okei.minä olen POLIISI lollolloo
hirveet kuumotukset muutenkin lämpimänä päivänä.
vituttaa ihan älyttömästi. paska laki.
HS: Poliisi on venyttänyt sääntöjä jatkuvasti
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Vieras
Re: HS: Poliisi on venyttänyt sääntöjä jatkuvasti
Viimeksi muokannut Vieras, 14.12.2004 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luuuna kirjoitti:Puhelintasi voidaan kuunnella vaikka se ei olisi päällä.
Olin paikkasi voidaan selvittää puhelimesi avulla. Tarkemmin kuin uskottekaan.
Mulla on kaveri joka on toiminut hommissa johon nuo kännykätkin osittain liittyy ja sillä oli sellaista tietoa että jos puhelin päällä ja vaikka pöydällä tai taskussa niin sitä pystyttäisiin kuuntelemaan. En tiedä onko fakta tietoa mutta näin kuulin.
Tuo vähän epäilyttää että suljettua puhelinta voisi kuunnella. No voihan sitä ottaa akun irti mutta onkos puhelimessa sitten joku muistipiirin akku sitten mikä voisi välittää informaatiota, empä tiedä tuota.
-
Littlegirl
Tuo vähän epäilyttää että suljettua puhelinta voisi kuunnella. No voihan sitä ottaa akun irti mutta onkos puhelimessa sitten joku muistipiirin akku sitten mikä voisi välittää informaatiota, empä tiedä tuota.
Mmm.
Muistelisin jostain lukeneeni että suojelupoliisi (vai mikä se nyt on) on antanut ohjeet salaisten ja tärkeiden kokousten osallistujille, niin kuin vaikka poliittisten huippukokousten osallistujille, joissa neuvotaan ottamaan akku irti puhelimesta sillä muuten se voidaan muuttaa mikrofoniksi.
Mutta ainakin sen voi niitä voi kuunnella vaikka niillä ei puhu, sellaista olen kuullut niin monesta eri suunnasta (poikien juttuja
Tähän viestiketjun alkuperäiseen aiheeseen palaten:
Tänään ainakin luki lehdessä että sisäministeriö selvittää poliisien sisäistä valvontaa ja että poliisien toimia aletaan valvoa tarkemmin.
Itse ainakin uskon, ainakin haluan uskoa, että suomessa on luotettava, hyvin toimiva poliisi.
I´m just a...
- Sweet leaf
Viestiketju nosti auttamatta pintaan kysymyksen: kuka sitten haluaisi elää totaalisesti ilman poliiseja? Olisiko maailma/suomi parempi paikka? Täällä tuskin kukaan on niin tyhmä että vastaisi myöntävästi. Poliisi ei ehkä ole hampuusin paras ystävä mutta ei takuulla pahin vihollinenkaan.
- Wannabe Hippi
- 1 tähti

Sweet leaf kirjoitti:Viestiketju nosti auttamatta pintaan kysymyksen: kuka sitten haluaisi elää totaalisesti ilman poliiseja? Olisiko maailma/suomi parempi paikka? Täällä tuskin kukaan on niin tyhmä että vastaisi myöntävästi. Poliisi ei ehkä ole hampuusin paras ystävä mutta ei takuulla pahin vihollinenkaan.
Kyllä minulle arnarkia kelpaisi, tosin, vain jos asumiskeskukset olisivat paljon nykyistä pienempiä jolloin jokainen tuntee jokaisen.
Mutta en kyllä tässä tilanteessa ilman poliiseja haluaisi elää.
:D__/)___|
- MuumiBuumi
anonyymix kirjoitti:Luuuna kirjoitti:Puhelintasi voidaan kuunnella vaikka se ei olisi päällä.
Olin paikkasi voidaan selvittää puhelimesi avulla. Tarkemmin kuin uskottekaan.
Mulla on kaveri joka on toiminut hommissa johon nuo kännykätkin osittain liittyy ja sillä oli sellaista tietoa että jos puhelin päällä ja vaikka pöydällä tai taskussa niin sitä pystyttäisiin kuuntelemaan. En tiedä onko fakta tietoa mutta näin kuulin.
Tässä mun 2 senttiä, en tosin ole erikoistunut telealaan...
Jos puhelimessa ei ole akkua, ei sitä voi kuunnella. Puhelin tarvitsee virtaa radioyhteyden ylläpitämiseen. Sen sijaan jos akku on paikallaan, on aivan mahdollista että puhelinta voidaan ohjailla soittamaan johonkin tai ottamaan puhelun vastaan ilman, että ruudulla näkyy mitään. Tällainen ohjailu saattaisi onnistua jonkin puhelimen ohjelmistoon jätetyn tai asennetun takaportin kautta. Enempää en osaa sanoa, tietoa puuttuu.
Puhelimen paikallistaminen tapahtuu luultavasti jonkinlaisella kolmiomittauksella puhelimeen kuuluvien tukiasemien voimakkuuksista. Edellytys tälle on, että puhelin on päällä ja verkossa. Tarkkuus lienee taajamissa satoja metrejä (en usko, että keskivirhe voi olla paljoa alle 100 m edes Hgin keskustassa) ja heikkenee harvaan asutuilla alueilla, joissa on tukiasemia vähemmän (esim. puolen kilometrin tarkkuus).
"...Just this infinitely recurring zero floats into view."
-
Hypoteettinen
Wannabe Hippi kirjoitti:Sweet leaf kirjoitti:Viestiketju nosti auttamatta pintaan kysymyksen: kuka sitten haluaisi elää totaalisesti ilman poliiseja? Olisiko maailma/suomi parempi paikka? Täällä tuskin kukaan on niin tyhmä että vastaisi myöntävästi. Poliisi ei ehkä ole hampuusin paras ystävä mutta ei takuulla pahin vihollinenkaan.
Kyllä minulle arnarkia kelpaisi, tosin, vain jos asumiskeskukset olisivat paljon nykyistä pienempiä jolloin jokainen tuntee jokaisen.
Mutta en kyllä tässä tilanteessa ilman poliiseja haluaisi elää.
Minulle ei taas anarkia kelpaisi, ellei ainoa vaihtoehto olisi täysin totalitaarinen yhteiskunta. Uskon "pahuuteen"(kusipäisyyteen) ihmisen synnynnäisenä ominaisuutena. Tästä syystä en usko anarkian, kommunismin ja monen muun atteen toimivuuteen käytännössä.
-
early pearl
siis elo ilman poliiseja olisi kaaos, mutta ne voisi kyllä keskittyä oikeisiin rikoksiin ja lopettaa kaikkien epäillyttävien henkilöiden kollailun kaduilla tms. siis ei niinkun hitsi, vaikka sulta ei löytyiskään mitään ja koira merkkaa sut niin se riittää kotietsinnän syyksi. se on kyllä mun mielestä kansalaisoikeuksien polkemista 6-0. tai sitten tää että poliisit kiertelee sorsastajien paikoilla veneillään ja kollaa niitä ettei ne vaan ammu sorsia patruunoilla jotka sisältää lyijyä... siis noi on niin naurettavia juttuja että huh huh no joo mutta poliiseja tarvitaan. oon itekkin joutunu pari kertaa niihin turvautumaan ja välttänyt näin kunnon turpaanottajaiset...(kaikille ei alkoholi sovi)
Elo ilman ihmisiä olisi täydellisyys.
Nyky-yhteiskuntaan anarkismi olisi melkoisen mielenkiintoinen ajatus. Huh. En kyllä toivo sitä. Sopiva määrä pitää kuitenkin olla, että asiat lähtevät hieman liikkeelle. Luottaisin moraaleihin melko pitkälle tässä tapauksessa kuitenkin.
Musta suomen lait kyl pitkälti toimii, kun en ole ollut tekemisissä sen kanssa, enkä pahempia muutoksia kaipaa..
paitsi tietysti jotkut asiat.

Nyky-yhteiskuntaan anarkismi olisi melkoisen mielenkiintoinen ajatus. Huh. En kyllä toivo sitä. Sopiva määrä pitää kuitenkin olla, että asiat lähtevät hieman liikkeelle. Luottaisin moraaleihin melko pitkälle tässä tapauksessa kuitenkin.
Musta suomen lait kyl pitkälti toimii, kun en ole ollut tekemisissä sen kanssa, enkä pahempia muutoksia kaipaa..
paitsi tietysti jotkut asiat.
[ajatuksen voima vie voiton]
Palaa sivulle “Politiikka ja media”