tosi kypsää keskustelua eri foorumeilla

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Zaphod Beebleprox

tosi kypsää keskustelua eri foorumeilla

ViestiKirjoittaja Zaphod Beebleprox » 5.3.2003 21:31

Tässä ois linkki savonsanomien kuumaan keskusteluun aiheesta: savonsanomat.fi/index.php...45113f3d0c

Ja sattumalta auton osia etsiessäni törmäsin todella kypsään keskusteluun joka alkaa siitä pummilla matkustamisesta ja siirtyy kannabiksen kannattajien saunan taakse vientiin: ffp-motorsport.com/bbs/cg...1045674363

No kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Itse vaan en oikein enää tuosta perinteisestä kännikulttuurista perusta. No mutta mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä. Muutenkin huolestuttaa nykyinen "valistus" kun kovat huumeet ja kannabis rinnastetaan. Siinä käy monelle vielä huonosti kun on kerran kokeillut kannabista ja todennut että ei siinä mitään ja seuraavaksi jotai stydimpää, koska ihan yhtä vaarallistahan se on niinkuin mediassa/koulussa kerrotaan. Itse asuin lapsena ja teininä maaseudulla jossa huumeet oli kaikki vaarallisia myrkkyjä ja niihin jää koukkuun ja lopulta kuolee. Onneksi pääsin sieltä pimennosta tarpeeksi ajoissa pois ja sain tietoa aiheesta eri puolilta ja puolueettomasti ja puolueellisesti.

Tulipas vuodatettua.

Hyvää kevään odotusta kaikille.

-zappo-

EzMigrated!

Newski

Re: tosi kypsää keskustelua eri foorumeilla

ViestiKirjoittaja Newski » 5.3.2003 22:06

Kun luin nuo jutut niin sain semmoisen käsityksen että kannabis on ihme laihdutus lääke. Nyt vaan en ymmärrä miksi minä en laihtunut

Lainaus:
"Ja siitä energian kulutuksesta: luepa Eskelinen edelleen Duodecimiä ja tarkkaile pössyttelijöiden habitusta! Sen jälkeen voit miettiä, miksi 60-luvun rouvien laihdutuspillerit olivat puhdasta amfetamiinia."

Jos joku voisi selittää tämän yllä olevan tekstin merkityksen.
Vai ymmärsinkö oikein, kannabis = huume, amfetamiini = huume. Joten ne ovat vaikuttavat samalla tavalla.
Niin hölmöä juttua kyllä osasivat kirjoittaa tuolla että meni pää ihan pyörälle.

Hazaa
1 tähti
1 tähti

Re: tosi kypsää keskustelua eri foorumeilla

ViestiKirjoittaja Hazaa » 5.3.2003 22:43

Ei noi poloiset pärjää verbaalisesti niin en usko että pärjäävät myöskään fyysisesti. Olis hauska nähdä kun tommonen kynäniska motoristi yrittäs antaa mulle selkään...

Korovjev

...

ViestiKirjoittaja Korovjev » 5.3.2003 22:46

Hohhoh. Jopas on tekstiä.

Saako udella, että miten ihmeessä satuit tuninki-sivuille. Harrastatko mahdollisesti vai oletko muuten vaan perverssi?

reboosted

Re: ...

ViestiKirjoittaja reboosted » 5.3.2003 23:57

kävimpä kommentoimassa itsekin kyseiselle tuunink vuurumille "pooh575" nimellä

Ganjaviitta

Re: ...

ViestiKirjoittaja Ganjaviitta » 6.3.2003 0:32

"kävimpä kommentoimassa itsekin kyseiselle tuunink vuurumille "pooh575" nimellä"

Oli kyllä hyvä kirjoitus, tuohon voin yhtyä täysin rinnoin. Jatka samaan malliin.

Zaphod Beebleprox

Korojev!

ViestiKirjoittaja Zaphod Beebleprox » 6.3.2003 0:53

Ehkä olen perverssi

Ei ku työttömänä etin pirssiini käytettyjä osia ja ei oo ees niihin näköjään varaa. (seliseli, perverssi mikä perverssi)

-Zappo-

Early Girl

..

ViestiKirjoittaja Early Girl » 7.3.2003 20:08

No huh-huh mitä juttua.

Tulenkantajia lainatakseni:
"Lipponen,Niinistö,Zyskowitz,BUM-BUM-BUM, klik-klik-klik,
Uosukainen vanha bitch, släp-släp-släp, slits-slits-slits"

kalel

No Johan on

ViestiKirjoittaja kalel » 10.3.2003 15:50

Onpas fiksua juttua, taitaisi haluta tehdä Suomesta diktaattorivaltion. Pitäisi moisen sivistymättömän karvatossun jo tietää, että Suomessa on hallitusmuotona "demokratia" (ainakin nimellisesti ).
"En tee paljon mitään, mutta vähän kaikkea." -kalel

"Less Paul - More John." -kalel

"The less you need, the better you feel." -kalel

yaz
2 tähteä
2 tähteä

...

ViestiKirjoittaja yaz » 19.3.2003 19:26

(Laitanpa linkin tällekin osastolle...)

www.dvdplaza.fi/forums/sh...eadid=8609

Tuolla itse asiassa on paikoin aika kypsää keskustelua. Näköjään vanha threadi, mutta nyt vaaleihin liittyen aiheesta on taas noussut kiivasta väittelyä...
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.

kannabistietoutta

sohvaperuna

heh lainausten lainaus

ViestiKirjoittaja sohvaperuna » 1.4.2003 13:39

Tonne oli joku laittanut seuraavanlaisen tekstin.. jäi ihmetyttämään kyllä kovasti että mitä vitun skeidaa oli pojat mahtaneet poltella.. ei kyllä Kannabistuotteita varmaankaan?

--------

Tunsin yläasteelta vuosia sitten kaks sellasta vähän häirikkötyyppiä. Tuli kavereiden kanssa puhetta heistä ja selvisi että kummallekin oli käynyt huonosti pilven polttamisen jälkeen; Toinen sai sydänkohtauksen ja toinen vaipui syvään psykoosiin. Sydänkohtauksen saanut selvisi, psykoosiin vaipunut on ollut kohta vuoden Meilahdessa hengityskoneessa.

---------

Hatsi Hannu

Mielipidekirjoitukseni toisella foorumilla

ViestiKirjoittaja Hatsi Hannu » 9.4.2003 23:48

Kirjoitin sitten mielipidekirjoituksen kannabiksen laillistamisen seurauksista. Juttu on nyt puolitotuus.com:ssa ja suomi24:ssa politiikka ja hyvinvointipalstoilla. Tässä suora linkki yhteen keskusteluun:

keskustelu.suomi24.fi/sho...0000311219

Saapi nähdä, onko keskustelu kohta tosi kypsää

Mitäs mieltä foorumilaiset on sieluntuotoksestani?

Abro Paukku

sieluntuotoksestasi...

ViestiKirjoittaja Abro Paukku » 10.4.2003 0:42

Oli kyllä aivan erinomaisen hyvä. Huomaa että olet käyttänyt tuohon aikaa.

Takumi

t

ViestiKirjoittaja Takumi » 10.4.2003 4:53

Erittäin asiallinen kirjoitus. Toivottavasti monet jaksavat lukea. Kuitenkin joku pelle menee henkilökohtaisuuksiin vastatessaan tuohon, mutta ota se siltä kannalta ettei se osaa paremminkaan vastaan pistää ja itse olet moisen tollukan yläpuolella . (ähg mitä kellokin jo on..)

Merkonomi
1 tähti
1 tähti

Hatsi Hannu \o/

ViestiKirjoittaja Merkonomi » 10.4.2003 11:17

Siis todella... aivan mahtavan tekstin oot kirjottanu !! Nyt ehdotan sulle, että puhut ympäri jonkun professorin (tai jonkun korkearvoisen joka on mediassa tunnettu)
ja annat tekstin hänelle. Pyydä että henkilö esittää tarinan tuollaisenaan (tai hieman muokattuna) mediassa.

Miettikää mitä siitä seuraisi?!? ..... herättäisi varmasti keskustelua ja samalla saataisiin kerrottua lisää tietoa tuulipukukansalle. Kieltämättä tuo teksti on samalla isku
Irti mun huumeista Ry.n vyön alle..

https://suitsukekauppa.fi/ - Tuoksuja maailman tuulilta.

Hatsi Hannu

Mahdollisimman laaja levikki

ViestiKirjoittaja Hatsi Hannu » 10.4.2003 17:44

Kiitoksia oikein paljon kannustavista kommenteista!

Jos joku haluaa käyttää tuota kirjoitusta jotenkin, niin luovun kaikista tekijänoikeuksista. [Tämä on ehkä turha mainita, sillä olen luopunut suurimmasta osasta tekijänoikeuksista postatessa sieluntuotokseni keskusteluvoorumeille.] Erityisesti jos sky (tai muu vastaava järjestö) haluaa käyttää tuota kirjoitusta jotenkin tai edes osaa siitä, niin olkaa hyvä, olen otettu.

Aikaa kirjoittamiseen ei mennyt kovin pitkään. Taisi siinä kuitenkin 3 tuntia vierähtää kun kirjoitan vain 2...5 -sormijärjestelmällä. Tuommoisen leipätekstin tuottaminen on mulle aika nopeeta. Mikään kunnolla oikoluettu jne tuo kirjoituhan ei ollut. Mulla menee yleensä 3...5 kertainen aika viimeistellä teksti sen kirjoittamiseen nähden. Mutta nyt en siis nähnyt tarpeelliseksi viimeistellä tekstiä tuota enenpää.

Pyyntö voorumilaisille: voisitte mainostaa noita kirjoituksiani tutuillenne. Suomi24:ssä on se painike "mainosta kaverille". Mitä enemmän noita juttuja luetaan, niin sitä enemmän viisari värähtää mittarissa, ja se mittari taas ruokkii itse itseään, eli lukijoita tulee lisää. Ja vaikka kaikki foorumilaiset eivät varmasti 100% allekirjoita stooriani, niin eiköhän silti ole kaikkien meidän yhteinen etu, että tuota juttua luettaisiin mahdollisimman laajoissa kansan joukoissa.

Noihin kirjoituksiin olikin tullut pari hyvää vastinetta. Taitaa kirjoittajat löytyä Hamppufoorumin kirjoittajista? Asiallisten jatkokirjoitusten postaaminen olisi mielestäni edelleen toivottavaa, niin jutut pysyvät esillä. Ainakin sen "pallon" olisi hyvä antaa pysyä vihreänä jonkin aikaa sen merkkinä, että threadi on aktiivinen.

Laitan tässä vielä suorat linkit noihin suomi24:n kirjoituksiin.

keskustelu.suomi24.fi/sho...0000311219

keskustelu.suomi24.fi/sho...0000311217

Hatsi Hannu

Mediaa inffottu

ViestiKirjoittaja Hatsi Hannu » 10.4.2003 19:56

Laitoin meiliä asiasta Ylen MOT ja Päivärinta ohjelmien tekijöille. Lisäksi meilasin kolmelle tarkoin valitulle kansanedustajalle.

Tuskinpa niin huono tuuri käy, ettei kukaan lukisi kirjoitusta.

Jos jollakin on ehdotus henkilöstä, johon kannattaisi vielä ottaa asian tiimoilta yhteyttä, niin ilmoitelkaa ihmeessä.

Huhhuh, nyt olisi ehkä aika ottaa rentoutinta, etten ala seuraavaksi hyperventiloimaan (tai jotain).

koupnik

tällast ja tollast

ViestiKirjoittaja koupnik » 9.5.2003 17:17

On se välillä vaan hauskaa käydä naapurin puolella nuuskimassa, mitä siellä puhuvat vaihtoehtopäihteistä. Ohessa muutama linkki kaikenkarvaisten otusten foorumeille...

Täällä on punkkareita
ytti.fi/~aleksi/board/vie....php?t=268

Suomihiphop.com -jou mään
foorumit.suomihiphop.com/....php?t=700

Tätä jengiä yhdistää metallimusiikki
www.imperiumi.net/phpBB2/...php?t=6249

Skinheaditkin ottavat mielellään kantaa
www.mantykivi.com/keskust...1&topic=38

...juu onhan näitä, kaikenlaisia... tällaista tää on kun on tosi tylsää.

Siresmokalot

Re: tällast ja tollast

ViestiKirjoittaja Siresmokalot » 11.5.2003 20:15

Mä en tajuu kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti voivat olla, luin hetken tota skinhead juttuu, ja yritin pohtia heidän ajatusmaailmaansa...en voi vaan mitenkään käsittää...pahinta roskaa maailmassa, fasismi

Blozzomi

Re: Suomihiphop.com

ViestiKirjoittaja Blozzomi » 12.5.2003 12:04

Kannabis lailliseksi?
Joo!
62% [ 330 ]
Ei!
23% [ 121 ]
En osaa sanoa.
14% [ 75 ]

Ääniä yhteensä : 526

Tää äänestys on siis suomihiphop.com foorumista..
itse laitoin joo-vaihtoehdon.. laitoin linkit sky:n, vihreitten panttereitten, scanseedsin sekä jack hererin sivuille.. Saa nääs vähän asiatietoo.. suurin osa tuntu olevan aika tietämättömiä lätkämiehiä..

Palaa sivulle “Politiikka ja media”