Halmeesta
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Halmeesta
Tuolla Etälä-Saimaassa on yksi hyvä kirjoittaja minun mielestäni ja laitampa tähän hänen kirjoituksen.
Ei saa kiusaa
Populismi, mikä mielenkiintoinen sana näin vaalien aikaan, niin ennen kuin jälkeenkin.
Ikkunanpesijä, kalakauppias, portsari, ala-asteen voikkamaikkasijainen, lasinleikkaaja, pikkolo, turvamies, henkivartija, näyttelijä, stunttimies, laulaja, sanoittaja, ammattipainija, ammattinyrkkeilijä, ammattitappelija, tv- ja radiojuontaja, kirjailija, luennoitsija, kolumnisti, valmentaja Tony Halme näyttää onnistuneen siinä, missä Veikko Vennamon seuraajat eivät ole järin hyvin ole viime aikoina onnistuneet.
Monitoimimies Tony Halme on nyt myös kansanedustaja (perussuomalaiset, sit.).
Miksi, tuntuvat monet ihmettelevän. Yksinkertainen selitys on, että hän sai Helsingin vaalipiirissä 16 390 ääntä.
Ihmettelijät eivät ilmeisesti ole tutustuneet kirjailija Halmeen keskeiseen tuotantoon eivätkä seuranneet luennoitsija, näyttelijä Halmeen ihmisten kanssa kaduilla ja internetissä käymiä keskusteluja.
Tony Christian Halme on eduskunnassa siitä samasta syystä, miksi Carl I. Hagen Norjassa, Mogens Klistrup aikoinaan ja Pia Kjærskaard nykyään Tanskassa, Jörg Heider Itävallassa, Jean-Marie Le Pen Ranskassa ja murhattu Pim Fortuyn Hollannissa valittiin edustamaan kansaansa.
Oli juuri nyt hänen aikansa tulla, sillä osa kansasta on turhautunut ja sitä suututtaa, kun lama muka on ohi.
Tähän asti SMP:n raunioilla sinnitelleitä perussuomalaisia ovat johtaneet Alajärven nimismies Raimo Vistbacka ja espoolainen syntymäpoliitikko Timo Soini. Ensin mainittu tunnetaan politikoinnin ohella itsenäisyyspäivän vastaanotolla käyttämästään pohjalaisesta puvusta, jälkimmäinen mieltymyksestään englantilaiseen jalkapalloseura Milwall FC:hen.
No, ehkä tämä oli vähän pahasti sanottu. Viimeiseksi vennamolaiseksi joskus mainittu valtiotieteen maisteri Timo Soini on kulkenut juniorista alkaen jälkivennamolaista tietään johdonmukaisesti. Hän pystyy koska tahansa haastamaan suurten puolueiden johtajat näennäisvoitolliseen mutta mihinkäänjohtamattomaan väittelyyn.
Myös puheenjohtaja Soini on nyt eduskunnan jäsen ja mikä tärkeintä, hänellä on eduskunnassa seuranaan myös ase, Tony Halme. Eri asia on, pystyykö Soini käyttämään tätä asetta.
Halme on populisti, puhtaimmillaan ja konkreettisesti painavimmillaan. Hän tarjoaa yhteiskunnan suurille ja pienille ongelmille äärimmilleen yksinkertaistettuja ratkaisuja, nopeita ratkaisuja ja kovin usein myös ratkaisuja, joita on mahdoton toteuttaa.
Kirjailija Halmeen elämäkertateos on nimeltään Jumala armahtaa, minä en. Se kertoo hylätyn ja kiusatun suomenruotsalaisen pikkupojan matkasta 31 maan kautta takaisin Suomeen.
Oppivuosinaan Tony kasvoi rääpäleestä 140-kiloiseksi, tatuoiduksi Viikinki-järkäleeksi, joka leikisti mätki muita ammattipainikehässä, mutta myös otti suomeksi sanottuna turpaansa ammattinyrkkeilijänä.
Teosta on myyty kolmanneksen verran Hotakaisesta, vaikka ilmainen tekstimainonta on ollut vähäistä.
Halmeen toinen kaunokirjallinen teos on nimeltään Tuomiopäivä. Siinä hän muun muassa lupaa, että eduskuntaan päästyään hän ensi töikseen asennuttaa sinne kellokortit. Tony Halmeen eduskunnassa ei rangaistuksetta olla poissa täysistunnosta.
Kirjojen ohella Halme kauppaa nettisivuillaan energiajuomaa sekä t-paitoja. Aikuisten paidassa on energiajuomamainos Go Big or Go Home, lasten paidassa lukee Ei saa kiusaa.
Tuli eduskunnan puhemieheksi kuka tahansa, hän joutuu neljäksi vuodeksi lujille, jos Halme täyttää edes kymmenesosan äänestäjille antamistaan lupauksista, esimerkiksi seuraavan:
- Jos mut sinne valitaan pengon joka ainoon kuitin ja pykälän!
Vai olisiko hän jo leppymässä; yksi viimeisistä nettisivujen lupauksista oli, että Halme ensi töikseen ostaa kaksi pukua ja paitaakin, jotta olisi siistin näköinen.
Senkin hän lupasi, ettei tarvitse ulos kantaa, kuten isä-Vennamoa aikoinaan. Ja sen, että Tony Halme (sit.) saattaa perustaa myös Viikinki Puolueen.
ANTTI MUNNUKKA
antti.munnukka@esaimaa.fi
Ei saa kiusaa
Populismi, mikä mielenkiintoinen sana näin vaalien aikaan, niin ennen kuin jälkeenkin.
Ikkunanpesijä, kalakauppias, portsari, ala-asteen voikkamaikkasijainen, lasinleikkaaja, pikkolo, turvamies, henkivartija, näyttelijä, stunttimies, laulaja, sanoittaja, ammattipainija, ammattinyrkkeilijä, ammattitappelija, tv- ja radiojuontaja, kirjailija, luennoitsija, kolumnisti, valmentaja Tony Halme näyttää onnistuneen siinä, missä Veikko Vennamon seuraajat eivät ole järin hyvin ole viime aikoina onnistuneet.
Monitoimimies Tony Halme on nyt myös kansanedustaja (perussuomalaiset, sit.).
Miksi, tuntuvat monet ihmettelevän. Yksinkertainen selitys on, että hän sai Helsingin vaalipiirissä 16 390 ääntä.
Ihmettelijät eivät ilmeisesti ole tutustuneet kirjailija Halmeen keskeiseen tuotantoon eivätkä seuranneet luennoitsija, näyttelijä Halmeen ihmisten kanssa kaduilla ja internetissä käymiä keskusteluja.
Tony Christian Halme on eduskunnassa siitä samasta syystä, miksi Carl I. Hagen Norjassa, Mogens Klistrup aikoinaan ja Pia Kjærskaard nykyään Tanskassa, Jörg Heider Itävallassa, Jean-Marie Le Pen Ranskassa ja murhattu Pim Fortuyn Hollannissa valittiin edustamaan kansaansa.
Oli juuri nyt hänen aikansa tulla, sillä osa kansasta on turhautunut ja sitä suututtaa, kun lama muka on ohi.
Tähän asti SMP:n raunioilla sinnitelleitä perussuomalaisia ovat johtaneet Alajärven nimismies Raimo Vistbacka ja espoolainen syntymäpoliitikko Timo Soini. Ensin mainittu tunnetaan politikoinnin ohella itsenäisyyspäivän vastaanotolla käyttämästään pohjalaisesta puvusta, jälkimmäinen mieltymyksestään englantilaiseen jalkapalloseura Milwall FC:hen.
No, ehkä tämä oli vähän pahasti sanottu. Viimeiseksi vennamolaiseksi joskus mainittu valtiotieteen maisteri Timo Soini on kulkenut juniorista alkaen jälkivennamolaista tietään johdonmukaisesti. Hän pystyy koska tahansa haastamaan suurten puolueiden johtajat näennäisvoitolliseen mutta mihinkäänjohtamattomaan väittelyyn.
Myös puheenjohtaja Soini on nyt eduskunnan jäsen ja mikä tärkeintä, hänellä on eduskunnassa seuranaan myös ase, Tony Halme. Eri asia on, pystyykö Soini käyttämään tätä asetta.
Halme on populisti, puhtaimmillaan ja konkreettisesti painavimmillaan. Hän tarjoaa yhteiskunnan suurille ja pienille ongelmille äärimmilleen yksinkertaistettuja ratkaisuja, nopeita ratkaisuja ja kovin usein myös ratkaisuja, joita on mahdoton toteuttaa.
Kirjailija Halmeen elämäkertateos on nimeltään Jumala armahtaa, minä en. Se kertoo hylätyn ja kiusatun suomenruotsalaisen pikkupojan matkasta 31 maan kautta takaisin Suomeen.
Oppivuosinaan Tony kasvoi rääpäleestä 140-kiloiseksi, tatuoiduksi Viikinki-järkäleeksi, joka leikisti mätki muita ammattipainikehässä, mutta myös otti suomeksi sanottuna turpaansa ammattinyrkkeilijänä.
Teosta on myyty kolmanneksen verran Hotakaisesta, vaikka ilmainen tekstimainonta on ollut vähäistä.
Halmeen toinen kaunokirjallinen teos on nimeltään Tuomiopäivä. Siinä hän muun muassa lupaa, että eduskuntaan päästyään hän ensi töikseen asennuttaa sinne kellokortit. Tony Halmeen eduskunnassa ei rangaistuksetta olla poissa täysistunnosta.
Kirjojen ohella Halme kauppaa nettisivuillaan energiajuomaa sekä t-paitoja. Aikuisten paidassa on energiajuomamainos Go Big or Go Home, lasten paidassa lukee Ei saa kiusaa.
Tuli eduskunnan puhemieheksi kuka tahansa, hän joutuu neljäksi vuodeksi lujille, jos Halme täyttää edes kymmenesosan äänestäjille antamistaan lupauksista, esimerkiksi seuraavan:
- Jos mut sinne valitaan pengon joka ainoon kuitin ja pykälän!
Vai olisiko hän jo leppymässä; yksi viimeisistä nettisivujen lupauksista oli, että Halme ensi töikseen ostaa kaksi pukua ja paitaakin, jotta olisi siistin näköinen.
Senkin hän lupasi, ettei tarvitse ulos kantaa, kuten isä-Vennamoa aikoinaan. Ja sen, että Tony Halme (sit.) saattaa perustaa myös Viikinki Puolueen.
ANTTI MUNNUKKA
antti.munnukka@esaimaa.fi
-
JumalanKaveri
Re: Halmeesta
"meillä on lesbo presidentti"
näin lukee tänään lööpeissä halmeen sanomana. pojassa on selvästikkin kansanedustaja ainesta..
näin lukee tänään lööpeissä halmeen sanomana. pojassa on selvästikkin kansanedustaja ainesta..
Eikös hovissa perinteisesti pidä olla oma narri, eli jonkinlainen pellehahmo. Mutta tuskin kukaan jaksaa seurata samaa pelleä useampaa vaalikautta.
Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.
Tomas 7v.
Tomas 7v.
-
Melankolia
..
Onhan tämä vahna mutta hyvät naurut silti saa..
...Mä lueskelin kerran jotain urheilulehteä, se oli joku
tullin, svullin, pullin tai kullin repale, jossa
haastateltiin jotain 70-kiloista nyrkkeilijää jonka nimi oli
muistaakseni Mauri Mopo.
Homokiharat roikku silmillä ja ainoat jäljet naamassa oli
finnejä. Se oli voittanu keskeytyksellä jonkun matsin kun
vastustaja kuoli nauruun kehässä...
...tosiasia on se, että tollasesta Mauri Moposta ei tehtäisi
ikinä yhtään juttua edes Kallen gay-sivuille jos mä en olis
nostanu tätä lajia...
...jos kerran taiteilijaeläkettä myönnetään kaiken maailman
savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja
ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta
samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita..
..on ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua
kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai
sutia baskeri silmillä kännissä *****nkuvia tauluun...
...Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta ? Mä takaan
sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja
lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman
näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin
siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä
lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta...
...Jos Pate Pallinaama vetää kaks litraa pirtua ja
ämpärillisen pillereitä ja rupee näkeen näkyjä ja lyö mua
lapiolla päähän ja leikkaa mattoveitsellä multa munat irti,
niin kyllä se sattuu niin vitusti. Ei se lievennä ainakaan
mun haaroja tippaakaan, vaikka Pate ois kuuden promillen
kännissä ja pilleripölyssä...
...Sitten samaan jengiin kuuluvat rillipäätoimittajat
vaahtosi vielä televisiossa, että Helsinki on nyt suuri
kulttuurikaupunki ja taiteen metropoli, jonne kaikki haluu
tulla maailman joka kolkasta kattoon jonkun Staffan Lindmanin
paskahäkkyröitä...
...Mä lueskelin kerran jotain urheilulehteä, se oli joku
tullin, svullin, pullin tai kullin repale, jossa
haastateltiin jotain 70-kiloista nyrkkeilijää jonka nimi oli
muistaakseni Mauri Mopo.
Homokiharat roikku silmillä ja ainoat jäljet naamassa oli
finnejä. Se oli voittanu keskeytyksellä jonkun matsin kun
vastustaja kuoli nauruun kehässä...
...tosiasia on se, että tollasesta Mauri Moposta ei tehtäisi
ikinä yhtään juttua edes Kallen gay-sivuille jos mä en olis
nostanu tätä lajia...
...jos kerran taiteilijaeläkettä myönnetään kaiken maailman
savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja
ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta
samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita..
..on ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua
kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai
sutia baskeri silmillä kännissä *****nkuvia tauluun...
...Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta ? Mä takaan
sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja
lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman
näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin
siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä
lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta...
...Jos Pate Pallinaama vetää kaks litraa pirtua ja
ämpärillisen pillereitä ja rupee näkeen näkyjä ja lyö mua
lapiolla päähän ja leikkaa mattoveitsellä multa munat irti,
niin kyllä se sattuu niin vitusti. Ei se lievennä ainakaan
mun haaroja tippaakaan, vaikka Pate ois kuuden promillen
kännissä ja pilleripölyssä...
...Sitten samaan jengiin kuuluvat rillipäätoimittajat
vaahtosi vielä televisiossa, että Helsinki on nyt suuri
kulttuurikaupunki ja taiteen metropoli, jonne kaikki haluu
tulla maailman joka kolkasta kattoon jonkun Staffan Lindmanin
paskahäkkyröitä...
- Prozac20mg
Re: ..
Se on aina niin liikuttavaa kun joku viattomasti paljastaa koko typeryyntensä kaikessa loistossaan.
Re: Haha
halme on kyllä huh huh.
mieshän sanoi poistavansa huumeet neljässä vuodessa suomesta. ja haluaa laillistaa samaanaikaan douping aineet siten että lääkäriltä saa hakea hormoonit, anaboliset kaikki....
hamppuäijät siperiaan!
saahan nähdä miten menee läpi....
sairas mies.
mieshän sanoi poistavansa huumeet neljässä vuodessa suomesta. ja haluaa laillistaa samaanaikaan douping aineet siten että lääkäriltä saa hakea hormoonit, anaboliset kaikki....
hamppuäijät siperiaan!
saahan nähdä miten menee läpi....
sairas mies.
- Prozac20mg
Re: Haha
sitten kun se saa koko kansalle pakolliset hormoonipiikitykset kerran kuussa, niin sitten voidaan laillistaa vauhti ja tehdä suomesta pireissää pörräävien hormoonihirviöiden leikkikenttä jossa heikot sortuu elon tiellä, jätkät senkun potkii vaan.
Jotenkin minulla on vaalien välillä sellainen mielikuva että kaikenmaailman pellet EIVÄT voi asettua ehdolle mihinkään julkiseen virkaan ihan vaan sen takia että ovat niin pällejä, mutta sitten tulee vaalit ja jotain Juhann af Grannin tasoisia hyypiöitä crawls out of the friggin woodwork asettumaan ehdolle.
Minä kyllä veikkaan että halmeella palaa hihat eduskuntaan jossain vaiheessa, sitten se kiroaa paikan julkisesti ja kirjoittaa kirjan "4 vuotta rillipäähomojen keskellä - Viikingin sotaretki demokratiaa vastaan" tms ja sitten se tekee niiden pirihormoonimiestensä kanssa aseistetun vallankaappauksen jossa viikinki julistetaan suomen kansan sankaripresidentiksi.
Jotenkin minulla on vaalien välillä sellainen mielikuva että kaikenmaailman pellet EIVÄT voi asettua ehdolle mihinkään julkiseen virkaan ihan vaan sen takia että ovat niin pällejä, mutta sitten tulee vaalit ja jotain Juhann af Grannin tasoisia hyypiöitä crawls out of the friggin woodwork asettumaan ehdolle.
Minä kyllä veikkaan että halmeella palaa hihat eduskuntaan jossain vaiheessa, sitten se kiroaa paikan julkisesti ja kirjoittaa kirjan "4 vuotta rillipäähomojen keskellä - Viikingin sotaretki demokratiaa vastaan" tms ja sitten se tekee niiden pirihormoonimiestensä kanssa aseistetun vallankaappauksen jossa viikinki julistetaan suomen kansan sankaripresidentiksi.
-
watson
Niinhän se halme lupasi, mutta se kuului, että "lupaan poistaa huumeet suomen _kaduilta_ neljässä vuodessa".
Joo niinhän ne ongelmat ratkeaa, että lakaistaan pölyt kadulta maton alle tai kaadetaan ongelmajätteet viemäriin: sitä mitä ei näe ei ole. Jepjep, suorastaan aukottoman yksinkertaista logiikkaa.
Samaten tulee mieleen Komposti-koplan sanoitus biisistä Sivilisaatio: "Tarkoittaako sivilisaatio sitä, että rikolliset siirtyvät kadulta sisään..."
Aamulla kuunnellessani Kiss FM:n aamua tms. oli studiossa Halme. Hän oli kuulemma nostanut syytteen kunnianloukkauksesta Maija Vilkkumaata vastaan kun Vilkkumaa oli mennyt tokaisemaan Kissin radio-ohjelmassa, että Halme on 'vanha natsi'. Sinänsä hauskaa, että Halme itse töräyttelee Presidentti Halosen olevan lesbo, mutta kun joku kommentoikin hänestä jotain epämiellyttävää niin sitten on rikosilmoituksen paikka.
Joo niinhän ne ongelmat ratkeaa, että lakaistaan pölyt kadulta maton alle tai kaadetaan ongelmajätteet viemäriin: sitä mitä ei näe ei ole. Jepjep, suorastaan aukottoman yksinkertaista logiikkaa.
Samaten tulee mieleen Komposti-koplan sanoitus biisistä Sivilisaatio: "Tarkoittaako sivilisaatio sitä, että rikolliset siirtyvät kadulta sisään..."
Aamulla kuunnellessani Kiss FM:n aamua tms. oli studiossa Halme. Hän oli kuulemma nostanut syytteen kunnianloukkauksesta Maija Vilkkumaata vastaan kun Vilkkumaa oli mennyt tokaisemaan Kissin radio-ohjelmassa, että Halme on 'vanha natsi'. Sinänsä hauskaa, että Halme itse töräyttelee Presidentti Halosen olevan lesbo, mutta kun joku kommentoikin hänestä jotain epämiellyttävää niin sitten on rikosilmoituksen paikka.

-
stealthmander
Olisi mukavaa jos Halme olisi tollanen iso mulkku JA oikealla asialla. Nyt se on vaan mulkku, joka sanoo, mitä sattuu. Ja mitä se sattuu sanomaankin, niin pikkupojat myöntelee perässä, kun on niin kivaa totella.
-
stealthmander
Siis asenne yksi parhaista, mutta sanoma päin vittua. Asenteen voimakkuus ei tee sanomaa oikeutetuksi.
-
Weedude
@#%$ only!
Jari Tervon sanoin Halmeen perseessä lukee että EXIT ONLY mutt hänen poskiinsa pitäisi tatuoida että @#%$ ONLY ja vielä nuolet osoittamaan ulospäin.....ja sen todistaa halmeen hölmily mikä vitun ohjelma se nyt oli päivärinta...no anyway..kun halme väittää että suomesta pystytään poistamaan huumeet niiin ei voi muuta kun nauraa tälle yli suurelle palikalle!
Ja kun tämä ns.populisti vielä sanoi että "Perus suomalaiset ajaa ihan omaa politiikkaansa ja minä omaani eihän sitä tiedä vaikkka perustaisin oman puolueen.....huh herää kysymyksiä että mikä vitun pelle tämä jätkä on mut on myös huolestuttavaa että "halme mielisiä" on suomessa niin paljon kuin yli 16000.
Ja kun tämä ns.populisti vielä sanoi että "Perus suomalaiset ajaa ihan omaa politiikkaansa ja minä omaani eihän sitä tiedä vaikkka perustaisin oman puolueen.....huh herää kysymyksiä että mikä vitun pelle tämä jätkä on mut on myös huolestuttavaa että "halme mielisiä" on suomessa niin paljon kuin yli 16000.
Weedude
Halme kylläkin sanoi, että "huumeet pois kaduilta". Tiedä sitten mitä se tarkoittaa käytännössä ja mitä eroa "huumeet pois Suomesta"-käsitteelle.
"En tee paljon mitään, mutta vähän kaikkea." -kalel
"Less Paul - More John." -kalel
"The less you need, the better you feel." -kalel
"Less Paul - More John." -kalel
"The less you need, the better you feel." -kalel
- Prozac20mg
Huumeet pois kaduilta? No siis niinkuin yksityisasuntoihin ja sellaisiin! Kauppoihin, kirjastoihin, apteekkiin, r-kioskille...
Hola,
Älkää ottako Halmetta niin vakavasti kun katsos se Halme on Show-mies ja tulee olemaan seuraavan vuoden aikana monessakin kohussa mukana. Täytyy nostaa Halmeelle hattua siitä että osasi käyttää Suomen kansaa hyväkseen samalla tavalla millä Itävallan Haider pari vuotta sitten,vaikka en Halmeen mielipiteitä allekirjoitakkaan. Ainut mikä tuossa vaalituloksessa tosi paljon mua vituttaa on se että alle 30vuotiaita on eduskunnassa ihan muutama ja se ei todellakaan edusta Suomen kansaa. Ja toinen on se et keskusta voitti vaalit ja keskusta suhtautuu päihdepolitiikkaan ehkäpä kokoomustakin konservatiivisemmin. Miksi nuoret ei äänestä tai miksi ne äänestää niin vanhaa porukkaa??
Älkää ottako Halmetta niin vakavasti kun katsos se Halme on Show-mies ja tulee olemaan seuraavan vuoden aikana monessakin kohussa mukana. Täytyy nostaa Halmeelle hattua siitä että osasi käyttää Suomen kansaa hyväkseen samalla tavalla millä Itävallan Haider pari vuotta sitten,vaikka en Halmeen mielipiteitä allekirjoitakkaan. Ainut mikä tuossa vaalituloksessa tosi paljon mua vituttaa on se että alle 30vuotiaita on eduskunnassa ihan muutama ja se ei todellakaan edusta Suomen kansaa. Ja toinen on se et keskusta voitti vaalit ja keskusta suhtautuu päihdepolitiikkaan ehkäpä kokoomustakin konservatiivisemmin. Miksi nuoret ei äänestä tai miksi ne äänestää niin vanhaa porukkaa??
Palaa sivulle “Politiikka ja media”