edward_hitinmäki kirjoitti:
Kehittäkää itseänne, ottakaa selvää faktoista, keskusteltaa, oikokaa väärää tietoa, kehittäkää kulttuuria ja jakakaa sitä muille.
Tuosta olen samaa mieltä.
edward_hitinmäki kirjoitti:
Kehittäkää itseänne, ottakaa selvää faktoista, keskusteltaa, oikokaa väärää tietoa, kehittäkää kulttuuria ja jakakaa sitä muille.
Mera kirjoitti:Just tällästen höyrypöyröiden takia kannabisaktivisteja ei oteta tosissaan. Oon seurannu Sepon juttuja jo jonkun aikaa ja tulee turisti mieleen. Hamppupuolue on huono idea, varsinkin jos puolue ei ota kantaa muuhun kuin kannabikseen ja kaikessa muussa suostuu isojen puolueiden pompoteltavaksi. Aloitteen lukaisin juuri läpi ja olen sitä mieltä että se on alusta loppuun ihan turha. Aloitteita on vissiin tulossa muiltakin tahoilta, itse en ole kauheasti perillä asioista koska tietokoneeni on rikki ja älypuhelimeni vetelee viimeisiään. Olen sitä mieltä että kannabiksen laillistamista on parasta ajaa matematiikan avulla. Rahan perässä juoksevat ihmiset saadaan siten puolellemme. Harmi että omat laskelmani ovat rikkinäisellä koneella, tarkoitus oli lähettää ne kansanedustajille ja presidentille, miksei poliisilaitiksillekin, kunhan ne on ensin tarkistettu moneen kertaan. Noh, eiköhän tämä tästä vielä edisty.
Mera kirjoitti:Olen sitä mieltä että kannabiksen laillistamista on parasta ajaa matematiikan avulla.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa