Satunnainen huumetesti kadulta korun perusteella
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Satunnainen huumetesti kadulta korun perusteella
Keskustelin siskon kanssa ja hän olisi valmis tekemään valituksen. Vanhemmatkin ovat nyt tietoisia kiinni jäämisestä, mutta tuskin katsovat kovin hyvällä "systeemiä vastaan taistelemista".
Jos minä (18v) kirjoittelen jollekkin taholle siskoni (17v) suostumuksella, tarvitaanko vanhempia välikäsinä? Osaako joku kertoa tästä jotain?
Jos minä (18v) kirjoittelen jollekkin taholle siskoni (17v) suostumuksella, tarvitaanko vanhempia välikäsinä? Osaako joku kertoa tästä jotain?
kai sitä voi toiminnasta valittaa, vaikka olis 2-vuotias. en tiijä. Koska toi loukkaan niin paljon yksityisyyttä, että ei päähän mahdu. Tai sitten mä vaan oon elänyt jossain usvassa (osaltaan totta
) liian kauan ja harkitsen vakavasti paluutani Suomen kamaralle uudestaan. Ei sen hatsin takia, vaan periaatteen. Ihmisellä pitää olla joku yksityisyys kuitenkin. Mitä vittuu. Korun takia. Ei saatana. Sillonhan jokaisen korun myyjän pitäisi korua ostettaessa ainakin kertoa, että tällä menetät sitten yksityisyytesi. Sinut voidaan tästälähin tutkia hetkenä minä hyvänsä. Ja se on vaan paska tsägä. Poliisivaltio. Vittu.
[ajatuksen voima vie voiton]
-
uikutin
Eduskunnan oikeusasiamiehelle kantelu, ja mahdollisimman pian tietenkin... Varmaan kannattaa aloittaa suuntaamalla selain osoitteeseen http://www.oikeusasiamies.fi/. Alla lainaus ko. sivustolta:
Eduskunnan oikeusasiamiehen puoleen voi kääntyä, kun epäilee, että viranomainen tai virkamies ei ole noudattanut lakia tai täyttänyt velvollisuuksiaan.
Oikeusasiamiehelle voi kannella kuka hyvänsä. Kantelun voi tehdä itseään koskevasta asiasta, mutta kannella voi myös toisen puolesta tai yhdessä muiden kanssa. Kantelun tutkinta on maksutonta.
onhan se turhaa provosointia poliisia kohtaan tietenkin pitää tämmöisiä koruja näkyvillä ja sitten erittäin typerää on mennä vielä tunnustamaan..
ihmisraunio 
- vihreevitamiini
mut on kerran myos viety poliisiauton taa (ei sisalle) tutkittavaks koska kaytin HUUME-korua
..kaytin sita monta vuotta mut ny luopunu siita ihan vaan siks etta se sattu menee paskaks mont kertaa ja sit kerra kokonaa..
mitaan ei loytyny..

mitaan ei loytyny..
"The rich man's wealth is in his city
The righteous wealth is in His Holy Place"
Jumipaa kirjoitti:onhan se turhaa provosointia poliisia kohtaan tietenkin pitää tämmöisiä koruja näkyvillä ja sitten erittäin typerää on mennä vielä tunnustamaan..
Thanks for the info Mr. Smartass.
Olisi pitänyt kertoa siskolle ehkä vähän enemmän "kuinka käyttäytyä epäilyksen alaisena" -tarinaa. Pelästynyt 17v. tyttö ei välttämättä käyttäydy järkevästi.
Noista hamppuvaatteista...
Toissapäivänä (tiistaina) olin kaverin kanssa bussissa, kun bussiin astuu n. 50v pulleaposkinen nainen jolla oli hampunlehti Etiopian väreissä lätsässään
Oli kyllä naurussa pitelemistä kaverin kanssa... ei varmaan tainnut rouva tietää mitä meinasi kyseinen kuva... vai tiesikö?
Itsekään en tue hamppuliputusta... kerää vaan turhaa huomiota.
Toissapäivänä (tiistaina) olin kaverin kanssa bussissa, kun bussiin astuu n. 50v pulleaposkinen nainen jolla oli hampunlehti Etiopian väreissä lätsässään
Oli kyllä naurussa pitelemistä kaverin kanssa... ei varmaan tainnut rouva tietää mitä meinasi kyseinen kuva... vai tiesikö?
Itsekään en tue hamppuliputusta... kerää vaan turhaa huomiota.
- derri
Pidän ihan hyvänä asiana, jos teiniwannabehipit käyttävät kaikenlaista huomiota herättävää hamppurihkamaa. Kuluttavatpahan poliisin ylimääräisiä resursseja. 
- Eskimogrower
- 1 tähti

weedgrower kirjoitti:lopettakaa niitten hamppu krääsien esittely julkisilla paikoilla,tarkoitan tällä kaiken maailman t-paitoja ja koruja,ei ole kenenkään etu
No just näin. Miettikää nyt järjellä: siis mitä järkeä on esitellä kuvaa jostain kasvin lehdestä? Ei se mielestäni esitä mitään muuta kuin keskenkasvuisuutta ja tyylitajun täydellistä puutetta.
En tiennytkään muuten että Turun poliisi on myös tyylipoliisi... Mutta itseasiassa se, että teinejä viedään poliisin toimesta huumetesteihin jos näillä on hamppukrääsää yllä on suorastaan kannatettava idea.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.
- vihreevitamiini
mun mielest se oli vaan natti koru ,pelkistetty pieni hento lehti, enka tuolloin halunnut viestia etta olisin hampuusi..pidin hamppukorua muistaakseni jo 2 v ennenkun edes koskin pilveen..
"The rich man's wealth is in his city
Eskimogrower kirjoitti:No just näin. Miettikää nyt järjellä: siis mitä järkeä on esitellä kuvaa jostain kasvin lehdestä? Ei se mielestäni esitä mitään muuta kuin keskenkasvuisuutta ja tyylitajun täydellistä puutetta.
sä taidat itse olla vähän keskenkasvuinen, kun tollasta heität. vaikka itse en harrasta "kasvin esittelyä" pukeutumisessani, niin ei kyllä tulisi mieleenkään katsoa sellaisia ihmisiä alaspäin, jotka sitä harrastavat.. naurettavaa nihkeilyä
- Skanvantti
Ähh, flametampa hiukan nyt kun tuli nyt niin paha olo näistä replyistä:
Äly hoi, toverit! Mutisette että tytön oma vika että joutu hankaluuksiin, koska käytti tietynlaisia vaatteita? Miettikää kahdesti! Eikö jokaisella ole oikeus näyttää just siltä miltä itestään tuntuu parhaalta ilman että tarvii pelkää että joutuu virkavallan silmätikuksi?! Vai että ei saisi ärsyttää poliiseja, pah! Pukeutumisellaan ei vahingoita ketään joten asia ei todellakaan kuulu poliisille, joten turha väittää että hampunlehtien esilläpitäminen ois jotenkin väärin :/ Juuri tälläinen opportunismi auktoriteetteja kohtaan on varmaan syy miksi hamppu on laitonta ja ihmiset yleensäkkin uskoo vaikka mitä puppua kuhan ne tulee joltain "viralliselta taholta", kun ei haluta ärsyttää auktoriteetteja..
Äly hoi, toverit! Mutisette että tytön oma vika että joutu hankaluuksiin, koska käytti tietynlaisia vaatteita? Miettikää kahdesti! Eikö jokaisella ole oikeus näyttää just siltä miltä itestään tuntuu parhaalta ilman että tarvii pelkää että joutuu virkavallan silmätikuksi?! Vai että ei saisi ärsyttää poliiseja, pah! Pukeutumisellaan ei vahingoita ketään joten asia ei todellakaan kuulu poliisille, joten turha väittää että hampunlehtien esilläpitäminen ois jotenkin väärin :/ Juuri tälläinen opportunismi auktoriteetteja kohtaan on varmaan syy miksi hamppu on laitonta ja ihmiset yleensäkkin uskoo vaikka mitä puppua kuhan ne tulee joltain "viralliselta taholta", kun ei haluta ärsyttää auktoriteetteja..
- Eskimogrower
- 1 tähti

Siis tottakai saa näyttää siltä kun mitä haluaa- ja minä puolestani saan ajatella mitä haluan. Homman pointti oli se, että tuossa Turun tapauksessa tämän henkilön olisi pitänyt joutua korkeintaan tyylipoliisin pidättämäksi.
Ja jos se on elitismiä, että sanon kaikenmaailman Etiopian värejä, Bob Marley- rompetta ja näitä "rasta revolution"- tason juttuja kuluneiksi kliseiksi joita pitäisi kaikin tavoin välttää, niin sitten olen elitisti.
Sitäpaitsi niistä, jotka jollain hamppurojulla patsastelevat, varmaan suurempi osa ei polta kuin että polttaa.
Ja jos se on elitismiä, että sanon kaikenmaailman Etiopian värejä, Bob Marley- rompetta ja näitä "rasta revolution"- tason juttuja kuluneiksi kliseiksi joita pitäisi kaikin tavoin välttää, niin sitten olen elitisti.
Sitäpaitsi niistä, jotka jollain hamppurojulla patsastelevat, varmaan suurempi osa ei polta kuin että polttaa.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.
Olen myös sitä mieltä, ettei tuollainen mielivalta kuulu sivistysvaltioon. Mitä kovemman äläkän saatte aikaiseksi, sisko ja sen veli, sen parempi. Tuota eilistä Hesarin juttua silmälläpitäen nyt on erittäin hyvä aika ottaa yhteyttä oikeusasiamieheen tai vastaaviin tahoihin.
Puolustusvoimissa vielä sentään uskotaan hamppukoruihin. Alla on linkki kansainväliseen jakeluun tarkoitettuun PV: esitteeseen. Pdf on suttuinen, mutta paperiversion sivulla 9 näkyy sotilaskotitytön kaulassa helvetin selvästi...lehdykkä itse. Tuli katseltua vähän aikaa monttu auki, kun en meinannut uskoa todeksi.
http://www.mil.fi/asiointi/julkaisut/so ... nti_02.pdf
Yooz
Puolustusvoimissa vielä sentään uskotaan hamppukoruihin. Alla on linkki kansainväliseen jakeluun tarkoitettuun PV: esitteeseen. Pdf on suttuinen, mutta paperiversion sivulla 9 näkyy sotilaskotitytön kaulassa helvetin selvästi...lehdykkä itse. Tuli katseltua vähän aikaa monttu auki, kun en meinannut uskoa todeksi.
http://www.mil.fi/asiointi/julkaisut/so ... nti_02.pdf
Yooz
Kansanedustajat soppaan sekaan
Mailasin pienen selvityksen asiasta Rosa Meriläiselle eduskuntaan. Liitin mukaan suoran linkin tähän threadiin.
- Othersider
Jokaisen on saatava olla itsensä näköinen, ja vielä enemmän.
En nyt tiedä mistä aloittaisin.
Aika kumma aihe tästäkin kehkeytyi.
Nuori tyttö joka todennäköisesti on aika kokematon joutuu poliisin ahdisteltavaksi. No, onhan se helvetin väärin, yhden vaivaisen korun takia. No, mutta omaa tilannetta kun tarkastelee niin...mulla oli vielä locksit tuossa taannoin. Tosi kiva tukka ja sillai.
Mutta pointtina tämä: kun on tuolla ympäriinsä tiluksia, lukumäärää en edes viitsi täällä kertoa mutta takaan kyllä että mitään rikollista ei tähän liity, eipä nyt vaan ole yhtä suurta tilaa tullut mut nyt se pointti: ei paljoa enää naurata kun alkaa poliisit virkapuvuissa ja siviileissä tulemaan eri autoilla vastaan ja monta kertaa satuin lähtemään heidän kanssaan samaan aikaan tiluksilta pois eli...sattumaa tai ei, voin sanoa että kuumottaa olla hippinä tässä maassa, totta. Mutmut, en ole hirveämmin ikinä tykännyt tuosta kaikesta bobmarley-ganjanlehti-etiopia-babylon-krääsästä jota tässä meidän alakulttuurissa tuntuu valtaosalla väestä olevan ja eritoten: teillä nuorilla. Herättää omasta mielestä aivan liikaa huomiota, toki pitäisin jos olisin itse enemmän halukas mainostamaan mikä olen miehiäni mutta sen olen tehnyt monella muulla tapaa. Locksit ovat kivat, kyllä ahdisti ajaa ne pois, mutta kasvaahan ne takaisin. Mutta kun nyt on sellainen idea päässä ollut jo jonkin aikaa että ei tulisi kenenkään enää näyttää siltä punasilmäiseltä hampuusilta maihinnousutakissa ja lockseissaan ja rintanapeissaan ja muissa, vaan näyttää ihan tavalliselta (no joo...
) kansalaiselta ja järjestää ihmisille ajattelemista hieman muuten kuin olemalla lähinnä huvittavan näköinen mainostaulu...ei nimittäin ole itsellä varaa, jos järjellä ajattelee, enää ottaa moista riskiä näyttää pössyttelijän stereotyypiltä kun on hieman enemmän pelissä kuin ne muutama kasvi komerossa....olisi aika noloa pilata kaikki työ mitä olen tehnyt vain siksi että näytän sikojen silmissä huumehörhöltä->putkaan ja vankilaan.
Ei ei, sitä en halua, siksipä näytän nykyään ihan eri mieheltä.
Kameleontti.
En näy, en kuulu, mutta työni tuoksuu ja palaa jo aika monen ihmisen käsissä ja se on se mihin tulisi kaikkien pyrkiä, hiljainen vallankumous...jos kaikki tekisivät samaten niin kohtapa kaikki muut ei-kannabis-ihmisetkin huomaisivat tulleensa huijatuksi-mutta liian myöhään, koko poliisivaltio olisi ymmällään kun tajuaisivat ettei ne oikeasti olekkaan ne kaikkein hipeimmän näköiset hampuusit joita täällä kannattaa pidätellä ja härnätä.
meitä hiljaisia ja näkymättömiä miehiä ja naisia on jo nyt aika helvetisti ja moni on ollut nuorena juuri se koruja ja lockseja ja sälää kantava hippi mutta kun alkaa tulla järkiinsä ja ajattelemaan asioita tämän yhteisön kannalta niin...parempi jättää ne korut vaan sinne festarikojuihin ja panostaa enemmän siihen kasvattamiseen eli OIKEAAN TODELLISEEN JUMALAN ILOSANOMAAN.
Mut anteeksi kaikki, todella omituista poreilua taas mutta jotain oli sanottava...ärsytti nimittäin.
Aika kumma aihe tästäkin kehkeytyi.
Nuori tyttö joka todennäköisesti on aika kokematon joutuu poliisin ahdisteltavaksi. No, onhan se helvetin väärin, yhden vaivaisen korun takia. No, mutta omaa tilannetta kun tarkastelee niin...mulla oli vielä locksit tuossa taannoin. Tosi kiva tukka ja sillai.
Mutta pointtina tämä: kun on tuolla ympäriinsä tiluksia, lukumäärää en edes viitsi täällä kertoa mutta takaan kyllä että mitään rikollista ei tähän liity, eipä nyt vaan ole yhtä suurta tilaa tullut mut nyt se pointti: ei paljoa enää naurata kun alkaa poliisit virkapuvuissa ja siviileissä tulemaan eri autoilla vastaan ja monta kertaa satuin lähtemään heidän kanssaan samaan aikaan tiluksilta pois eli...sattumaa tai ei, voin sanoa että kuumottaa olla hippinä tässä maassa, totta. Mutmut, en ole hirveämmin ikinä tykännyt tuosta kaikesta bobmarley-ganjanlehti-etiopia-babylon-krääsästä jota tässä meidän alakulttuurissa tuntuu valtaosalla väestä olevan ja eritoten: teillä nuorilla. Herättää omasta mielestä aivan liikaa huomiota, toki pitäisin jos olisin itse enemmän halukas mainostamaan mikä olen miehiäni mutta sen olen tehnyt monella muulla tapaa. Locksit ovat kivat, kyllä ahdisti ajaa ne pois, mutta kasvaahan ne takaisin. Mutta kun nyt on sellainen idea päässä ollut jo jonkin aikaa että ei tulisi kenenkään enää näyttää siltä punasilmäiseltä hampuusilta maihinnousutakissa ja lockseissaan ja rintanapeissaan ja muissa, vaan näyttää ihan tavalliselta (no joo...
Ei ei, sitä en halua, siksipä näytän nykyään ihan eri mieheltä.
Kameleontti.
meitä hiljaisia ja näkymättömiä miehiä ja naisia on jo nyt aika helvetisti ja moni on ollut nuorena juuri se koruja ja lockseja ja sälää kantava hippi mutta kun alkaa tulla järkiinsä ja ajattelemaan asioita tämän yhteisön kannalta niin...parempi jättää ne korut vaan sinne festarikojuihin ja panostaa enemmän siihen kasvattamiseen eli OIKEAAN TODELLISEEN JUMALAN ILOSANOMAAN.
Mut anteeksi kaikki, todella omituista poreilua taas mutta jotain oli sanottava...ärsytti nimittäin.
-
Vieras
Joo, kaikkien on saatava olla sen näköinen kunin haluaa ilman virkavallan epäilyksiä tahi pysäytyksiä ja muita tarkastuksia, siis jos ne johtuvat ulkonäöllisistä seikoista, tietysti sekavana esiintyminen on hyvä syy tulla kyselemään mikä on..
Itse olen aina käyttäytynyt provosoivasti ja pukeutunut myös, siis jonkinlainen riikinkukko fetish, mutta kai se on osa minua vaikka kolmekymppiä paukkuu almanakassa.
Minua ei ole koskaan pysäytetty setäsinisen toimesta ulkonäöllisistä seikoista ja mikäli näin tapahtuisi kyllä se jeppe kuulisi siitä ja varmasti lähitienoilla muutkin. Olkaa oma itsenne ja vähän yli..
Itse olen aina käyttäytynyt provosoivasti ja pukeutunut myös, siis jonkinlainen riikinkukko fetish, mutta kai se on osa minua vaikka kolmekymppiä paukkuu almanakassa.
Minua ei ole koskaan pysäytetty setäsinisen toimesta ulkonäöllisistä seikoista ja mikäli näin tapahtuisi kyllä se jeppe kuulisi siitä ja varmasti lähitienoilla muutkin. Olkaa oma itsenne ja vähän yli..
4:59 <+q~Raksuli> Jes
14:59 <+q~Raksuli> kytät pysäytti mut turun toril ja väittivät mun käyttävän huumeita
D
14:59 <+q~Raksuli> "minäköööö"
14:59 <+q~Raksuli> veivät melkee mun henkkarit
14:59 <+q~Raksuli> saatanan huorat
14:59 < q~Farkkuhenki>
14:59 < q~Farkkuhenki> miksi ihmeessä
14:59 <+q~Raksuli> "tajuaksä että kannabiksen poltto on laitonta"
15:00 < q~Farkkuhenki> millä perusteella
15:00 <+q~Raksuli> no koska mä oon hippi ja mulla oli kannabiskoru kaulassa
15:00 <+q~Raksuli> TOLLA perusteella
15:00 <+q~Raksuli> siis voi jumalauta
15:00 < q~Farkkuhenki> ihan hyvä
15:00 < q~Gasha-> haha
15:00 < q~Gasha->
)
15:00 < q~Gasha-> kytät on kyl perseestä
15:00 <+q~Raksuli> sitte kysyin että "omituiset resurssit turun poliisilla ,pysäytättekö kaikki turun hipit? "
15:00 < q~Farkkuhenki> mutta sanonta kuuluukin että
15:00 < q~Farkkuhenki> ~ Petri Nygård - Poliisi on kiva ~
15:01 <+q~Raksuli> "ei. vaan ne jotka näyttävät epäilyttäviltä"
15:01 <+q~Raksuli> huoh
15:01 <+q~Raksuli> mä oon oikeesti ihan vitun epäilyttävän näköne haistais vittu PASKAN
15:01 <+q~Raksuli> sit annoin mun henkkarit
15:01 <+q~Raksuli> "jaahas"
15:01 < q~Farkkuhenki> otan osaa
15:01 <+q~Raksuli> soittivat jonnekkin
15:02 <+q~Raksuli> ja sit ku puhelu loppu ni kysyin "löytyskö rikosrekisterii tai huumekokeiluja"
15:02 < q~Farkkuhenki> mitäs sen jälekeen
15:02 <+q~Raksuli> meni hiljaseks
15:02 <+q~Raksuli> sit siin oli yks ämmä
15:02 <+q~Raksuli> mul oli kädet taskus
15:02 <+q~Raksuli> otti mun ranteest kii ja repäs
15:02 <+q~Raksuli> ja yritti pätee siin jotain
15:02 <+q~Raksuli> mul oli kaveri messis siin, sil meni hermo niihi ja sano et jumalauta on se kummaa touhuu turun poliisilla
15:03 <+q~Raksuli> sit se yks niist huusi et "viekää toi helvettiin"
15:03 <+q~Raksuli> asiallista käytöstä poliisilta joo
15:03 < q~Gasha-> lol..
15:03 < q~Gasha-> niinno turkuhan se selittää kaiken
15:03 <+q~Raksuli> sit sanoin et "teil ei o mitään näyttöö et olisin tehny mitään, ette voi pidättää mua sen takia et mul on
lehti kaulas tai vittu VIESTITÄN jotain niinku te sanoitte"
15:03 <+q~Raksuli> "kuule mä voin tehä mitä vaa" sanos poliisisetä
15:04 <+q~Raksuli> sit sanoin et "ottakaa kiinni sit ne ihmiset jotka oikeesti tekee rikoksii, murhaa raiskaa yms."
15:04 <+q~Raksuli> "älä ala mulle" se sanos
15:05 <+q~Raksuli> sit mul meni hermo ja sanoin et vittu mähän alan just mitä haluan ja VITTUUN tollaset vitun kytät joilla
olis tärkeempääki tekemistä ku hillua turun torilla pysäyttämässä hippejä VITTU!
15:05 <+q~Raksuli> saatana
15:05 <+q~Raksuli> sit sanoin et jos mul olis ollu mustat vaatteet jne ni ette varmana olis pysäyttäny
15:05 <+q~Raksuli> "papapapapappapapa tajuatko että kannabiksen poltto on laitonta papapappapapapapap"
15:05 <+q~Raksuli> sit sain henkkarit takas
15:06 <+q~Raksuli> ja sanoin et "lukeeko mun otsassa että käytän huumeita"
15:06 <+q~Raksuli> sit lähin vetää ja kaveri viel näytti jotain naamaa niil
15:06 <+q~Raksuli> oikeesti pisti vähän vihaks tollane
15:06 <+q~Raksuli> niijoo
15:06 < q~Farkkuhenki> oikein
15:07 <+q~Raksuli> helvetin perse!!! vittu sit viel jotain siin uhkaili et vie mut virtsatesteihi
15:08 <+q~Raksuli> hah
15:08 <+q~Raksuli> vittuun tuollaiset
15:08 <+q~Raksuli> "viestät tuollaista asennetta"
15:08 <+q~Raksuli> anteeks viestänkö mä jotain asennetta jos mulla on rastat ja hamppukoru kaulassa, mitä ASENNETTA mä
viestitän
15:08 <+q~Raksuli> puuh
15:09 <+q~Raksuli> olen avautunut
näin turussa tänään...
lainaus irkistä, asianomaisen luvalla
-d
14:59 <+q~Raksuli> kytät pysäytti mut turun toril ja väittivät mun käyttävän huumeita
14:59 <+q~Raksuli> "minäköööö"
14:59 <+q~Raksuli> veivät melkee mun henkkarit
14:59 <+q~Raksuli> saatanan huorat
14:59 < q~Farkkuhenki>
14:59 < q~Farkkuhenki> miksi ihmeessä
14:59 <+q~Raksuli> "tajuaksä että kannabiksen poltto on laitonta"
15:00 < q~Farkkuhenki> millä perusteella
15:00 <+q~Raksuli> no koska mä oon hippi ja mulla oli kannabiskoru kaulassa
15:00 <+q~Raksuli> TOLLA perusteella
15:00 <+q~Raksuli> siis voi jumalauta
15:00 < q~Farkkuhenki> ihan hyvä
15:00 < q~Gasha-> haha
15:00 < q~Gasha->
15:00 < q~Gasha-> kytät on kyl perseestä
15:00 <+q~Raksuli> sitte kysyin että "omituiset resurssit turun poliisilla ,pysäytättekö kaikki turun hipit? "
15:00 < q~Farkkuhenki> mutta sanonta kuuluukin että
15:00 < q~Farkkuhenki> ~ Petri Nygård - Poliisi on kiva ~
15:01 <+q~Raksuli> "ei. vaan ne jotka näyttävät epäilyttäviltä"
15:01 <+q~Raksuli> huoh
15:01 <+q~Raksuli> mä oon oikeesti ihan vitun epäilyttävän näköne haistais vittu PASKAN
15:01 <+q~Raksuli> sit annoin mun henkkarit
15:01 <+q~Raksuli> "jaahas"
15:01 < q~Farkkuhenki> otan osaa
15:01 <+q~Raksuli> soittivat jonnekkin
15:02 <+q~Raksuli> ja sit ku puhelu loppu ni kysyin "löytyskö rikosrekisterii tai huumekokeiluja"
15:02 < q~Farkkuhenki> mitäs sen jälekeen
15:02 <+q~Raksuli> meni hiljaseks
15:02 <+q~Raksuli> sit siin oli yks ämmä
15:02 <+q~Raksuli> mul oli kädet taskus
15:02 <+q~Raksuli> otti mun ranteest kii ja repäs
15:02 <+q~Raksuli> ja yritti pätee siin jotain
15:02 <+q~Raksuli> mul oli kaveri messis siin, sil meni hermo niihi ja sano et jumalauta on se kummaa touhuu turun poliisilla
15:03 <+q~Raksuli> sit se yks niist huusi et "viekää toi helvettiin"
15:03 <+q~Raksuli> asiallista käytöstä poliisilta joo
15:03 < q~Gasha-> lol..
15:03 < q~Gasha-> niinno turkuhan se selittää kaiken
15:03 <+q~Raksuli> sit sanoin et "teil ei o mitään näyttöö et olisin tehny mitään, ette voi pidättää mua sen takia et mul on
lehti kaulas tai vittu VIESTITÄN jotain niinku te sanoitte"
15:03 <+q~Raksuli> "kuule mä voin tehä mitä vaa" sanos poliisisetä
15:04 <+q~Raksuli> sit sanoin et "ottakaa kiinni sit ne ihmiset jotka oikeesti tekee rikoksii, murhaa raiskaa yms."
15:04 <+q~Raksuli> "älä ala mulle" se sanos
15:05 <+q~Raksuli> sit mul meni hermo ja sanoin et vittu mähän alan just mitä haluan ja VITTUUN tollaset vitun kytät joilla
olis tärkeempääki tekemistä ku hillua turun torilla pysäyttämässä hippejä VITTU!
15:05 <+q~Raksuli> saatana
15:05 <+q~Raksuli> sit sanoin et jos mul olis ollu mustat vaatteet jne ni ette varmana olis pysäyttäny
15:05 <+q~Raksuli> "papapapapappapapa tajuatko että kannabiksen poltto on laitonta papapappapapapapap"
15:05 <+q~Raksuli> sit sain henkkarit takas
15:06 <+q~Raksuli> ja sanoin et "lukeeko mun otsassa että käytän huumeita"
15:06 <+q~Raksuli> sit lähin vetää ja kaveri viel näytti jotain naamaa niil
15:06 <+q~Raksuli> oikeesti pisti vähän vihaks tollane
15:06 <+q~Raksuli> niijoo
15:06 < q~Farkkuhenki> oikein
15:07 <+q~Raksuli> helvetin perse!!! vittu sit viel jotain siin uhkaili et vie mut virtsatesteihi
15:08 <+q~Raksuli> hah
15:08 <+q~Raksuli> vittuun tuollaiset
15:08 <+q~Raksuli> "viestät tuollaista asennetta"
15:08 <+q~Raksuli> anteeks viestänkö mä jotain asennetta jos mulla on rastat ja hamppukoru kaulassa, mitä ASENNETTA mä
viestitän
15:08 <+q~Raksuli> puuh
15:09 <+q~Raksuli> olen avautunut
näin turussa tänään...
lainaus irkistä, asianomaisen luvalla
-d
[size=12Ken tietä käy, se tien on vanki - vapaa vain on umpihanki..[/size]
Palaa sivulle “Politiikka ja media”