Hei ja kiitos palautteesta.
Otsikkokuvan vaihtamisesta on tullut paljon palautetta, vastaukseni on edelleen ehdoton ehkä. Vaikka kuvan vaihtaisi terävämpään, näkyisi siinä pitkätukkainen, lävistelty heppu jolla on massiivinen leukaparta - vai tulisiko minun kenties ennen kuvausta käydä parturissa, luopua parrastani ja lävistyksistäni eli osasta identiteettiäni - kenties hankkia "oikea" työkin? Ja kuinka tämä palvelisi tarkoitusta rikkoa stereotypioita? Sitäpaitsi, musta se on hieno kuva.
Palautetta on tullut myös esim. "paskasti koodatuista sivuista". No, kas kun en minä osaa koodata, kun olen vain tällainen humanistinörtti, ja paska on Bloggerin muokkaustyökalu. Ei sillä erkkikään jaksa säätää ihmeitä - ja toisaalta, tulevaisuudessa Blogger saattaa vaihtua ehtaan nettisivustoon, saa nähdä. Joka tapauksessa: päätin jo ennen blogin julkaisua, että rumat ne vaatteilla koreilevat - pointti on sisällössä. Ensivaikutelma on tärkeä, mutta senkin voi rikkoa sinnikkyydellä - mikä saattaa lopulta johtaa jopa parempiin tuloksiin.
Tänään blogiin tuli palaute tyyliin: "Haista vitun paska paska ja tee omat työs ja lopeta kansan kiihottaminen!!1"

Minkäs mä sille mahdan, jos oon niin kiihottava. Onneksi valtaosa palautteesta on kuitenkin ollut kannustavaa-rakentavaa, tosin tuo kiihottelusyytös antoi minulle makeat naurut - arvokas sellaisenaan siis.
Jatketaan

Viimeiset päivitykset ovat olleet lyhyehköjä, sillä aikani on tosiaan kulunut johonkin työhön verrattavaan huumeilujen ja blogin kirjoittamisen sijasta (rahaa kun ei heru siitäkään), mutta ehkäpä tässä saadaan skarpattua sen suhteen, kun tilanne rauhoittuu. Ellen sitten päädy sinne vankilaan - sakkojen eräpäivä oli 3.8. Mitä rahankeräykseen tulee, en blogini kautta sitä edelleenkään uskalla ryhtyä järjestämään esim. niin simppelisti, että vain ilmoitan tilinumeroni - keräyksiäkin säätelee laki enkä tahdo yhtään ylimääräisiä syytteitä niskaani. Eihän mua sinne vankilaan oikein huvittaisi mennä, joten koitetaan keksiä vielä jotain. Ja jos joku haluaa ottaa asiakseen kolehdin keräämisen, en pahastu.
T. Mikko
www.suviko.blogspot.com