Kannabisjohdannaisesta kärynnyt urheilija Ateenaan

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
mathias corn

Kannabisjohdannaisesta kärynnyt urheilija Ateenaan

ViestiKirjoittaja mathias corn » 10.8.2004 10:00

Pikajuoksija Bernard Williams kärähti

USA:n olympiajoukkueeseen valittu pikajuoksija Bernard Williams on jäänyt kiinni kielletystä kannabiksen johdannaisaineesta tetrahydrokannabinolista Sevillan GP-kisoissa tehdyissä testeissä. Asian vahvisti USA:n antidoping-toimikunta USADA, jonka mukaan Williams saa kuitenkin kilpailla Ateenan olympialaisissa. Asian selvittelyssä kansainvälisen yleisurheiluliiton kanssa tultiin siihen tulokseen, ettei kilpailukieltoon ole aihetta, vaan Williams selviää julkisella varoituksella.

lähde
Jos ei olis, niin pitäis olla siitä että ei ole

musti

Re: Kannabisjohdannaisesta kärynnyt urheilija Ateenaan

ViestiKirjoittaja musti » 10.8.2004 11:15

:lol:
Voiskin olla aika letkeän näköistä juoksu, kun isot mustat miehet tumppaisivat sätkät siihen kentän reunaan juuri ennen juoksua. Lähtökin menee pari kertaa uusiksi, kun joku alkaa tirskua telineissä. Ato Boldon jää kolmeksi minuutiksi telineisiin ihmettelemään radan pinnan jänniä muotoja ja jää toiseksi viimeiseksi.

Ei kai tetrahydrpkannabinolista mitään etua saa esim. harjoittelussa vai mitä mieltä olette? Varmaan jeesaisi jossain mielikuvaharjoittelussa tms. kohtuuttomankin paljon, jos oikein asiaan perehtyisi. Olen tosissani.

Sitäpaitten ei noita kaikkia ole kielletty sen takia, että niistä olisi varsinaisesti hyötyä.

mathias corn

ViestiKirjoittaja mathias corn » 10.8.2004 11:24

musti kirjoitti::lol:
Voiskin olla aika letkeän näköistä juoksu, kun isot mustat miehet tumppaisivat sätkät siihen kentän reunaan juuri ennen juoksua. Lähtökin menee pari kertaa uusiksi, kun joku alkaa tirskua telineissä. Ato Boldon jää kolmeksi minuutiksi telineisiin ihmettelemään radan pinnan jänniä muotoja ja jää toiseksi viimeiseksi.

Ei kai tetrahydrpkannabinolista mitään etua saa esim. harjoittelussa vai mitä mieltä olette? Varmaan jeesaisi jossain mielikuvaharjoittelussa tms. kohtuuttomankin paljon, jos oikein asiaan perehtyisi. Olen tosissani.

Sitäpaitten ei noita kaikkia ole kielletty sen takia, että niistä olisi varsinaisesti hyötyä.

Aineen kielto ei perustu suorituskyvyn parantumiseen, vaan urheilun hengen vastaisuuteen. (typerää sinänsä, että viinaa saa vetää ja tupakkaakin)

Itse olen löytänyt kannabiksesta pientä hyötyä venyttelyissä. Sitä taipuu ihan eri tavalla. Pitkät ja rauhalliset venytykset taipuu, taipuu, taipuu...
Lihakset pysyy suhteellisen rentoina, eivätkä jännitä vastaan.
Tuossa pitää olla tosin varovainen, ettei venytä liikaa.

Itsellä kerran tuntui vain menevän ja menevän, joten jatkoin taivutusta.
Seuraavana päivänä olikin jalat niin rikki, ettei oikein kävelykään sujunut.

Huippu-urheilijahan joutuu treenaamaan täysillä ja lepäämään täysillä, joten voihan tuo kannabis sopia, maltillisesti käytettynä, rentoutumisiin ja juuri siihen mainittuun mielikuvaharjoitteluun. (jos vain saa ne ajatukset pysymään kasassa, eikä rupea miettimään että miksi kärpänen hakeutuu ravintolassa aina siihen keittolautasella)
Jos ei olis, niin pitäis olla siitä että ei ole

vihreevitamiini

ViestiKirjoittaja vihreevitamiini » 10.8.2004 12:16

mathias corn kirjoitti:
Itse olen löytänyt kannabiksesta pientä hyötyä venyttelyissä. Sitä taipuu ihan eri tavalla. Pitkät ja rauhalliset venytykset taipuu, taipuu, taipuu...
Lihakset pysyy suhteellisen rentoina, eivätkä jännitä vastaan.
Tuossa pitää olla tosin varovainen, ettei venytä liikaa.

Itsellä kerran tuntui vain menevän ja menevän, joten jatkoin taivutusta.
Seuraavana päivänä olikin jalat niin rikki, ettei oikein kävelykään sujunut.

tuopas on aivan totta,olen huomannut tuon useasti etta sita vaan venyy ja venyy... ja kohtuus on malttia ja kaikessa valttia.. tosin sen kannabisannoksen pitaa olla juuri sopiva ei liian mieto eika vahva jotta siita venyttelysta tulisi jotai..
"The rich man's wealth is in his city
The righteous wealth is in His Holy Place"

Eskimogrower
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Eskimogrower » 10.8.2004 13:30

Jos dopingtestauksessa kysymys on siitä, että suorituskykyä parantavat aineet seulotaan pois niin THC- jäämien etsimistä turhempaa hommaa ei voi olla keksimättä: sitä käyttämällä kun korkeintaan juoksijan laji vaihtuu kävelyksi.

Moraalinen puolihan on sitten erikseen.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”