Onko tyttöystävänne kannabis vastainen? Coralfish auttaa! :)

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Vieras

Re: Onko tyttöystävänne kannabis vastainen? Coralfish auttaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.2.2013 8:53

Tuo Coral Reefer tähdittää tätäkin pätkää: http://www.youtube.com/watch?v=_juhnwaaGPs
Ten Years After - Stoned Woman :shock:

nam

ViestiKirjoittaja nam » 15.2.2013 12:23

Mihin "Suomen Coralfish"(smokingpotisawesome) on kadonnut? Ois kiva lukea ja katsella kuvia.

snaderi

ViestiKirjoittaja snaderi » 28.6.2013 10:46

Oma tyttöystävä aluksi ei siitä kovin paljoa välittänyt, sillointällöin jumitimme sohvalla kahdestaan itse bongia porisuttaen ja tyttö spliffiä imien :mrgreen:

Sitten tuli yhtäkkiä vaihe jolloin hän ei enää hyväksynytkään tätä asiaa ja ero uhkasi. Tämä kesti muutaman kuukauden jonka jälkeen istuimme taas sillointällöin yhdessä pajauttelemassa(en aina ymmärtänyt tämän ihmisen järjenjuoksua, jokin ohimenevä vaihe tuo vain oli...)

Elimme siitä muutaman vuoden yhdessä, erosimme vastikkään, syynä tosin ei ollut kannabis. Kuitenkin Näemme vielä kaveripohjalla, edelleen sillointällöin pajautellen :)
420

Asdaaja

ViestiKirjoittaja Asdaaja » 23.7.2013 1:39

Kertokaa millä tutkimuksilla todistan tyttöystävälle ettei kannabis aiheuta siittiöitä, joiden takia lapsista tulee vammaisia, masennusta ja skitsofreniaa minulle, riippuvuutta polttelen max kerran viikossa, todella pieniä määriä, joten lause "Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa helposti riippuvuuden." ei päde kohdallani (Vai mitä?) ja kaikkea muuta paskaa mitä meille uskotellaan. Alkoholiin en haluaisi verrata kun ei tyttö sitäkään juo.
Olen kuitenkin ihminen joka tulee toimeen ihmisten kanssa, sosiaalinen, fiksu, pärjään koulussa ja näiden asioiden takia olemme vielä yhdessä vtr siihen että olisin löysiin vaatteihin pukeutuva, koulussa huonosti menestyvä ostarilla hengaava "räkis". Tyttö siis antaa asian olla muttei pidä siitä että polttelen.

smuxxx

ViestiKirjoittaja smuxxx » 23.7.2013 7:44

Asdaaja kirjoitti:Kertokaa millä tutkimuksilla todistan tyttöystävälle ettei kannabis aiheuta siittiöitä, joiden takia lapsista tulee vammaisia, masennusta ja skitsofreniaa minulle, riippuvuutta polttelen max kerran viikossa, todella pieniä määriä, joten lause "Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa helposti riippuvuuden." ei päde kohdallani (Vai mitä?) ja kaikkea muuta paskaa mitä meille uskotellaan. Alkoholiin en haluaisi verrata kun ei tyttö sitäkään juo.
Olen kuitenkin ihminen joka tulee toimeen ihmisten kanssa, sosiaalinen, fiksu, pärjään koulussa ja näiden asioiden takia olemme vielä yhdessä vtr siihen että olisin löysiin vaatteihin pukeutuva, koulussa huonosti menestyvä ostarilla hengaava "räkis". Tyttö siis antaa asian olla muttei pidä siitä että polttelen.

Jostain kumman syystä tuli nyt tarve viedä foorumille kirjoitteluneitsyyteni tässä :D

http://www.youtube.com/user/HamppuTV/videos?flow=grid&view=0&sort=da

Jokin aika sitten tsekkailin ite tuon Huumetta aivoille -dokkarin ja omasta mielestä vastaa todella hyvin noihin siun kysymyksiin (ja moneen muuhunkin asiaan liittyvään)! Ei kylläkään suoraan tuohon miten vaikuttaa mällin laatuun ja sitä kautta jälkeläisiin, mutta katsoja osaa varmasti poimia sisällöstä sen homman jujun. Painoarvoahan tälle vielä antaa se kun dokkari on esitetty myös valtakunnallisessa mediassa. Tuo video pitäisi kyllä ehkä näyttää tänä päivänä jokaiselle joka uskoo noihin pelotteluihin mitä nykyinen huumevalistus tuputtaa.

Oma vaimoke ei oikein välttämättä tiedä mitä mieltä aina olisi. On maistellut joskus aiemmin ja miunkin kanssa silloin tällöin poltellut mutta ei niinkään superinnostunut ole (sanoo kyllä että kun on laitonta niin täytyy elää sen mukaan). Ollaan kyllä avoimesti puhuttu näistä asioista ja faktoista ja myyteistä, jos johonkin ei ole oikein saanut vastausta niin se on sitte etitty :) Itelle hamppu on kuitenkin muutakin kuin vain tapa rentoutua pitkän päivän jälkeen tai fiilistellä kaveriporukassa. Kovasti odotan että yhteiskunta ja tämä aika retuperällä oleva shitsteemi älyäisi sen että kun joku mainitsee sanan hamppu, niin silloin ei heti olla puhumassa pään sekoittamisesta ja muusta propagandapaskasta. Vaan kuten Henry Fordkin sanoi joskus että hamppu on tulevaisuuden polttoaine, ja listaa voisi jatkaa ja jatkaa. Mutta ettei nyt ihan karata aiheesta niin ehkä näillä meidän pikkukeskusteluilla aiheesta ollaan päästy vähän samalle viivalle ja vaimokekin näkee asian siten ettei mitään vaaraa ole itselle, saati sitten kenellekkään muulle jos itse käyttää.

juss1

ViestiKirjoittaja juss1 » 23.7.2013 13:57

Asdaaja kirjoitti:Kertokaa millä tutkimuksilla todistan tyttöystävälle ettei kannabis aiheuta siittiöitä, joiden takia lapsista tulee vammaisia, masennusta ja skitsofreniaa minulle, riippuvuutta polttelen max kerran viikossa, todella pieniä määriä, joten lause "Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa helposti riippuvuuden." ei päde kohdallani (Vai mitä?) ja kaikkea muuta paskaa mitä meille uskotellaan. Alkoholiin en haluaisi verrata kun ei tyttö sitäkään juo.

Saat todistella ja vakuutella eroon asti 99% varmuudella. Vaihda muijaa tai lopeta polttaminen.

Mizkei

ViestiKirjoittaja Mizkei » 2.8.2013 18:22

Itseni kohdalla tyttöystävän muuttaminen kannabiskielteisestä myönteiseksi kesti n.vuoden. Välillä oli keskustelua asiasta ja sitten kun kertoi vaan faktat, nainen itse kiinnostui lukemaan lisää ja tässä nyt ollaan:) ei tosin itse oikein polttele. Mutta anyways ei Se mikään mahdoton tehtävä ole :yes:

LittleMissSunshine

ViestiKirjoittaja LittleMissSunshine » 2.8.2013 18:55

KalleK kirjoitti:Tällänen keskustelu on just hyvä, varmaan yksi jos toinenkin kamppailee kannabisvastaisen tyttöystävän kanssa. Ketjusta saa hyviä vastauksia, neuvoja ja kuulee muiden henkilökohtaisia kokemuksia asiasta. Mutta onkohan mahdollista että jollain tytöllä olisi kannabisvastainen poikaystävä ? :think:

On. Tai oli.

Se seukkailu ei sitten kestänytkään kun muutaman kuukauden, kumppani ei ois koskaan tullut hyväksymään meikän pajauttelua ja kasvatteluprokkiksia. Alusta asti toin avoimesti julki jotta poltan kanjabista ja se oli hänelle puheen tasolla ok juttu. Käytännössä se ei sitten enää ollutkaan ok. Hänellä itsellään ei ihmeemmin ollut kokemusta aiheesta, joskus intissä kuulemma savut polttanu ku tarjottu ja jäänyt posiiivinen muisto.

Kesäkuussa lähin taimet istuttaan spotille, jantteri lähti mukaan ja piteli koirien hihnoja sen aikaa kun puuhastin kasvien kanssa. Ite en jaksa paljoo mtn kuumotella ja oli ihan rento reissu. Tää jannu avautu siinä kotimatkalla et hänellä oli tosi rikollinen ja ahdistunut olo olla mukana tämmösessä kauheessa huumekasvien metsään piilotusoperaatiossa. Ois sata muutakin awkward-tilannetta kerrottavana ja itelle melkein alko muodostua jonkinasteisia morkkiksia pajautteluista. :roll:

Tääpä olikin muuten eka postaus tällä foorumilla!
"..ja kaikki on snadisti merkityksetöntä. Voi luoja, se on taivas."

Asdaaja

ViestiKirjoittaja Asdaaja » 17.8.2013 0:26

Tässä olen nyt kuukauden yrittänyt kertoa tyttöystävälle kaikenlaista faktaa kannabiksesta. Tänään hän sanoi että on huolestunut kannabiksen polttelusta, koska minulle voi tulla mielenterveysongelmia. Mitä tässä nyt tekisi tai kertoisi hänelle? Käyttöni on oikeasti pieniä määriä (0,2g) yleensä max kerran viikossa. (lomalla tuli kyllä välillä parikin kertaa viikossa, mutta yleensä)

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 17.8.2013 7:59

Niin siis onko tyttöystäväni kannabis minkä vastainen? :think:
(Yhdys sana virhe)
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Mokeponi

Re: Onko tyttöystävänne kannabisvastainen? Coralfish auttaa

ViestiKirjoittaja Mokeponi » 17.8.2013 16:50

Tapionpoika kirjoitti:Niin siis onko tyttöystäväni kannabis minkä vastainen? :think:
(Yhdys sana virhe)

Oho! Vähän nolooooo... Helvetti sentään :)

:oops:

vxms

ViestiKirjoittaja vxms » 22.8.2013 21:59

Platypus kirjoitti:Jos homman laittomuus jätetään pois (se on tietysti jo itsessään hyvä syy olla polttelematta), en keksi mitään muuta syytä kumppanin satunnaiseen pilvenpoltteluun puuttumiseen, kuin sen, että polttamaton osapuoli kokee jäävänsä "ulkopuolelle" kun toinen polttelee. Tuntuu ehkä, ettei toisesta ole samalla tavalla seuraa tai että sillä on "liian hauskaa" omassa seurassaan. Jos tällaiset asiat häiritsevät, on kyse yleensä huonolla itsetunnolla varustetusta ja/tai itsekkäästä henkilöstä, joka haluaa, että asiat menevät hänen tavallaan, koska silloin niitä on helpompi hallita. Näin ollen hän pyrkii blokkaamaan tällaiset vieraat, hänen ja kontrollin väliin tulevat asiat pois parisuhteestaan eli yleensä heti suhteen akuuteimman alkuvaiheen mentyä ohi hän alkaa puuttua toisen poltteluun. Tietysti jos pilven polttaminen on oikeasti ongelma sille polttelevalle osapuolelle, silloin toki ymmärrän kumppanin asiaan puuttumisen ihan huolenpidon vuoksi, mutta useammin kyse on ensin mainitusta.

Juurikin tämä, aivan kuin kirjoittaisit entisestä avovaimostani :d. Ensitapaamisella tein selväksi että aika säännöllisesti kannabista nautin. Aluksi oltiin ihan sujut pajauttelun kanssa, myöhemmin se yllättäen alkoikin risoa. Koki olevansa ulkopuolinen jos ei poltellut, tosin poltteli itsekkin välillä. Ei ilmeisesti tykännyt. Eniten tapauksessa ihmetyttää että neidin alkoholinkäyttö oli runsasta, ja jotenkin kannabis demonisoitui hänen silmissään alkoholiakin pahemmaksi paheeksi. :think: Ei käynyt illanvietot edes sillä kaavalla, että hän joisi ja minä polttelisin.. Kontrolloinnin tarvetta yms. kyllä olikin havaittavissa. Ikinä syy kannabiksen vastaisuuteen ei oikein selvinnyt.

Reilut 2 vuotta kuitenkin seurusteltiin, pilveä poltin koko sen ajan. Koko se aika siitä myös väännettiin enemmän ja vähemmän. En suosittele kenellekkään :).
vanha tili poistettu epäaktiivisena.

Jazz1
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Jazz1 » 23.8.2013 8:28

Platypus kirjoitti:Jos homman laittomuus jätetään pois (se on tietysti jo itsessään hyvä syy olla polttelematta), en keksi mitään muuta syytä kumppanin satunnaiseen pilvenpoltteluun puuttumiseen, kuin sen, että polttamaton osapuoli kokee jäävänsä "ulkopuolelle" kun toinen polttelee. Tuntuu ehkä, ettei toisesta ole samalla tavalla seuraa tai että sillä on "liian hauskaa" omassa seurassaan. Jos tällaiset asiat häiritsevät, on kyse yleensä huonolla itsetunnolla varustetusta ja/tai itsekkäästä henkilöstä, joka haluaa, että asiat menevät hänen tavallaan, koska silloin niitä on helpompi hallita. Näin ollen hän pyrkii blokkaamaan tällaiset vieraat, hänen ja kontrollin väliin tulevat asiat pois parisuhteestaan eli yleensä heti suhteen akuuteimman alkuvaiheen mentyä ohi hän alkaa puuttua toisen poltteluun. Tietysti jos pilven polttaminen on oikeasti ongelma sille polttelevalle osapuolelle, silloin toki ymmärrän kumppanin asiaan puuttumisen ihan huolenpidon vuoksi, mutta useammin kyse on ensin mainitusta.

Aikamoista kyökkipsykologiaa. Ehkä se naisosapuoli vaan haluaa, että yhteistä vapaa-aikaa vietettäessä se kaveri on oma ja selväpäinen itsensä - ehkä se henkilö johon on aikaisemmin ihastuttu. Tässäkin tietysti sanelee käyttötahti paljon. Jos joskus iltaisin polttaa pienet yms, homma lienee ok. Harva nainen (tai mies) jaksaa katella sisäänpäin kääntynyttä ja passivoitunutta kumppania, joka turrutta itseään aamusta iltaan. Tällaisessa tapauksessa lieneekin vähän syytä paheksua.

Coralfish on ihan kuuma tyttö ja sen tissikuvia on kiva kattella. Toisaalta kyseessä on "vain" stoneri vailla muuta annettavaa, joten tuskin tämän tyyppinen kenenkään mielipiteitä ainakaan myönteisemmäksi muuttaa aihetta kohtaan.

ambient
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja ambient » 23.8.2013 10:34

En kyllä käsitä miten helvetissä tollane pissaliisa muutenka sais kenenkä NAISEN mielipidettä muutettua yhtään mihinkään.. Varmaan sais vaan siitäki huudot et vittuako tollasta blondia pimpoo kyttäät kuola suussa..

E. nii ja mulla onneks ei oo ekan akan jälkeen ollu sitä ongelmaa vedänkö myssyä vai en.. kerrasta oppi ettei helvetti siihen leikkiin kannata lähtee mukaan ollenkaan missä ämmä kilisee koko ajan jotain turhaa. tällä hetkellä kuvioissa ihan normi mimmi joka ei valita poltin sitte kuin paljo tahansa. itse ei käytä, pari hentsaa menee ehkä vuodessa.

hisbollah

ViestiKirjoittaja hisbollah » 25.8.2013 23:02

Thread saisi varmasti enemmän huomiota Yleistä keskustelua -puolella. En olisi ollenkaan yllättynyt ilmiön yleisyydestä.

Asdaaja kirjoitti:Tässä olen nyt kuukauden yrittänyt kertoa tyttöystävälle kaikenlaista faktaa kannabiksesta. Tänään hän sanoi että on huolestunut kannabiksen polttelusta, koska minulle voi tulla mielenterveysongelmia. Mitä tässä nyt tekisi tai kertoisi hänelle? Käyttöni on oikeasti pieniä määriä (0,2g) yleensä max kerran viikossa. (lomalla tuli kyllä välillä parikin kertaa viikossa, mutta yleensä)

Ongelma on yksinkertaisesti siinä, että ihmisten pelot ovat harvoin jos koskaan loogisia. Pelko ei kuuntele järkeä. Voit yhtä hyvin todistaa kannabiksen olevan lääke syöpään (heh), mutta se ei silti muuta pelkoja mihinkään suuntaan. Ihan siinä toivossa, että naisesi on poikkeuksellinen. Voin kertoa, että kannabiksen ei ole todettu aiheuttavan mielenterveysongelmia, mutta sen on huomattu toimivan mahdollisena laukaisijana. Tämä tarkoittaa sitä, että kannabis voi laukaista jo piilevän mielenterveysongelman. Oma mielipiteeni aiheesta on kuitenkin, että vaikka kannabis ei aiheuttaisi itsessään mielenterveysongelmia (toistaiseksi saatavilla olevilla tutkimuksilla), niin kyllä sitä välillä tuntee tulevansa hulluksi hampuusina tässä maassa. Ei siis se aine, mutta se kokonaisuus. Se on kuitenkin varmaa, ettei se ganja ole kaljaa haitallisempaa.

Huomaat varmaan jo joidenkin ihmisten vastauksista, että asia on henkilökohtainen ja herättää vahvoja tunteita. Itse olen kokenut, että persoonallasi, statuksellasi tai varallisuudellasi ei ole mitään merkitystä kun huumeet liittyvät kuvaan. Ihmiset lokeroivat, hyljeksivät ja jopa halveksivat saadessaan tietää käytöstäsi. Ainoa tapa vaikuttaa asiaan on oikeastaan vain vaikuttaa itseesi. Voit joko tehdä muiden tahdon mukaan tai todeta, että sinun ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Voit myös olla ripauksen ovela ja jakaa vain sellaiset tiedot ihmisten kanssa joitan heidän tarvitsee tietää. Se katsos on varma, ettet auta tilannettasi polttelua kuuluttamalla.

Jos olisit päivittäinen polttelija ja naisesi pyytäisi sinua vähentämään, niin kannustaisin sinua tekemään valinnan heti. Kokonaan lopettaminen on kuitenkin minusta kohtuutonta. Tarkoitan, kuinka moni suomalainen mies huolisi eukkoa jos se tarkoittaisi elinikäistä kaljakieltoa – aika harva kaljasta pitävä kaveri. Voin kyllä lohduttaa sinua, että moni kaveri on ollut samassa tilanteessa ja kokenut saman tuskan. Tulet kokemaan vielä monia itsetuntoa horjuttavia kokemuksia tämän aiheen suhteen. Ainoa (hyvä) neuvo on, että pidä leuka ylhäällä ja ole ennen kaikkea rehellinen itsellesi. Kukaan ei voi ennustaa miten parisuhteesi pitäisi korjata tai miten se mahdollisesti päättyy.

Mikä huume on rakkautta tärkeämpää ja mikä nainen jointtia arvokkaampaa? Olen paininut kysymyksen ympärillä jo vuoden ellen toisenkin enkä oikeasti tiedä vastausta. Olen vain pyrkinyt pysymään jonkinlaisella keskitiellä. En aloita kannabisvastaisten naisten kanssa seurustelemista, mutta en myöskään aio heittää raukkautta roskiin pelkän kannabiksen takia.

How High?

ViestiKirjoittaja How High? » 1.9.2013 20:35

En alkaisi seurustelemaan sellaisen naisen kanssa jolla on irrationaalisia asenteita toisten elintapoja kohtaan. Joskus tapailin erästä tyttöä joka jostain syystä ei voinut sietää "huumeita". En alkanut hänen kanssaan asiasta kiistelemään, koska kokemuksesta tiedän sen olevan pitkä, kivinen ja yleensä täysin hedelmätön tie. Kerroin että poltan silloin tällöin, mutta sovimme etten hänen seurassaan "ole sekaisin". Monet kerrat kuitenkin poltin savut ennen kyläilemään menoa, ja eihän hän mitään tajunnut. On se paneminen savuissa kuitenkin sen verran mukavaa. :)
Kolme grammaa hassista, amfetamiinia muutama viiva, parisenkymmentä tuoppia.

yusuff

ViestiKirjoittaja yusuff » 24.1.2014 22:24

Itselläni tälläinen ongelma että tyttöystäväni sanoi kun aloimme seurustelemaan että pajautteluni on tälle ok eikä häiritse yhtään. Sanoin myös että polttelen noin 2-3 kertaa viikossa ja hän siihen että eipä se mitään, mutta suhteen kehittyessä pajautteluni ei enää ollutkaan ok. Tämä pyysi että vähentäisin ja niin tein nyt olen polttanut savut max. kerran viikossa ja senkin ennen nukkumaan menoa. Ja nyt siitäki on tullut ongelma. Teen sitä kuulemma liian usein? Tyttöystävä vielä vannotti suhteen alussa ettei tule puuttumaan pajautteluuni ja tässä sitä ollaan. Polttelu on kuulemma minulle ongelma? Itse en näe asiassa mitään vikaa kun olen hänen pyynnöstään vähentänytkin huomattavasti.Olemme puhuneet asiasta moneen kertaan ja joka kerta kun olen kysynyt että saisinko mennä kaverin kanssa sauhuttelemaan niin asiasta tulee kauhea riitaa. Joten mitä tulisi tehdä?

kondor

ViestiKirjoittaja kondor » 25.1.2014 10:57

yusuff kirjoitti:Itselläni tälläinen ongelma että tyttöystäväni sanoi kun aloimme seurustelemaan että pajautteluni on tälle ok eikä häiritse yhtään. Sanoin myös että polttelen noin 2-3 kertaa viikossa ja hän siihen että eipä se mitään, mutta suhteen kehittyessä pajautteluni ei enää ollutkaan ok. Tämä pyysi että vähentäisin ja niin tein nyt olen polttanut savut max. kerran viikossa ja senkin ennen nukkumaan menoa. Ja nyt siitäki on tullut ongelma. Teen sitä kuulemma liian usein? Tyttöystävä vielä vannotti suhteen alussa ettei tule puuttumaan pajautteluuni ja tässä sitä ollaan. Polttelu on kuulemma minulle ongelma? Itse en näe asiassa mitään vikaa kun olen hänen pyynnöstään vähentänytkin huomattavasti.Olemme puhuneet asiasta moneen kertaan ja joka kerta kun olen kysynyt että saisinko mennä kaverin kanssa sauhuttelemaan niin asiasta tulee kauhea riitaa. Joten mitä tulisi tehdä?

Itselläni oli ex-emännän kanssa sama tilanne. Aluksi kaikki oli ok, suhteen edetessä pitikin yhtäkkiä valita haluanko hänet vai hampun. Typeränä suostuin hänen pomotteluun. Erohan siinä lopulta tuli. Nyt uusi nainen, lapsi tulossa ja pilvikin kuuluu elämään. I'm happy! :yes: Sen enempää en parisuhde neuvoja osaa antaa. Tee niinkuin parhaalta tuntuu. Omalle kohdalle ero oli enemmän kuin tervetullut. Nykyinen ymmärtää minua ja pajautteluani, siitä syystä tämä toimiikin paljon paremmin.

Farnsworth

ViestiKirjoittaja Farnsworth » 25.1.2014 11:51

Kasvattakaa vähän karvoja rintaan :D Ihme piipertäjiä. Minkälainen ihminen edes haluaa kieltää toiselta jotain tai tarkoituksella muuttaa ihmistä?! Mulla on mahtava tyttöystävä joka ei polttele mutta ei myöskään ikinä puutu jos sillon tällön ite haluaa jopon tai pari vetästä. Sitä vaan ärsyttäisi jos menis kysymään hiirulaisen äänellä LUPAA :D "Saanko mä mennä ulos leikkimään?" Jeez...en vittuile, ihmettelen vaan.

Cuje

ViestiKirjoittaja Cuje » 25.1.2014 12:09

Joo täälläkin päin polttelun ei pitänyt aluksi olla ongelma mutta siinä se narina sitten ajan kanssa alkoi. Nykyään en polttele kotona mutta kauppa reissulla saattaa Jouni palaa ja tunnustan asian reilusti jos kysytään. Useimmiten ei ees huomaa. Eipä tuo niin iso asia tässä ruokakunnassa enää ole kun en tuota hiisaamista muutenkaan enää päivittäin harrasta niinku nuorempana ja eukko älynnyt etten tuosta harrastuksesta aio luopua. Ei siitä tarvi niin isoa numeroa tehä, toisen voi ottaa huomioon eikä pajauttele sillon ku yhes ollaan vaan tekee sitä sitte omalla vapaa-ajallaan. Omaa vapaa-aikaa taas jos ei saa niin ei ole suhde muutenkaan sillon kunnossa.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”