Kuva

Hei, mitenpä olis pienoinen floodaus.

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Oskillos
Viestit: 95
Liittynyt: 9.12.2007

Hei, mitenpä olis pienoinen floodaus.

ViestiKirjoittaja Oskillos » 18.7.2008 14:10

Tiedän, että se on netiketin vastaista, mutta mua alkaa nyt kyrpiä hampusta asiatonta propagandaa levittävät sivustot ja ihmiset netissä, eli blogi. Mitä jos tehtäs tästä sellanen threadi, minne jokainen kirjottas blogit yms. kommentoitavat kanavat, jotka ovat häirinneet. Sitten aina perjantaisin klo 16:20 hyökättäs sinne porukalla oikaisemaan faktoja?

Se olis niinku hampuusien vastaiskuaika.

En tiiä onko täs mitään järkeä, oon aika paukuissa.
Fight fire with fire.

Lamberg
Viestit: 49
Liittynyt: 12.5.2008

Re: Hei, mitenpä olis pienoinen floodaus.

ViestiKirjoittaja Lamberg » 18.7.2008 14:20

idea on hyvä. Ylipäätäänsä kaikki vastarinta, ei enää passiivinen sellainen, on nyt erittäin suotavaa. SHYn maltillinen politiikka ei mielestäni toimi kyllin tehokkaasti, on aika tarttua kovempiin keinoihin!
Tehdään jotain!

Avatar
kas2
Viestit: 240
Liittynyt: 20.4.2005

Re: Hei, mitenpä olis pienoinen floodaus.

ViestiKirjoittaja kas2 » 18.7.2008 15:47

Jaa minä kun luulin että tällainen kampanja on jo käynnissä, joskin sillä erotuksella että floodaukset tapahtuvat 24/7 eikä perjantaisin klo 4:20. Sen verran paljon "faktojen oikaisuja" nimittäin tuntuu aina ilmestyvän jos jossain on negatiiviseen sävyyn kirjoitettu juttu kannabiksesta jota on mahdollisuus kommentoida. Rupee oikeestaan jo vituttamaan itseäkin tuollainen floodaus-saarnaus, vaikka olen "samalla puolella".

Avatar
3rd Stone
Viestit: 267
Liittynyt: 24.4.2006

Re: Hei, mitenpä olis pienoinen floodaus.

ViestiKirjoittaja 3rd Stone » 28.7.2008 18:07

Mulla on ainakin usein parempaa tekemistä perjantaisin. :P


Palaa sivulle “Politiikka ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa