Ihan vakavsti (välillä)...

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
pemansi

Ihan vakavsti (välillä)...

ViestiKirjoittaja pemansi » 8.11.2002 14:46

Moe!
Onko kukaan viel yrittänyt edes tosissaan laillistaa kannabista? On kaikki. No onko kukaan ollut kansanedustaja ja tehnyt laki ehdotusta? ei ainakaan tietääkseni. Onko meillä edes yhtään omaa miestä siel tällä hetkellä? Ei kai? Paavo ei ole hamppi. No eiks olisi jo aika laitta sinne oma mies/nainen? Kuinka? No sun ja mun ja sun kamun avulla. kuinka? Kuka tahtoo alkaa "pallinaamaksi"? kuka? kuinka paljon tarvittiin viime vuonna ääniä että' "huonoin" pääsi eduskuntaan? Miten se edustajamme sen tekee? No me autamme eli tuemme parhaita ominaisuuksia käyttäen. onhan kansanedustajalla aina avustaja (vapaaehtoinen) joka hoitaa juttuja ja edustaja ei muutaku sanoo vaan tapahtuu ja kun edustaja kuuntelee niin tapahtuu. aivan.

Mä haluan auttaa. ensinnäkään kukaan joka ei ole kannabiksen ystävä ei äänestä edustajammee toden näköisesti mikään puolue ei tule hyväksymään miestä riveihin joka vain haluaa laillistaa kannabiksen; on siis aika keksiä vaali lupauksia ja kuinka ne toteutetaan. Siis odotetaan et tony halame päättää puolueen eka (tai jos joku ottaa asiasta selvää niin ollan sitä ennen siel). kuka se olisi no se johon voi luottaa. ja se joka jaksaa 4vuotta käydä istumassa.

vaali lupaus: Kansan edustajille läsnä olo pakko (ei koske sairaus tapauksia). Käy munkin isi kiltisti töis ja saa sen työn edestä palkkaa mut ne (kai) saa palkka vaikka on pois (esim luennolla) onko se oikein?
Vaali lupaus: Hän pitää lupauksen.
VAKAVASTI?

sky: säästäkää rahaa elkää juosko jokaisessa messussa mukana. Tukekaa eduskuntaan tulevaa ehdokasta.

EzMigrated!

tolo

..

ViestiKirjoittaja tolo » 8.11.2002 15:18

Mikäli Kimmo Wilska aikoo pyrkiä eduskuntaa, äänet hänelle. Muutenkin viisas mies!

Luuuna

Kerrankin iiihan vakavasti..

ViestiKirjoittaja Luuuna » 8.11.2002 17:55

Mikäli joku jo istuva edustaja, joka tahtoo mukaan toiseen 4 vuotiseen kauteen ei lähde ajamaan kannabiksen laillistamista. Kukaan joka yrittää pääästä eduskuntaan kannabiksen laillistamista ajamalla ei sinne seuraavaan kahdeksaan vuoteen pääse. Ihme jos pääsee edes minkään puolueen listoille. Siitä että ms-tautisille ganja on laillista enkelsmainneille on pitkä matka siihen että kuopion torille ilmestyy coffee shop...
Kannabiksen ajaminen on aika pitkälti suomessa "poliittinen itsemurha" vaikka ei se huonompi vaihtoehto ole kuin Aittoniemen ehdotus Helsingin VR:n makasiinien muuttaminen aidoksi oikeaksi ilotaloksi. Jos suoraan eduskuntataloa vastapäätä olisi bordelli niin kyllä hampu olisi laillista. Tai ainakaan se ei olisi kriminalisoitua.
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.

sienipilvi

...

ViestiKirjoittaja sienipilvi » 9.11.2002 3:15

ei jonkun yhden kannabiksen laillistamista kannattavan ehdokkaan saaminen eduskuntaan tekisi yhtään mitään muuta kuin ehkä avaisi vähän keskustelua, ja sekin olisi mahdollista ainoastaan huomattavasti järkevämmässä ilmapiirissä. ei kannabis laillistu millään hokkuspokkustempulla, vaan vasta kun tarpeeksi suuri osa kansasta omaa asiasta järkevän mielipiteen.

DaJayJay

Re: ...

ViestiKirjoittaja DaJayJay » 9.11.2002 6:35

Älkäähän nyt olko noin passiivisia asiaa kohtaan. Jostainhan se on aloitettava! Kannabis ei varmasti tule lailliseksi jos vain foorumeissa jossitellaan. Jotain pitää tapahtua ja tässä olisi hyvä alku.

Luuuna

Vaan onhan ne KANSANedustajia..

ViestiKirjoittaja Luuuna » 9.11.2002 12:20

..ja eikös me juuri sitä kansaa olla? Oikeastaan sitä voisi kyllä asian eteen jotain tehdä. Nyt kun taas passiivisena jauhanut paskaa.
Kansanedustajathan tekevät lakiehdotuksia tms. jotka sitten otetaan käsittelyyn tai hylätään heti tai jotain. On hieman sanasto hukassa mut kyllä kai jengi tajuu mitä mä meinaan.
Jos alkaisi luotamaan läpi noita edustajia, ottaisi selvää kuka/ketkä on oikealla aaltopituudella. Tosin ajankohta on kai huono(?) kun seuraavat vaalit on taas kohta.
Kun "oikeanlainen" edustaja on löytynyt pitää kerätä aivan vitusti kaikkea matskua asiasta, joka tässä mitä ilmeisemmin on kannabiksen laillistaminen.
Kaikkihan tietävät että byrokratian rattaat ovat hitaat. Mitä isompi juttu sitä enemmän se takkuaa ja jos se on liian iso se pistä rattaat jumiin eikä silloin tapahdu mitään.
Siis pitää aloittaa pienestä, kotikasvattaminen lailliseksi. Omaan käyttöön. Rajoituksetta.
Se ei ole loppupeleissä iso asia, mutta iso harppaus oikeaan suuntaan.
Siis eikun adressia keräämään hampun kotikasvatuksen laillistamisen puolesta. Siis ei kannabiksen yleistä laillistamisen, siitä tulee liian monille mieleen hasis, itä-mafia ja jostain kumman syystä huumekuolemat. Itse asiassa ne ovat juuri samat syyt miksi kotikasvatus omaan käyttöön olisi suotavaa. Ei hasista eikä itämafiaa, ei tarvitse ostaa pl:ää kieroilta kusettajilta jotka pilven loppuessa tarjoaa amfetaminia ja heroiinia. Huumekierre ja tuleva OD-kuolema varma asia. Siis miksi ei kotikasvatusta omaan käyttöön sallittaisi?
Kannabis on luokiteltu huumeeksi. Se pitäisi saada siltä listalta pois.
Kunnon kampanjat, siis flaieria jne. mutta kaiken pitää olla siistiä ja asiallillista meininkiä. Ja kasvattajien pitää tulla ulos kaapista. Talojen pihoille ja parvekkeille kasvit kasvamaan. Se vaatii kylä hieman pokkaa ja asennoitumista, jos poliisit tulee niin ei anna niiden tappaa kasvia, KORISTEKASVATUS on laillista. Ja sitten syksyllä se kuolee itsestään...
Eikä mitään local meininkiä. Kaikki vaan ulos kaapista ja omaa asiaansa, meidän yhteistä asiaamme, ajamaan. Hangosta Utsjoelle kun kaikki alkaa toimimaan niin kyllä siitä jotain tulee!!
Ja muistakaa että kaikki paikat missä on multaa, vettä ja valoa on potentiaalisia kasvatus paikkoja.

---Ya can kill da dreamer, but ya can not kill da dream---

Nyt lopetetaan paskanjauhaminen ja tehdään asialle jotain. Aika monet on samaa kai yrittäneet ja aktiivisesti yrittää koko ajan (??????) jotenkin tuntuu ettei aktiivisesti kukaan tee tälle asialle mitään. SKY kyllä toimii, ja antaa oikeaa informaatiota mutta järjestönä sitäkin kai potkitaan aika pahasti päähän.. Enkä tiedä ajaako ne enää aktiivisesti mitään asiaa, parerilappujen jakaminen festareilla ja alakulttuuritapahtumissa ei paljon ketään liikauta, suomalaiset kun tykkää vetää selaisissa tilaisuuksissa aika kovat lärvit, ja polttelijat taas tietää mitä tekee.

Aika julmaa kommenttia, jos joku oikeasti tekee laillistamisen kanssa jotain niin pyydän suuresti anteeksi, ja kysyn miten voin auttaa.
Mutta jos kukaan ei asille mitään tee niin let´s rock, Yhdistetään piilotetut voimavaramme ja poistetaan esteet tieltä! Meitä on kuitenkin monta, ja moni on meidän kannalla!!!!

Ei kaikilla ole internet-mahdollisuutta eikä kaikki kasvattajat käytä tätä foorumia, joten tietoa pitää saada myös muualle kuin tänne.

Seuraava mielenosoitus pitäisi olla juuri kasvatuksen lailistamisen ja itsekasvatetun kukan polttelun puolesta. Rajattuna siihen, se on hyvä alku.

Ja onko sinne Euroon tänään (la 9.11) tulossa kuuntelemaan Pelle Miljoonaa ketään tän foorumin käyttäjiä?

Sinne taitaa tieni viedä..

Tätä mietä minä olen näistä asioista. Jos joku yhtyy mielipiteeseeni ja haluaa alkaa yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi edistämällä jaloa asiaa niin eikun tuumasta toimeen. Eiköhän tästä aiheesta ole jo tarpeeksi jauhettu.

Edited by: Luuuna at: 11/9/02 10:53:32 am

DaJayJay

Re: Vaan onhan ne KANSANedustajia..

ViestiKirjoittaja DaJayJay » 9.11.2002 17:25

Oikein! Luunan tekstissä tuli suurinpiirtein kaikki mitä yöllä ajattelin... olin vaan niin väsynyt etten jaksanut kirjoittaa niitä.

Nyt pitäisi vaan alkaa keksimään niitä kampanjoita ja jokaisen tätä foorumia lukevan tulisi alkaa levittämään ideoita myös muille samanhenkisile. Kyllä meitä kuitenkin aika paljon on...

pemansi

Miksi te aloitte jauhaa paskaa?

ViestiKirjoittaja pemansi » 11.11.2002 12:30

Hola
Kun meillä on yks pallinaamaa (vaikka sä) eduskunnassa niin se on JO 0,5% äänistä kyllälle. Mutta ME emme halua sinne pallinaamaa. Vaan me haluamme sinne Hampin (ei ollu isompaa hoota). kuka vitun vilska? aikooko se painaa kyllä?Ensinnäkään me ei mennä sinne ja sanota että "Kiltit sedät voisitteko te laillistaa esimerkiksi kotikäyttöön kannabiksen" vaan "kiltit sedät me tultiin laillistamaan kannabis" no se siitä. Flaierit vittuun yhen ainoan flyerin oon nähnyt ja sekin oli jonku ulkomaan laillistakaa -flyer (tulianen).

Miksi ne ei laillistanut? Bensasta veroa menee 70% kuka haluaa määrätä kannabiksen verotuksen (on toinen vertaus kuva tupakka ja alkoholi)? Valtion varainministeri.

Luuna: aivan sama mutta jos/kun se saakin käännytettyä heidät niin mikä on respekti silloin? eiks toi ollut kiihottamista kansan?
sienipilvi: tottakai kun siel istuu just sun näkösiä(=oloisia) ihmisiä
dajayjay: passiivisia? Eiks meinaa et olla vaan? oliko Ja onko sinne Euroon tänään (la 9.11) tulossa kuuntelemaan Pelle Miljoonaa ketään tän foorumin käyttäjiä?
Sky: ei ole ilmeisesti mukana ne haistaa palaneen käryä! niin haistan minäkin.

Kun puhuin kansan edustajasta meinasin että me porukassa päätetään että kuka menee ja laillistaa kannabiksen kuka on se eka kyllä?
Vaalilupaus kaksi: TARHASSA EI OLE PAKKO NUKKUA! Mua vitutti se ainakin (tarina olin tarhassa (uudessa) kesällä no en ole niitä miehiä että kun pitäisi tapahtua niin nukun joten harjoittelin keskustelua sellaisella käsinukella, se otettiin multa pois.) Mikä vitun pakko?

pemansi

10%

ViestiKirjoittaja pemansi » 11.11.2002 13:06

On kannabiksen laillistuksen puolella NYT! lähde ruben stiller (kerrottiin mulle joten +/- virhe marginaali on 0,01%).

Sky: Aukaiskaa ny edes keskustelu foorumi jossa vain ja ainoastaan keskustellaan kannabiksen lailllistamisesta. (pökö olo tuli kun huomasin teissä puutteen).

Vaalilupauksista kannabista ei SAA missään olosuhteissa laittaa vaali lupaukseksi koska kun luvataan se olisi parempi tulla kans.

tukkah2002

kansanedustajaa??

ViestiKirjoittaja tukkah2002 » 11.11.2002 13:17

Eikös vihreillä ollut viime vaaleissa joku yrttinainen edustajana? Itse en muista, mutta kuullut olen..

PS. Luuna: olin toki Euron keikalla.. pelle r0kkas kuin vanha tekijä!

Luuuna

Mikä v..tun 10%

ViestiKirjoittaja Luuuna » 11.11.2002 16:39

Jos haluut tehdä tutkimusta/galluppia saat minkä tuloksen tahansa kun meet kysyy oikeilta ihmisiltä. Eikä asenteella NYT TULTIIN LAILLISTAMAAN KANNABIS saa mitään aikaseks. Pitäiskö sitä alkaa tekee pommi-iskuja ja ilmottaa että ne loppuu jos kannabis laillistetaan? Eeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!! Ei rähinällä saa aikaseks mitään rakentavaa. Mutta ei kyllä pelkällä puhumisellakaan. Kai sitä pitäis jotain ihan konkreettista tehdä. Vaan mikä auttais?

Oma foorumi tälle aiheelle vois olla ihan tarpeen.

pemansi

Todella vakavasti

ViestiKirjoittaja pemansi » 11.11.2002 16:58

Tere
Pommi iskut voi kaikki tehä ihan omalla ajalla. Mutta kun nyt pitää jonkin oloinen RYHMÄ tai jonkin sortin kööri saada kasaan ja sky.org oli loistava paikka hakea porukkaa kasaan. Kun saisimme ensiksi tietää kuka on messissä ja kuka ei entä ne jotka ei halua muuta kuin kannabiksen lailliseksi ja se siitä. No mä oon messissä sky ei ole antanut omaa kantaansa vielä. KUKA ON MESSISSÄ?

Mulla on suunnitelma miten se LAILLISTETAAN. ja se on sellainen miten muotoilisin vittu hei ettekö te tajunnut että tupakkaan jää kiini ja se on A)hyvää B) epäterveellistä c) tappavaa d)siinä menee vain aamusavut ja (elämänsä)ekat savut päähän e)siihen menee vitusti rahaa f)emmä tiiä ny edes miksi poltan g)se on laillista h)pitäiskö sekin kieltää lailla?... ja se toimii tai sitten ei toimi. no ei tuo ollut suunnitelma vaan esim. mikä on laillista ja mikä EI. No subutex on laillista (reseptillä). eduskunnassa oma mies/nainen on paras mitä meillä KOSKAAN voi olla.. Eläkeläisillä niitä on monta ja niin on SAK:lla onko meillä? Askel kerrallaan poijjaat (jätän tytöt sanan pois ja nainen koska te ootte mulle jätkiä joten jätkät rauhansavut?)

Yrittäkää saada toi sky heräämään mun mielestä sen pitäisi tarkkailla näitä sivuja KOSKA yksi ehotti jo pommi iskuja (huumorilla; mutta tää onkin vakavaa keskustelua.)

Luuuna: Millä vitun asenteella sä menisit? nöyränä? Vittu sinne mennään niin pitää olla PUNK? Pave on niin punk voi olla. se tekee mitä tahtoo ja KAIKKI NÖYRISTELEE paitsi punkit ne sanoo et ei (esim. vihreet oli punk ydin voimakeskustelussa)
Sky: en ole jäsenenne en ole missään muussa kun kannabiksen laillastamisessa samaa mieltä. No pitäiskö sun osallistua jollain tavoin tähän hommaan? mä en liity teihin vaikka mikä ois........! mutta teillä on pikku kööri siel voisitteko te kertoo kuinka pieni ja miten olisitte valmiita lähtemään mukaan?

tietoo. kuulin että eduskunnassa on joku tietty käsittely aika jokaiselle esitykselle. no miten vitussa ydin voimasta ja se tulosta keskusteltiin niin vitun kauan? ottakkaa selvää.

Mikä vitun 10%? nimen omaa sen pitää olla 50.1%

Löytyi tärkein sky sivu: http://www.sky.org/julkaisut/
Ps. vihje ottakaa email me notification of all replies to this topic nii ootte messissä.

gallupit sucks mutta kun niitä pitää olla että joku uskoo jotain (gallup=asiasta otettu jotain selvää)

Edited by: pemansi at: 11/11/02 3:22:11 pm

pemansi

Elämän viisaus

ViestiKirjoittaja pemansi » 11.11.2002 17:00

Ensin sanat sitten teot...

tvuori

oho!

ViestiKirjoittaja tvuori » 11.11.2002 19:09

huh, olenko haistamassa hurmoshenkeä?!?

Luuuna

Pitää olla punk?

ViestiKirjoittaja Luuuna » 11.11.2002 22:08

Jeah. Hei Pemansi, me ollaan muuten ihan samoilla raiteilla, vitut tässä ketään ollaan nöyristelemässä tai pokkuroimassa, mutta muutama pieni mielipide ero on jossain kohdassa. Kyllä mä olisin heitelemässä kiviä eduskuntatalon ikkunoihin jos se jotain auttais. Mutta ei siitä oo mitään vitun iloa kenellekkään jos me netissä tapellaan siitä miten se laillistetaan mutta kukaan ei nosta sitä vitun persettään irti tuolista ja TEE jotain. Kyllä mä ymmärrän pointin olla punk -tässäkin yhteydessä- ja se on kyllä hyvä asenne. Kun ei vittu anna periksi niin mitä muut voi tehdä? Ei vitun mitään. Hyväksyä. Mutta kahestaan me ei noin, ikävä kyllä, saada hamppua laillisesksi. Missään muodossa. Ois vaan aika edes yrittää jotain.

SKY:n "johtoporras", huomenta! Olisko taas aika herätä ja kokeilla joskos sitä saisi jotain aikaiseksi?

Pemansi, kuten ehkä oot ymmärtänyt, niin mä kyl olen mukana "aatteen puolesta", vaikka kelkalla jäihin... Eihän tässä ole mitään menetettävääkään. Ainakin on yrittänyt. Eli jengiä kasaan ja toimimaan. Siitä kun viimeksi olen aktiivisesti jotain hyvää yrittänyt saada aikaan on liiiiian pitkä aika.

Niin rakas tvuori, hurmostiloja ja kansankiihotusta. Kohta meillä on täällä oma pieni lahko...

Edited by: Luuuna at: 11/11/02 8:43:23 pm

Rhesus m
1 tähti
1 tähti

Re: Pitää olla punk?

ViestiKirjoittaja Rhesus m » 11.11.2002 23:05

joutuuko antaan kymmenykset jos liittyy lahkoon?
omasta mielestäni varsin tehokas tapa tuohon laillistamiseen olisi yhä edelleenkin se keskustelun aikaan saaminen.

HeMuLi

Reply

ViestiKirjoittaja HeMuLi » 12.11.2002 0:10

Taas jälleen kerran aliarvioidaan keskustelun voimaa. Ehkei täälä väittelyllä saada mitään konkreettista aikaan, mutta miettikää kuinka moni tätäkin foorumia selaillut on löytänyt täältä oikean laista tietoa kannabiksesta. Kun yksi ihminen tajuaa jotakin se kertoo sen ystävilleen, jotka taas kertovat siitä ystävilleen. Saadaan tälläisiä ketjuja aikaan vain väittelemällä tälläisillä julkisilla keskustelu foorumeilla. Ihmeellistä eikö totta?

Tälläisillä keskusteluilla saadaan tavoitettua varsinkin ns. nuorempaa sukupolvea, joka luultavasti tulee elämään niin kutsutun humaanimman huumepolitiikan mailmassa, kunhan heille vain saadaan tarpeeksi totuuden mukaista tietoa eikä mitään huumepropagandaa. Täältähän sitä saa.. Internetistä, yksi ainoita valvomattomia ja todella suuren yleisön tavoittavia keskustelu ja tiedon levittämis yhteisöjä.

Expandor

Lex

ViestiKirjoittaja Expandor » 12.11.2002 1:01

Kannabis ja muut huumeet tulevat olemaan laittomia niin kauan kun kun mahdollista. Kyse on siitä milloin politiikot eivät voi tehdä enää muuta kuin muuttaa lainsäädäntöä. Nykyinen huumausainepolitiikkamme ja -lainsäädäntömme toimii vielä yllättävän hyvin. Verrataan vaikka vuonna 1932 kumottuun kieltolakiin.
Väistämätön kehitys tulee johtamaan kannabiksen dekriminalisointiin. On vai ajan kysymys milloin tämä tapahtuu meillä. Tapahtumia voi aina nopeuttaa ryhtymällä itse toimiin. Joku/jotkut kuitenkin tulevat sen tekemään vaikkemme me sitä tekisi.
Ajatella kuinka järjetön ajatus, että ihmistä joka kotona kasvattaa itselleen jotain kasvia ja nauttii sen voidaan rankaista. Miten rikosoikeus voi liittyä tähän toimintaan? Täysin älytön ajatus saada tuosta huonoa omatuntoa tai pitää rikoksen seuraamusta oikeutettuna. Ei vaan mene jakeluun... Plim plom(ovikello ja kaksi sinipukuista): " Täällä on käytetty laittomia päihteitä. Laki ei salli sitä, se on kiellettyä. Saat rangaistuksen."
No, joku varmaan keksii, että kriminalisointi on kansanterveyden edistämiseksi. Tai sitten huumehörhöt tekevät mömmöissään muita rikoksia.
No, eipä tämä päihdepolitiikka ole mikään yksipiippuinen juttu, mutta nykyisenkaltaisella järjestelmällä ei ole oikeutusta!

Sorvaaja

Toimintaa

ViestiKirjoittaja Sorvaaja » 12.11.2002 5:23

Marssi kannabiksen laillistamiseksi on tulossa taas 3.5.2003 sekä Helsinkiin että Turkuun (+ pariinsataan muuhun maailman kaupunkiin)
Lisäksi eduskuntavaaleihin on lähdössä tämän kannabiskysymyksenkin ohjelmistoonsa ottaneita ehdokkaita.
Näistä asioista enemmän SKY:n webbisivuilla sitten lähempänä kyseisiä ajankohtia.
Älkää luulko että SKY on lakannut toimimasta, kun koko ajan ei ole mielenosoitusta tai jotain ihmeen sirkusta.
Tämä touhu perustuu oikean informaation jakamiseen ja mielipiteisiin vaikuttamiseen. Se ei vain näy tv:ssä kuten esim. marssiminen. Lehtien yleisönosastoissa sentään jokin verran. Sensuurista huolimatta.
Ymmärrän kyllä varsinkin nuoren porukan turhautumisen, mutta kun just tässä nyt heti ei kertakaikkiaan hamppu laillistu, vaikka Santavuori muuttaisi etelänapamantereelle.
Asiat kuitenkin etenevät. Ilmapiiri on vapautunut sentään huomattavasti sitten 90-luvun alun, jolloin SKY perustettiin. Katsokaa esim. kaapelikanavia, näitä keskustelupalstoja, ilmaisjakelu- ja muita ei valtalehtiä.
Tällä hetkellä on sentään mahdollista keskustella aiheesta ja julkisuudessa myös näkyy valtavirrasta eriäviä näkemyksiä.
Tulkaa marssille, odottakaa niitä vaaleja, ottakaa asioista selvää ja KÄYKÄÄ ÄÄNESTÄMÄSSÄ. Toimii taatusti paremmin kuin kivien heittely.

pemansi

hei, vitun moinen pointti.

ViestiKirjoittaja pemansi » 12.11.2002 17:06

Mietin. Miksi me menemme ja kerrotaan niille että MIKSI kannabis pitäisi laillistaa? Ku me perkele tiietään se. No okei nehän siis ei tiiä? vai tietääkö? ei aivan. Olet kärryillä. Kysytäänpä MIKSI kannabista EI laillisteta? aivan. meillä on vastauksia siihen. Annetaan heidän ohjata keskustelua ja myö niiku vaan vastaillaan.

Pai tu vei tuli toinen hajatelma mieleen haluanko MINÄ laillistaa kannabiksen? Kyllä, mut pohin sitä niin mietin hiukan vieläkin. piti ottaa itteeki kiini hiukan niskasta ku tuli nii perkeleen moinen meno päälle eli pojat hiiiiitaasti mutta varmasti.

Kuinka paljon kannabis on terveellisempää kuin tupakka? onko täälä kukaan joka on spessu näissä sky.org sivuilla? Kai se löytyisi täältäki mutta ei perkele vaan löydy. hu hu edit on kova sana... tajus että toi sivistys on jäänyt ite aineen suunnalta aika suppeaksi. . onko muuten meän JOHTAVA asiantuntia RYHMÄ enään hengissä? sky... *potkasee päähään* Vittu sekin toimii niiku eduskunta jos et maksa ei sulla ole sanan valtaa. . . .. . . .. . . . . . . . .. . . .

Edited by: pemansi at: 11/12/02 3:15:30 pm

Palaa sivulle “Politiikka ja media”