Livin it High kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä.
Ainoa ihminen jonka varmasti tiedetään kuolleen kannabiksen käytöstä on ollut uskokaa tai älkää on ollut Bruce Lee. Luin tämän eräästä kirjasta, mutta sehän voi aivan hyvin olla kusetustakin mutta mielestäni perustelu oli hyvä.
Bruce Leen kuolemastahan on ollut paljon eri teorioita, mutta julkisissa tiedoissa sanotaan että hän kuoli allergiseen reaktioon, mutta dokumenteissa ei sanottu että mistä hän sai kyseisen allergisen reaktion, jos hän olisi sen esimerkiksi saanut jostain ruuasta, niin miksi se pitäisi salata? ( ;
Sanotaan että Bruce Lee oli allerginen kannabikselle eli varmaankin THC:een, mutta hän ei sitä itse tiennyt eikä sitä myöskään tietääkseen ollut ottanut, eli joku oli sitä jonnekin varmaankin ruuan sekaan tunkenut tai niin päin pois.
Itse aika paukuissa tämän teorian luin ja paljon olen itsekin kyseistä kuolemaa ihmetellyt, ja tämä versio on kuitenkin aika looginen, vaikka kuulostaakin oudolta että juuri Bruce Lee tähän kuoli.
OFFTOPIC: Bruce Leen poika, Brandon Lee kuoli kuvauksissa kun aseessa jolla häntä olisi elokuvassa "ammuttu" olikin ollut luoti. Eli aivan varmasti tarkoituksella tehty juttu. Go figure.
Itse muistelen että Brandon ois kuollut siihen että kuvauksissa käytettyä asetta ei oltu puhdistettu sen jälkeen kun sillä oli ammuttu paukkupanoksia. Sitten kun myöhemmin sillä aseella paukuteltiin taas niin piippuun jäänyt moska/sirpaleet/tms olisi tappanut hänet. En kyllä jaksa muistaa kauhean hyvin tuota juttua mutta google varmaan kertoisi totuuden jos jaksaisi sillä 5 min etsiä. In Google we trust!