Kotikatsomo: Nollatoleranssi tv1 8.11
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Kotikatsomo: Nollatoleranssi tv1 8.11
Moniko sattui katsomaan tuon ohjelman? Aika huvittava ohjelma. Perus tarina. Kertoo 12-14 tyyppeistä jotka dokaa ja ryöstelee ja nyt ne siirty ohjelman lopussa läpyn polttelun.
''Musiikissa on se hyvä puoli,että kun se iskee,se ei satu.Iske minua musiikilla''
-Bob Marley
-Bob Marley
Re: Kotikatsomo: Nollatoleranssi tv1 8.11
Juu tuli katottuu. Niist skideist tulee samanlaisii ku mä.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"
Se oli vasta ensimmäinen osa. 2 osaa vielä tulossa. Tuli ahdistava olo, kun katsoin sitä. Niillä lapsilla on elämä pilalla.
Koska nämä seuraavat osat tulee?[/quote]
En ole varma mutta ehkä ens viikon maanantaina ja sitä seuraavana maanantaina.
''Musiikissa on se hyvä puoli,että kun se iskee,se ei satu.Iske minua musiikilla''
-Bob Marley
-Bob Marley
Palaa sivulle “Politiikka ja media”