomaan sananvapauden säilyttäminen.
Ei se noin valitettavasti mene. Suuret mediatalot nimenomaan pyrkivät säilyttämään tiedonvälityksen omassa vallassaan...
Mutta itse Iltalehden jutusta: voi vittusaatana! Tästä voimme kyllä oppiakin jotain. Ne, joihin valistus ja sähköpostikampanjat tulee keskittää, ovat toimittajat. Ja erityisesti ehkä nämä sensaatiolehtien toimittajat.
Mutta
Once upon a time - or may be twice...
Paljastan teille erään todella hälyttävän asian. Ne trollien kirjoittajat vain vittuilivat hyväntahtoisille pilvenpolttajille, kun aika moni meistä vain nysvää koneen ääressä, eikä tee asialle oikeasti mitään. Netissä keskustelu on yhtä mieliä avartavaa, kuin pään seinään hakkaaminen, ei se tuulipukukansalle mee perille kuitenkaan. Paras on kun meette poliisiasemalle kysymään sarjan kysymyksiä. Tärkeintä että hymyilee, on kohtelias ja rauhallinen, eikä menetä malttia missään vaiheessa. Todennäköisin keskustelu on seuraava.
1. Päivää. Tulin tiedustelemaan miksi hamppu on kielletty Suomessa.
2. (Konstaapeli vastaa tärkeällä äänellä) Kuules poika/tyttö, meeppäs eduskuntaan tiedustelemaan asiaa.
1. Aijaa. Mä kun luulin että kun te kerran ootte lain valvojia, niin te tiedätte miksi näin on.
2. (Poliisisetä vastaa vielä tärkeämmin) Joo Me valvotaan lakia, mutta Me ei säädetä sitä.
1. Aijaa. Mä kun luulin, että kun Te valvotte lakia, niin te myös ymmärrätte mitä valvotte, mutta asiahan ei ole näin. Vai onko?
2. (Poliisisedän naama vaihtaa väriä ja kädet alkavat täristä) Voitko ystävällisesti poistua?
1. Joo toki. Kiitos keskustelusta. Oli todella avartavaa
2. Kiitos hei.
1. Päivää. Tulin tiedustelemaan miksi hamppu on kielletty Suomessa.
2. (Konstaapeli vastaa tärkeällä äänellä) Kuules poika/tyttö, meeppäs eduskuntaan tiedustelemaan asiaa.
1. Aijaa. Mä kun luulin että kun te kerran ootte lain valvojia, niin te tiedätte miksi näin on.
2. (Poliisisetä vastaa vielä tärkeämmin) Joo Me valvotaan lakia, mutta Me ei säädetä sitä.
1. Aijaa. Mä kun luulin, että kun Te valvotte lakia, niin te myös ymmärrätte mitä valvotte, mutta asiahan ei ole näin. Vai onko?
2. (Poliisisedän naama vaihtaa väriä ja kädet alkavat täristä) Voitko ystävällisesti poistua?
1. Joo toki. Kiitos keskustelusta. Oli todella avartavaa
2. Kiitos hei.
"Kaksinaismoralismi ei luo katu-uskottavuutta"
-
Kapellimestari
Palautetta lähetetty, tuo on kyllä aika totta mitä Sidd just sanoi, elikkä asioille pitäs tehdäkkin jotain muuta kuin istua foorumeilla ja poltella. Onhan noita aktiviteettejä mutta hyvin vähän, hamppumarssin nyt tiedän ja mitä nyt on sky:tä ja panttereita ja muita viheriöitä mutta eipä paljon näy aktiivisuutta laillistamisen puolesta.
EppuHeppu kirjoitti:Tuohon Joulupatajuttuun pitää kaikkien lähteä mukaan! Se oli viime vuonna todella hienoa kun hamppuforum oli toptenissä.
Näin saamme julkisuutta. Ja onhan Joulupatakeräys hieno asia!
No, Ilta-lehti todennäköisesti kääntää Joulupatakeräyksenkin meitä vastaan jollain repäisevällä lööpillään: "Huumerahoja Joulupataan!".
Mutta perkule me ei lannistuta!
Näin kohtuu uutena käyttäjänä... Mikä Joulupata?
Edit: Jouluhan tulee Isolla...
Palaa sivulle “Politiikka ja media”