Ehkä tolla vaan tarkoitettiin hyvää. Ainakin itse sain kuvan että mitä enemmän on takavarikkoja, sen yleisempää ja normaalimpa kasvattelu on. Asiallinen kirjoitus. Hyvin tuotu kasvatuksen "hyviä puolia" esille.

Sloth kirjoitti:Itselläni jäi vähän paha maku tuosta artikkelista. Esimerkkitapaus Simo ja mitä muita sankareita siinä nyt olikin.. Kertoi omia kokemuksiaan, (koitan muistella mitä aamulla lukaisin)esim. kannabiksesta porttihuumeena, ja tuo että viikonloppukäyttöön rajoittaminen ei aina onnistu. Näistähän Tuula Tuulipuku saa oivia todisteita että kannabis ON PORTTIHUUME, ja ETTÄ SIIHEN JÄÄ KOUKKUUN.
No, nyt paukuttelemaan ja perjantai-illan viettoon. Hyviä iltoja kaikille.
), johtuuko tämä kannabiksesta vai minusta, vai kummastakin, en tiiä, enkä välitä.
Ei niitä kiinnosta......
Voimakaksikko kirjoitti:...
No mun mielestä toi oli vaan totta, eli kyllä hamputtelijat(huom ei kaikki!) koittaa kaikenmaailman tököttejä, mutta mitä sitten? Harva niistä jää mihinkään hemmetin koukkuun, niin kuin ollaan peloteltu. (:
Ja toi, että kannabis ei olisi riippuvuutta aiheuttavaa, on silkka väite ilman todellista pohjaa, niin kuin myös väite, että kannabis aiheuttaa riippuvuutta. Mä myönnän, että jos mulla on mahollisuus polttaa sen verran, kun pystyn, mä myös teen sen ja on vaikeata pitää viikonloppu käytössä(entäs tauot?), johtuuko tämä kannabiksesta vai minusta, vai kummastakin, en tiiä, enkä välitä.
![]()
Mä luulen, että aikamoni pirkko tän luki ja tykkäs. Mulla on jotenkin semmonen mielikuva, että harva on enään pääpunasena kiljuen hamppua vastaan. Enemmän se on vaan vitsi jolle hörähdetään ja siirrytään johonkin toiseen aiheeseen esim: kaljan juontiin. Mä oon varma, että mun äiti ja iskä luki sen, kuin myös varma, että meidän koulusta iso osa, opet varsinkin......ja ne tykkäs! Ehkä olen väärässä, mutta tämmönen miellekuva.Ei niitä kiinnosta......
Nojo.....

MetsänNeito kirjoitti:Hyvin sanottu Kippo!
Parhaan tuloksen saavuttelu (=monille esim. laillistaminen) ei toimi kaunistelemalla
asioita. Eiköhän sen ole jo moni huomannut, mitkä on tulokset kun toimitaan näin, mutta
vastakohtaisesti = jätetään kertomatta hyvät puolet. Eipä ole järkeä ei
itse toimia samoin, ja jättää sitten kertomatta huonot puolet.
Totuus olisi kova juttu vihdoin ja viimein. Toivottavasti pikkuhiljaa.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa