Keskustelupalstat eli väittelyt
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Keskustelupalstat eli väittelyt
Aloitinpa uuden aiheen kannabiksesta Aamulehden keskustelupalstoilla. Katsotaan millaista keskustelua siellä saadaan aikaiseksi.
Tein aloituksesta tarkoituksella hieman provosoivan.
http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thre ... adID=41068
Tein aloituksesta tarkoituksella hieman provosoivan.
http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thre ... adID=41068
-
pössyspössys
Näyttää siltä että Kenguru voisi käydä avaamassa keskustelun uusiksi. Nyt siellä olis ainakin hyvä, puhdas pöytä mistä aloittaa. 
pössyspössys kirjoitti:Näyttää siltä että Kenguru voisi käydä avaamassa keskustelun uusiksi. Nyt siellä olis ainakin hyvä, puhdas pöytä mistä aloittaa.
Aloitin tuosta uusimmasta EU-julkaisusta keskustelun, muttä tänään oli koko keskusteluketju hävinnyt jälkiä jättämättä, vaikka keskustelu itsessään oli yksiä palstan asiallisimmista.
- the patient
Kenguru kirjoitti:...
Aloitin tuosta uusimmasta EU-julkaisusta keskustelun, muttä tänään oli koko keskusteluketju hävinnyt jälkiä jättämättä, vaikka keskustelu itsessään oli yksiä palstan asiallisimmista.
Ne jotka toisinajattelee, ne vaa toisii ajattelee.
-
BillyBreathes
Harmillisesti kyllä katosi tuo ketju aamulehdestä. Tiedä sitten argumentoimmeko liian järkiperäisesti 
Olisi varmaan hyvä nostaa tästä juttu esille jotenkin että miksi tämäntyyppiset kärkiuutiset sensuroidaan kaikkialta.
mä lähetin tänään suurelle osalle arvoisista ministereistämme mailia, jossa ilmoitin (teiltä kysymättä) että me yli 500 000 hampuusia olemme valmiita "toimimaan" jollei hampusta aleta käydä julkista ja järkevää keskustelua, ja jollei tätä uutta EU tutkimusta oteta välittömästi huomioon suomen huumelainsäädännössä. =) Eli olkaatte kaikki valmiita myös toimimaan ja pistämään tuulemaan jos meidän syrjintä edelleen mielivaltaisesti vailla perusteita jatkuu... 
Tehdään jotain!
- Dub kostaja
- 2 tähteä

Lamberg kirjoitti:mä lähetin tänään suurelle osalle arvoisista ministereistämme mailia, jossa ilmoitin (teiltä kysymättä) että me yli 500 000 hampuusia olemme valmiita "toimimaan" jollei hampusta aleta käydä julkista ja järkevää keskustelua, ja jollei tätä uutta EU tutkimusta oteta välittömästi huomioon suomen huumelainsäädännössä.
Ai ihan "toimimaan", elikkä spekuloimaan jollain hämyisellä keskustelupalstalla toimimisesta. Pyydettäisiinkö, että SKY tekis sen meidän puolesta?
Kiva kun ministereitä uhkaillaan. 500 000? Sanotaan, että ei kerta homoa tee, mutta näköjään ensimäinen kannabispiikki leimaa käyttäjänsä lopuksi elämää sitten.
DK
PS. Elä ota sitä vakavasti
-
Ronkeloinen
Dub kostaja kirjoitti:...
Kiva kun ministereitä uhkaillaan. 500 000? Sanotaan, että ei kerta homoa tee...
Joo-o, kannattaa harkita kahteen kertaan ennen kuin lähettää jotain esim rakkaille ministereillemme. Hyvä tapa on lähettää viesti ensin tänne, jotta muut voivat arvostella ja kommentoida sisältöä ja ulkoasua. Uhkailu ja pelottelu eivät nyt vaan valitettavasti toimi, saavat täysin väärän käsityksen asioista.
Ei sillä, hyvä että niitä viestejä lähetellään, mutta 1 hyvä viesti vastaa varmasti kevyesti 1 000 huonoa.
"But Homer, you can't let a single bad experience scare you away from drugs" - Dr. Julius Hibbert
Dub kostaja, Mä en vaan pysty ymmärtämään miksi kaikki pitää antaa jonkun toisen tahon tehtäväksi, kun itse lojutaan himassa odottelemassa! Se on aika kyvytöntä mun mielestä. Tottakai niille ministereille saa ja pitää lähettää viestejä asioista jotka ovat pinnalla, ja joissa koetaan olevan epäkohtia. En mä mitään uhkaillut, kirjoitin että Suomen n 500 000 hampun käyttäjää ovat todella syrjityssä ja huonossa asemassa tällä hetkellä johtuen lainsäädännöstä, ja että jollei tilannetta aleta korjaamaan, ovat ihmiset valmiit itse astumaan esiin ja nostamaan asiasta ääntä. mitä pahaa tässä on? Toimintaahan se hamppumarssikin on.
Tollanen ihme autkoriteettipelko "hys hys sehän on mINisteri" on naurettavaa. Ja muuten ihan omalla nimelläni sanoin olevani yksi niistä puolestamiljoonasta. Ja että ainakin minä pelkään työpaikkani, ajokorttini tms takia. Mitään ei tässä maassa tapahdu, jollei pientä tökkimistä sinne ylöspäin tehdä. ja ei edes kovin pientä. Suosittelen lämpimästi jokaista muutakin toimimaan samoin, jos mielitte asiainlaitaan muutosta. Ja olen varma myös siitä, että määrä korvaa laadun, ehdottomasti. Jos Vanhasen mailiin kolahtaisi 1000 viestiä, joissa ihmiset omin sanoinensa vaativat muutosta, se on taatusti tehokkaampaa kuin yksi hyvä viesti, olkoonkin kuinka loppuun asti nussittu tahansa.
Tollanen ihme autkoriteettipelko "hys hys sehän on mINisteri" on naurettavaa. Ja muuten ihan omalla nimelläni sanoin olevani yksi niistä puolestamiljoonasta. Ja että ainakin minä pelkään työpaikkani, ajokorttini tms takia. Mitään ei tässä maassa tapahdu, jollei pientä tökkimistä sinne ylöspäin tehdä. ja ei edes kovin pientä. Suosittelen lämpimästi jokaista muutakin toimimaan samoin, jos mielitte asiainlaitaan muutosta. Ja olen varma myös siitä, että määrä korvaa laadun, ehdottomasti. Jos Vanhasen mailiin kolahtaisi 1000 viestiä, joissa ihmiset omin sanoinensa vaativat muutosta, se on taatusti tehokkaampaa kuin yksi hyvä viesti, olkoonkin kuinka loppuun asti nussittu tahansa.
Tehdään jotain!
Kansanedustajat ja Ministerit ovat valittu kansan äänestyksellä tekemään asioita meidän(koko kansan) hyväksi.
Näin ollen myös hampuusella on oikeus lähettää heille sähköpostia näkemistään epäkohdista.
Ottavatko he kantaa asiaan tai lukevatko itse edes mailiaan, onkin sitten toinen juttu. Yleensä avustajat karsivat suurimman osan postista.
Maassamme on monta epäkohtaa, alkaen sosiaali, terveyden ja vanhustenhuollosta. Näissäkin epäkohdissa edustajiamme lähestyessä vain muutama vastasi postiinsa itse. Vastaukset taas olivat positiivisimmillaan tyyliin Osmo Soinivaara " Valitettavasti elämme yhteiskunnassa joka on täynnä epäkohtia...."
Toisaalta jos ihmiset vaivaisivat edustajia enemmän näillä maileilla, voisi jotain alkaa tapahtuakin.
Olen Lambergin kanssa samaa mieltä siitä, että suomalaiset mielellään vain nurisevat omissa foorumeissaan ja nurkissaan kuin tekevät asioille mitään.
Esimerkkinä vaikka poltto-aineiden mieletön hinnan nousu. Muualla euroopassa lakkoillaan ja noustaan barrikaadeille kuten esimerkiksi autoilijat tekivät espanjassa ja ranskassa. Täällä uhattiin jarrutella juhannusliikennettä..., mutta kuinkas sitten taas kävikään.
Jos hampuusit vaikka kokoontuisivat julkisesti joka viikko satapäin Kaisaniemenpuistoon polttelemaan, niin tuskin poliisillakaan olisi resursseja kaikkia sakottaa/pidättää. Ei ainakaan joka viikko. Kuka taas uskaltaa moiseen hommaan lähteä, on toinen juttu.
Näin ollen myös hampuusella on oikeus lähettää heille sähköpostia näkemistään epäkohdista.
Ottavatko he kantaa asiaan tai lukevatko itse edes mailiaan, onkin sitten toinen juttu. Yleensä avustajat karsivat suurimman osan postista.
Maassamme on monta epäkohtaa, alkaen sosiaali, terveyden ja vanhustenhuollosta. Näissäkin epäkohdissa edustajiamme lähestyessä vain muutama vastasi postiinsa itse. Vastaukset taas olivat positiivisimmillaan tyyliin Osmo Soinivaara " Valitettavasti elämme yhteiskunnassa joka on täynnä epäkohtia...."
Toisaalta jos ihmiset vaivaisivat edustajia enemmän näillä maileilla, voisi jotain alkaa tapahtuakin.
Olen Lambergin kanssa samaa mieltä siitä, että suomalaiset mielellään vain nurisevat omissa foorumeissaan ja nurkissaan kuin tekevät asioille mitään.
Esimerkkinä vaikka poltto-aineiden mieletön hinnan nousu. Muualla euroopassa lakkoillaan ja noustaan barrikaadeille kuten esimerkiksi autoilijat tekivät espanjassa ja ranskassa. Täällä uhattiin jarrutella juhannusliikennettä..., mutta kuinkas sitten taas kävikään.
Jos hampuusit vaikka kokoontuisivat julkisesti joka viikko satapäin Kaisaniemenpuistoon polttelemaan, niin tuskin poliisillakaan olisi resursseja kaikkia sakottaa/pidättää. Ei ainakaan joka viikko. Kuka taas uskaltaa moiseen hommaan lähteä, on toinen juttu.
Budix kirjoitti:Kansanedustajat ja Ministerit ovat valittu kansan äänestyksellä tekemään asioita meidän(koko kansan) hyväksi.
Ei ole hyvää esimerkkiä nuoremmalle väelle ja minkälaisen kuvan ihmiset saisivat. Iiik narkit!!!
''Fight for your rights''
Suurin probleema Suomessa on juurikin se, että pilviveikot pysyvät visusti piilossa. tässä kaivetaan vaan omaa kuoppaamme syvemmäksi. ULOS KAAPISTA! on oikea ratkaisu. avointa polttelua, avointa puhetta, siedätyshoitoa kansalle! Siitä se lähtee. Ihmisten on huomattava, ettei me nyt sen kummempaa porukkaa olla kuin kukaan muukaan.
Tehdään jotain!
- Oskariposkari
Suurin ongelma on se, että SKY ja muut yhdistystoiminnat on aikansa elänyttä tissiposki toimintaa, jota media yleisradio etunenässä pitää pilkkanaanLamberg kirjoitti:Suurin probleema Suomessa on juurikin se, että pilviveikot pysyvät visusti piilossa. tässä kaivetaan vaan omaa kuoppaamme syvemmäksi. ULOS KAAPISTA! on oikea ratkaisu. avointa polttelua, avointa puhetta, siedätyshoitoa kansalle! Siitä se lähtee. Ihmisten on huomattava, ettei me nyt sen kummempaa porukkaa olla kuin kukaan muukaan.
Ainoa satavarma keino olis perustaa puolue, jonka vaaliohjelmassa ei ole sijaa muulle kuin kannabiksen laillistamiselle ja alkoholin dissaukselle. Kunnallisvaalit tulee liian nopeasti, mutta kenties eduskuntavaaleihin? Joka vaalipiiriin yksi ehdokas ja tällä foorumilla on niin terävää isäntää tyyliin: Reijo Hiller, Jojo, Ganjababa, Jack The Reaper, että jos esim. kyseiset herrat referois vaalimainoksiin jäätävää faktaa niin kyllähän monella dösäpysäkillä loksahtais turpa auki et onko se todellakin näin?? Samalla puoluekirja olisi varma indikaattori todellisista harrastaja määristä, eikä tässä nyt mitään sen kummempaa patriootti meininkiä haluttas vaan asiat reilusti framille saatana
) niin mitään ei tapahdu."Rahaa on vähän, mut pitäähän sitä poikamiehellä vähän ollakin"
- reijo hiller
- 3 tähteä

Oskariposkari kirjoitti:... Suurin ongelma on se, että SKY ja muut yhdistystoiminnat on aikansa elänyttä tissiposki toimintaa, jota media yleisradio etunenässä pitää pilkkanaanAinoa satavarma keino olis perustaa puolue, jonka vaaliohjelmassa ei ole sijaa muulle kuin kannabiksen laillistamiselle ja alkoholin dissaukselle. Kunnallisvaalit tulee liian nopeasti, mutta kenties eduskuntavaaleihin?
Tällä foorumilla on myös melko kattavasti referoitu, miksi ajatus ganjapuolueesta ei lähes satavarmasti toimi alkuajatusta pidemmälle:
https://www.hamppu.net/forum/viewtopic. ... t=puolu%2A
Itsekään en lähtisi tuollaisen yhden asian puolueen kelkkaan.
Yhdistysten aikansa elänyydestä:
- Itse asiassa esimerkiksi Greenpeace on saanut aika paljonkin mediatilaa viimeisen vuoden aikana ja lukemani uutiset on kirjoitettu lähes aina kohtuullisen neutraalilla sävyllä. Hyvin harvoin on pilkkaa näkynyt, paitsi sitten vapaalla keskustelupuolella.
- Samoin EFFI on kunnostautunut aina toisinaan mediatilan haltuunotolla.
- Animalia onnistui tehotuotantokampanjallaan saamaan ihan huomattavasti mediatilaa ja poliisinkin tutkimaan asioita.
- Välillä samaan on päässyt Amnesty, vaikkakaan ei viime aikoina niin aktiivisesti.
Summa summarum: en menisi tällä perusteella sanomaan ollenkaan, että yhdistystoiminta on aikansa elänyttä tai että sillä ei saataisi asioita näkyville. Tosin SKY:n varaan en itse kauheasti laske sen perusteella, mitä kyseisen yhdistyksen tilanteesta tiedän. Yhdistyskään ei ole välttämätön, jos yhteistyö toimii ilman sitä.
Mutta mediatilan haltuunottoon vaaditaan jotain suurta, laajalle ulottuvaa tekoa tai kampanjaa. Sitä ei ole toistaiseksi hamppupiireissä Suomessa näkynyt vuosittaista marssia lukuun ottamatta. Siinä suhteessa paremmin on onnistuttu mm. Sveitsissä ja jopa Ruotsissa.
- Oskariposkari
Oma "järjestö allergia" on peruja kolmen vuoden takaiselta rauhanturva-ajalta(en todellakaan tuonut autoa!! yksityisautot pois keskustoistareijo hiller kirjoitti:...
Tällä foorumilla on myös melko kattavasti referoitu, miksi ajatus ganjapuolueesta ei lähes satavarmasti toimi alkuajatusta pidemmälle:
https://www.hamppu.net/forum/viewtopic. ... t=puolu%2A
Itsekään en lähtisi tuollaisen yhden asian puolueen kelkkaan.
Yhdistysten aikansa elänyydestä:
- Itse asiassa esimerkiksi Greenpeace on saanut aika paljonkin mediatilaa viimeisen vuoden aikana ja lukemani uutiset on kirjoitettu lähes aina kohtuullisen neutraalilla sävyllä. Hyvin harvoin on pilkkaa näkynyt, paitsi sitten vapaalla keskustelupuolella.
- Samoin EFFI on kunnostautunut aina toisinaan mediatilan haltuunotolla.
- Animalia onnistui tehotuotantokampanjallaan saamaan ihan huomattavasti mediatilaa ja poliisinkin tutkimaan asioita.
- Välillä samaan on päässyt Amnesty, vaikkakaan ei viime aikoina niin aktiivisesti.
Summa summarum: en menisi tällä perusteella sanomaan ollenkaan, että yhdistystoiminta on aikansa elänyttä tai että sillä ei saataisi asioita näkyville. Tosin SKY:n varaan en itse kauheasti laske sen perusteella, mitä kyseisen yhdistyksen tilanteesta tiedän. Yhdistyskään ei ole välttämätön, jos yhteistyö toimii ilman sitä.
Mutta mediatilan haltuunottoon vaaditaan jotain suurta, laajalle ulottuvaa tekoa tai kampanjaa. Sitä ei ole toistaiseksi hamppupiireissä Suomessa näkynyt vuosittaista marssia lukuun ottamatta. Siinä suhteessa paremmin on onnistuttu mm. Sveitsissä ja jopa Ruotsissa.
) Ensinnäkin näitä järjestöjä ja muita lyhennehirviöitä on aivan liikaa. Resursseja olis vaikka mihin, mutta ne on valitettavasti jakautunut liian moneen osaseen ja kirjainlyhenteen taakse, joka johtaa siihen ettei kriisialueilla voida toimia tehokkaasti. Paikallisväestö tarvii kriisialueilla apua tässä ja nyt! ei heillä ole aikaa odotella järjestöjen papereitten pyörittelyä että kenen vastuu-alueelle heidän nälkä tai palelu kuuluu. Vuoden päivät sitä metrin päästä seuranneena voi sanoa, että ei kannata aina uskoa mitä järjestöistä ja niiden aikaansaamisista kirjoitetaan, koska niinku sanoin järjestöjä on paljon ja kaikki haluaa osansa julkisuudesta ja mielellään positiivisesta julkisuudesta. Pisnestä se on järjestötoiminnatkin nykyään. Summa summarum: Meitäkin siellä oli(uskokoon ken tahtoo) jotka oikeasti halus auttaa paikallisväestöä (keräiltii kolehteja ja hommattii muksuille urheiluvälineitä) rauhanturva keikalla niin kyllä meille aika paska maku jäi järjestöistä, kun kerran olis resursseja, niin miks niitä ei hyödynnetä. Välisavut(norttia
)
Pitäskö kysyä kenties uusnatseilta tai muilta kiihkoisänmaallisilta kilipäiltä, mitä suurta ja mullistavaa niinkin marginaaliporukka on tehnyt, kun joka ainoassa vaalipaneelissa (missä mukana pienet puolueet) on heiltä edustaja ajamassa heidän ainoaa asiaa kaikki tietää mitä primetime aikaan suorissa lähetyksissä?
"Rahaa on vähän, mut pitäähän sitä poikamiehellä vähän ollakin"
Lähetetty 20.7.2008 19:02:
Yhdistys_toiminnasta_ vielä,
Reijo Hiller, Mainitsemasi yhdistykset, Erityisesti Green Peace, toimii minun mielestäni _hiukan_ eri keinoin kuin SHY. Toiminta on jatkuvasti suurta ja näyttävää, hyväksyttävyyden rajoillakin usein. Radikaalia toimintaa, se toimii. Suomen Marsu Yhdistykselläkin on varmaan tehokkaampia ja näkyvämpiä tempauksia. =)
Puolueen perustamista en pidä lainkaan huonona ideana, tosin ainoastaan kannabiksen dekriminalisointi vois olla liian ohut ohjelma. Laajennetaan vähän: Puolue ajaisi hampun vapauttamista yhtenä osana suurempaa kokonaisuutta, puoluohjelmaa meille erilaisesta maailmasta haaveileville.. Tiedättehän. täällä vallitseva yleinen mielipide, joka ainakin omissa bajauttelevissa ystäväpiireissä on, (Huom! kärjistettyä!) Vastustaa natoa, ei pidä USAn politiikasta, vastustaa sotaa, tahtoo rennompaa meininkiä näihin patavanhoillisiin ihmisiin ympärillämme. Haluaa mahdollistaa paremmat olot myös heikoimmille. Meitä on paljon! Myös ne ihmiset jotka eivät hamppua polta, mutta jotka kokevat tässä systeemissä olevan paljon typeryyksiä, voisivat olla kiinnostuneita. Erityisesti Nuoria aikuisia 18--35, toki vanhempiakin löytyy, hyvä niin! Oon hiukan paukuissa, en tiedä saitteko selvää
Lisätty 2 minuutin jälkeen:
Ja noi nyt siis vaan esimerkkejä, mahdollisesti huonojakin. mutta tarkoitan nyt yleisiesti meitä nuoria "hiukan eritavalla pukeutuvia".. =)
Yhdistys_toiminnasta_ vielä,
Reijo Hiller, Mainitsemasi yhdistykset, Erityisesti Green Peace, toimii minun mielestäni _hiukan_ eri keinoin kuin SHY. Toiminta on jatkuvasti suurta ja näyttävää, hyväksyttävyyden rajoillakin usein. Radikaalia toimintaa, se toimii. Suomen Marsu Yhdistykselläkin on varmaan tehokkaampia ja näkyvämpiä tempauksia. =)
Puolueen perustamista en pidä lainkaan huonona ideana, tosin ainoastaan kannabiksen dekriminalisointi vois olla liian ohut ohjelma. Laajennetaan vähän: Puolue ajaisi hampun vapauttamista yhtenä osana suurempaa kokonaisuutta, puoluohjelmaa meille erilaisesta maailmasta haaveileville.. Tiedättehän. täällä vallitseva yleinen mielipide, joka ainakin omissa bajauttelevissa ystäväpiireissä on, (Huom! kärjistettyä!) Vastustaa natoa, ei pidä USAn politiikasta, vastustaa sotaa, tahtoo rennompaa meininkiä näihin patavanhoillisiin ihmisiin ympärillämme. Haluaa mahdollistaa paremmat olot myös heikoimmille. Meitä on paljon! Myös ne ihmiset jotka eivät hamppua polta, mutta jotka kokevat tässä systeemissä olevan paljon typeryyksiä, voisivat olla kiinnostuneita. Erityisesti Nuoria aikuisia 18--35, toki vanhempiakin löytyy, hyvä niin! Oon hiukan paukuissa, en tiedä saitteko selvää
Lisätty 2 minuutin jälkeen:
Ja noi nyt siis vaan esimerkkejä, mahdollisesti huonojakin. mutta tarkoitan nyt yleisiesti meitä nuoria "hiukan eritavalla pukeutuvia".. =)
Tehdään jotain!
Eikö olisi helpompaa herättää Nuorten puolue henkiin? Yhtenä teemana voisi olla päihdeongelmaisten hoidon siirtäminen poliisilta sairallaan. "Pampulla terveeksi?"
reijo hiller kirjoitti:...
Yhdistyskään ei ole välttämätön, jos yhteistyö toimii ilman sitä.
Komppaan reijoa tässä. Tässähän on juuri se "kasvojen menettämisen ongelma", mihin aina törmätään. Käytännössä mitään yhdistystä tai puoluetta on varsin vaikea perustaa sellaisen asian ympärille, joka nykylainsäädännön mukaan on laitonta. Kuka järjestön keulakuvaksi sitten lähtee? Veikkaisiin sen olevan aina se herra Joku Muu. Foorumilla kyseinen henkilö on kuollut ja kuopattu moneen kertaan..
Yksi keino (ehkä) voisi olla matkia näitä ELF (Earth Liberation Front) ja ALF (Animal Liberation Front) -järjestöjä, tosin huomattavasti maltillisemmin, ettei se nyt heti saisi terroristijärjestön leimaa otsaansa. Eli kyseessä ei olisi varsinaisesti järjestö, vaan paremminkin yhteisesti sovittu toimintamalli, ilman mitään keskusjohtoa ja jäsenmaksuja. Järjestöön ei myöskään liityttäisi mitenkään, vaan jokainen yksittäinen hampuusi halutessaan voisi tehdä kannabiksen "vapauttamiseen" pyrkivän teon kyseisen ryhmän nimissä (hyvän maun rajoissa tietysti, säännöt pitää sopia). Teko voisi olla lehteen kirjoitettu artikkeli, flyereiden jakaminen/liimaaminen, siementen kylväminen tai uhkarohkea pössyttely paikassa x, siis ihan näitä samoja juttuja mistä täälläkin on puhuttu.
Hmm. Hampun vapautusrintama voi kuulostaa vähän kettutyttömeiningiltä.. en tiä.
Edit: typos
Parasta viihdettä iltaan tarjoaa Wes:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts ... 162375&o=0
Viihde ei ala ihan heti mutta kannattaa lukea koko ketju.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts ... 162375&o=0
Viihde ei ala ihan heti mutta kannattaa lukea koko ketju.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”