Inttini alkaa tänään ja...

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
C-unit
1 tähti
1 tähti

Re: Inttini alkaa tänään ja...

ViestiKirjoittaja C-unit » 19.2.2005 13:45

rentoilija kirjoitti:Ei meinaa ukkelit mulla pää kestää siellä... :x Mutta pyrin pajauttamaan siinä missä siviilissäkin, se pitää meikäläisen kiinni "todellisuudessa".. Huh.. :mrgreen:

Kyllä se kestää. Oikeesti. Jos mä oon käyny intin, sen voi käydä ihan kuka vaan. Yks aamu kerrallaan, kohti nollaa. Haet vemppaa vitusti ja hassuja kolmiolääkkeitä paljon, ja pilsneriä sodesta jne. :)

Eiku ihan tosi, kohta sä oot jo himassa, ja sulla on sotilaspassi väsärinä ja siinä hienointa hasista. Ihan totta. Voimia!
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

tuoksupilvi

ViestiKirjoittaja tuoksupilvi » 24.2.2005 12:31

vihreemies kirjoitti:pilvenpoltto ei tarkoita ainakaan enää sitä että tarvitsee olla hippi. se sopii kakkospäihteenä (tai ainoana päihteenä) ihan kenelle vain. ihmisiä on moneen lähtöön. ja se että intissä opetellaan aseen käyttöä, ei tarkoita sitä että niitä taitoja pitäisi tosi tilanteessa hyödyntää.

Armeija kannattaa käydä ilman pössyttelyä.
Minä en armeija aikanani poltellut kerran kertaakaan.
Kato,maistuu sitten hiukan paremmin 8kk. tauon jälkeen.

rentoilija

ViestiKirjoittaja rentoilija » 24.2.2005 19:18

Hmm...Ammuin tänään ATT:n ja sain 12/12 tauluun ja yli 100 pistettä.. Tuli vähän ongelmia kun jouduin selittämään miksi en tahdo ottaa vastaan jotain helvetin kahvilippua ja kuntsaria palkinnoksi siitä että olen oppinut hyvin tähtäämään mahdollista vihollista/IHMISTÄ kohti ja tappamaan tämän.. Ei ne siellä oikein tajunneet, kuulin vain kun upseerit selän takana puhu miusta sen takia paskaa sitten myöhemmin :) Olen vain ihan väärä mies siihen paikkaan, kuinka ihmeessä tulikin lähdettyä.. :? Nyt olen iltavapaalla, ihanaa vapauden autuutta jäljellä n.kaksi tuntia, jee :mrgreen: :mrgreen:

vege

ViestiKirjoittaja vege » 25.2.2005 0:06

Vielä tuosta koirajutusta... Ite kotiuidin 7.1. Sillon ku menin 12.7 sinne paskapaikkaan, oiln tottakai ennen menoa hieman pajautellu ku skitsotti nii vitusti. Heti ku astuin portista sissään mut ja muutamat muut tyypit otettiin jonnekkin saliin jossa oli koirat. Käskettiin aukaista laukut eteen ja mennä istuun siihen laukun taakse. Sit tuli koira nuuskiin laukut ja mut. Ja arvaahan sen mitä tapahtu, koira otti mun lompakosta hajun ja repi hampailla lompakon takataskusta. Siinä sit mut vietiin jonnekki takahuoneeseen ja piti vastailla kaikkiin kysymyksiin samalla ku Herrat Isoherrat penkoo laukkua ja tutkii lompakkoa. Mitään ei kuitenkaan löytyny ja hyvä niin. Lompakkoon oli tarttunu hajua ku on joskus säilytelly yrtejä siel.....

Olipahan hullu tilanne!!!

Lätkä

ViestiKirjoittaja Lätkä » 27.2.2005 13:33

Plzi kirjoitti:itse kerroin totuuden lääkärintaarkastuksessa kun kyselivät.
huumausaineita? kyllä. kuinka monta kertaa? hmm...odotas...3-4 vuotta vloppusin ja vuoden verran melkein päivittäin.. hmmm...eli noin :think: 1000 kertaa? no eipä siinä mitään kunhan et armeijan aikan polttele? joo ajattelin vetää tolet tässä puolessa vuodessa alas ni maistuu taas vapaus ja kesä ku täältä pois pääsee. selvä se.
ja en kussu purkkii kertaakaa ku ei pyydetty vaikka tuvasta kusi 2 ja naapuri tuvasta lensi 2 pitämään pakkolomaa ensi saapumis erään asti.

Aika myönteinen asenne siellä.

Lätkä

ViestiKirjoittaja Lätkä » 27.2.2005 13:41

Coofdrad kirjoitti:Sama juttu 7.1 pois sieltä paska laitoksest.Yhden vuoden kärsin,olin sotilaspoliisi alikkin.Kylhän se vähän nauruks pistää ku ajattelee et tämmönen kauhee narkkari sinne pääs :lol:

Mun mielest ei kyl kannata myöntää mitää,paljon hauskempaa vaa ku ne ei tiiä mitää.Ja sit jos joudut testeihin ja oot poltellu nii sittepähän vast kärähät.
Iteki jouduin testeihin ja eikä näkyn mitään.TOISAALTA en myöskään poltellu intti aikana

Mut kaikkee hyvää
Coofdrad

Olen itse kiinnostunut hakemaan sotilaspoliisiksi. Voitko kertoa kokemuksia millaista oli inttiaikana ja kuinka vaikea sinne on päästä jne.?

vege

ViestiKirjoittaja vege » 28.2.2005 14:13

Jeps. Niin hullulta ku se kuulostaaki, niin kyllä armeija oli "parasta" aikaa. Meinaan että ku oli niin helvetin huoletonta elämää. Kela makso vuokran, ruoka tuotiin nenän eteen ja sai paljo hyviä kavereita. Siellä oppi arvostaan pieniäki asioita. (Mitä paskaa sitä tullee taas jauhettua, onhan se tosi kuitenki niin että hirviä paikka se on!!)

Eipä sinne spolleksi niin hankala pitäs päästä. Kuhan ei oo hirveetä rikosrekisteriä ja kiinnostusta löytyy.

Lätkä

ViestiKirjoittaja Lätkä » 1.3.2005 12:02

vege kirjoitti:Jeps. Niin hullulta ku se kuulostaaki, niin kyllä armeija oli "parasta" aikaa. Meinaan että ku oli niin helvetin huoletonta elämää. Kela makso vuokran, ruoka tuotiin nenän eteen ja sai paljo hyviä kavereita. Siellä oppi arvostaan pieniäki asioita. (Mitä paskaa sitä tullee taas jauhettua, onhan se tosi kuitenki niin että hirviä paikka se on!!)

Eipä sinne spolleksi niin hankala pitäs päästä. Kuhan ei oo hirveetä rikosrekisteriä ja kiinnostusta löytyy.

No kyllä kiinnostusta löytyy. Eipä ole suurempaa rikosrekisteriä, mutta (sanokaa jos olen väärässä) eikös kaikki pienemmät merkinnät (näpistykset ym.) lähde pois kun täyttää 18 vuotta?

durang

ViestiKirjoittaja durang » 2.3.2005 11:37

Hmm.. mietin tossa vaan, että kannattaako kauheesti mennä "keskustelemaan" omasta polttelusta. meinaan et hyvällä tuurilla ne leimaa sut narkkariks ja potkii vittuun koko kerhosta :think: mut en tiä kyl, et tää on vaan mun mielipide! :pimp:
durang

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 4.3.2005 10:34

minusta armeija on ihan jeejee. sapuskaa syödään vähän väliä. paljon kavereita. itse viihdyin varsin mainiosti. nykyään ei edes viikonloppuja vietetä kasarmilla.
itse asiassa kun oikein muistelee, niin olihan siellä hetkiä, jolloin vitutuskäyrän yläpää paukkui oikein tosissaan. mutta asenne ratkaisee. leikkimässähän täällä ollaan. 11 kk jaksaa vaikka päällä seisoen.
armeijan kusettaminen on maailman helpointa hommaa. itse muokkailin treeniohjelmani siten, että viikonloppu alkoi aina perjantaina klo 12.

res.alikersantti II/92
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Pieru

ViestiKirjoittaja Pieru » 4.3.2005 11:15

Varmasti se voi olla ihan jeejee. Käytännöllinen moneen ammattiin.

Mitä täällä tulisi adoptoida on fakta, että se on henkilökohtaista sopiiko vaiko eikö. Varmasti voin sanoa, että minullekin tulisi mukavia kokemuksia kuuden kuukauden ajalta.

Toisaalta niitä kokemuksia voi kerätä ilman armeijaakin ja hyödyntää se aika omaan elämään. Siihen päälle vielä vanha ja ärsyttävä kysymys minne tuota armeijaa tarvitaan.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 4.3.2005 11:44

"Toisaalta niitä kokemuksia voi kerätä ilman armeijaakin ja hyödyntää se aika omaan elämään. Siihen päälle vielä vanha ja ärsyttävä kysymys minne tuota armeijaa tarvitaan."

armeijan tapaista kokemusta ei voi kokea muualla kuin armeijassa. se on vähän sama kuin katselisi telkkarista mainoksia särkänniemestä. tietää mitä siellä tapahtuu, muttei todellakaan voi kokea mahanpohjassa miltä tuntuu. minusta armeijaa ei voi kritisoida ellei ole sitä itse kokenut.

ja mihinkö armeijaa tarvitaan? voi nyt hyvä helluntai sentään. missäs helvetissä niitä miehiä tehdään, jollei suomen puolustusvoimissa!
ja saatanan pasifisti, et kyselis tuollaisia hölmöjä, jos sun oma isoäitis olis eksynyt marjareissulla. :lol:
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Pieru

ViestiKirjoittaja Pieru » 4.3.2005 13:04

Kuka puhui armeijan tapaisesta kokemuksesta? Elämään varmasti mahtuu tai ainakin terveellä pitäisi mahtua päähän muuta kuin valtion larppi: keskenkasvuisten nuorten ja jämähtäneiden aikuisten pyssyleikit metikössä.
missäs helvetissä niitä miehiä tehdään, jollei suomen puolustusvoimissa!

Missäs luulisit? Kypsymiseen uskon olevan hyvä paikka niille, jotka sitä tarvitsevat. Homohinttaripitkätukkanistihipit tietysti tekevät jotain muuta.
Sovitaan että olen saatanan pasifisti jos se sinua lohduttaa.

Ja oravanpyörä pyörii.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 4.3.2005 14:53

anteeksi, jos pahoitin mielesi pieru.
mutta sanotaanhan että kaikkea pitää koettaa paitsi omaa äitiä ja kansantanhuja. :D

Väinämöinen

ViestiKirjoittaja Väinämöinen » 4.3.2005 15:03

åke pakana kirjoitti:anteeksi, jos pahoitin mielesi pieru.
mutta sanotaanhan että kaikkea pitää koettaa paitsi omaa äitiä ja kansantanhuja. :D

jätetään se mummo siitä pois myös...

turisti2nd

ViestiKirjoittaja turisti2nd » 4.3.2005 19:06

mulle lankes 2 vuoden lykkäys ilman valitusoikeutta kun kärähdin ennen kutsuntoja vaarallisesta hampusta. kerroin polttaneeni kaksi kertaa viime kesänä (sure) mut sekin oli ilmeisesti liikaa, ei ne tällasia hulluja nistejä sinne halua..
okei, reggae, x-box oli gay...

Pieru

ViestiKirjoittaja Pieru » 5.3.2005 13:32

turisti2nd kirjoitti:mulle lankes 2 vuoden lykkäys ilman valitusoikeutta kun kärähdin ennen kutsuntoja vaarallisesta hampusta. kerroin polttaneeni kaksi kertaa viime kesänä (sure) mut sekin oli ilmeisesti liikaa, ei ne tällasia hulluja nistejä sinne halua..

Antavatkohan C-paperit jos oikein vaatii? Ilmoittaa että tulee olemaan hamppunarkki vielä kahdenkin vuoden päästä, samoin kolmekymppisenä.

key

ViestiKirjoittaja key » 5.3.2005 17:33

-

-
Viimeksi muokannut key, 27.5.2005 8:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jerusalemi

ViestiKirjoittaja Jerusalemi » 5.3.2005 18:47

Mee aina käymään sie armeijas ja ilmoita heti, että käytät huumeita, etkä suostu testeihin. Tai haet lykkäystä 28 vuotiaaksi asti ja vimpalla kerralla ku ne laittaa sut sinne niin ilmoitat käyttäväs huumeita. Tai sitte meet sinne "linnaan" hetkeksi. Vaihtoehtoja on monia, etkä olisi ensimmäinen joka on asepalveluksesta luistanut.

DubPassion

ViestiKirjoittaja DubPassion » 7.3.2005 18:53

Totaalikieltäytyjä on jotain mitä en ymmärrä, sivari on ihan jees niille joille ei intti sovi. Mutta että oikein totaali, ei se kerro mielestäni kuin laiskuudesta. Harvalla on oikeasti niin tiukka vakaumus.

Ei se intti mikään paha rasti ole, ihan hauska myöhemmin muistella. Kyllä sieltä pois pääsee jos ei maistu.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”