Alkoholin suurkuluttajien määrä rajussa kasvussa

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Hippi61

Alkoholista...

ViestiKirjoittaja Hippi61 » 14.8.2003 11:03

Tuosta asiasta olen hiukan eri mieltä. Puhun omasta kokemuksesta, voin sanoa suoraan, että kolme vuotta sitten olin täysi juoppo. Kaks vajaata viikkoa selvinpäin, sitten taas viikon putki. Katkolla vähän väliä, krapulat sellaisia viikon Via Dolorosoja. Ei ollut muuta vaihtoehtoa, olin aivan varma, että kuolen joko viinaan tai tapan itteni. Sitten tapahtui ihme. Löysin kannabiksen. Ensin en oikein uskonut koko asiaan. mutta muutaman kerran kokeiltuani huomasin, että tämä on minun juttuni. Ei krapulaa= ei pakkoa parantaa sitä= ei jatkuvasti sekaisin. En tee mitään sellaisia hulluuksia, joita kännissä touhusin. En ole ruvennut absolutistiksi, voin ottaa kaljan joskus, mutta en kohta kolmeen vuoteen ole ollut viinasta humalassa. Minun kohdallani kävi näin ja olen siitä suunnattoman onnellinen, elän taas normaalia elämää. En väitä, että aina kävisi näin, halusin vain kertoa, että on sekin mahdollista.
Notch Johnsonia mukaillen: Smoke the Big One!

Edwin

Re: Alkoholista...

ViestiKirjoittaja Edwin » 14.8.2003 13:23

Tuttua juttua, etkä takulla ole edes yksin.

Voinen kertoa kokemuksesta, että yrtillä todellakin voi hallita päihdeongelmia jopa alkoholismia.

Huomionarvoista on sekin, että kaikille se ei toimi, mutta heillä joilla toimii ko. hoito, on tuloskin omaa luokkaansa.
Niin, onhan ilokaasullakin hoidettu alko-ongelmia...

muumi

0000

ViestiKirjoittaja muumi » 14.8.2003 19:45

Jos toi toteutuis niin uutisissa ja lehdissä ois et huumehörhöt oli niin sekaisin et meni ilmiantamaan itsensä ja samalla yritti vieroittaa itsensä putkassa
olemisella

jobbus

Re:

ViestiKirjoittaja jobbus » 14.8.2003 20:58

Periaatteessa sen takia aloitin kasvattamisen että pääsisi eroon edes vähän kuningas-alkoholista. Viimeisen pari vuotta on tullut vedettyä alkoholia melkein joka vapaapäivä kunhan ei vaan ole tarvinnut mennä töihin seuraavana päivänä. Ne ei ole mukavia olotiloja kun lopettaa kesäloman ja on tullut vedettyä 26/30 päivää alkoholia jos ei muuten niin pienet iltakännit. Ja kun rahat alkaa loppumaan niin kotiviinit käymään pikahiivalla. No viime kotiviinisatsista oli sen verran hyötyä että pistin vesilukon suoraan tuulettimen eteen mikä puhaltaa ilmaa kasvien suuntaan.
Toisaalta voi olla sen puoleen vaikeata kun suurin osa kaveriporukasta on alkoholin käyttäjiä ja hyljeksivät "huumausaineita". Kai siitä löytää kompromissin että kenen seurassa voi olla "pilvessä".
Aika näyttää mihin minun päihteiden käyttö päätyy. Tullut kokeiltua melkein kaikkea muuta muttei hepoa/subuja mutta alkoholi on aina ollut päällimmäisenä. Ilman sitä ei voi vetää mitään muuta ainetta. Hamppu on ainoa nautintoaine jota olen voinut vetää sillätavalla että ei tarvitse vetää kuutta kaljaa ennen kun vedetään pää sekaisin. Sato on valmis kuukaudenpäästä. Sitten varmaan istutaan vaan tv:n ääressä ja hönötetään conanin vitseille.

PS. Helppo avautua 6-packin jälkeen

Palaa sivulle “Politiikka ja media”