cannadan maajoukkue kirjoitti:Eskimogrower (ei todellakaan mitään henkilökohtaista sua vastaan), on ollut jossakin topiceissa sitä mieltä että tälläset niinkuin minä eli 30v - yli tyypit on vähintäänkin poliiseja tai muuten vaan ääliöitä, vaikka me olemme mahdollisesti poltelleet pilvee ja kasvattaneet sitä jo ennen kuin pääsit edes yläasteelle.
Asenne muutos olisi erittäin suotavaa. Ei kannabista laillisteta pelkästään marssimalla pullo kädessä, vaan tekemällä paljon sellaista mitä suuri yleisö, eli juuri he joihin koitamme mahdollisesti vaikuttaa ei ikinä kuvittelisi meidän tekevän.
Itseasiassa nyt kyllä sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön, koska olemme vähintään olleet samaan ikäkauteen yläasteella..Ne, jotka postauksiani jaksavat lukea tietävät, että olen kaikkea muuta kuin "pullo kädessä marssimista"- ja varsinkaan vielä hörhön näköisenä- kannattava henkilö. Ja koska itsekin olen jo lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä tiedän tarkaan, että kokemus se on mikä tässä kasvatushommassakin puhuu- ei into tai lukeminen, pelkkä raaka tekeminen.
Asenteeni summattuna: En rakasta kaikkia ihmisiä (osaa erittäin paljon, osaa en lainkaan), en koe syyllisyyttä omistamisesta, mielestäni ylikansalliset yhtiöt ja kapitalismi on osa todellisuutta, syön lihaa (joo, myös "punaista" lihaa. Itseasiassa- näyttäkää minulle liha joka ei ole raakana punaista?), hamppumerkit ovat lapsellisia ja Etiopiaa en koe kodikseni. Maastotakki ja dreadlocksit lähtivät siinä vaiheessa, kun tajusin, että en ole mikään hippi joten turha sellaista roolia lähteä vetämään.
Miksi hampun polton ja yhteiskuntakielteisyyden pitäsi kulkea käsi kädessä? Tai vastaavasti- miksi hampun ja idealistisuuden pitää aina kulkea käsi kädessä?
Huumepolitiikka, joka määrittelee kielletyn ja sallitun on isompi asia kuin vanhempien kanssa keskustelu siitä, pääseekö bileisiin vai ei. Yhtäkään päihdettä ei vapauteta sillä perusteella, että "kun siivosit, niin nyt saat hamppua".
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.