Kannabiksen tilanne Kanadassa?

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Chamster

Kannabiksen tilanne Kanadassa?

ViestiKirjoittaja Chamster » 7.2.2010 1:57

Nyt piti ihan tehdä uusi threadi koska tuli jotain jännää vastaan.

Lueskelin vanhaa topicia vesicuretuksesta ja siellä oli linkki Overgrow.com:in sivuille (ÄLÄ KOKEILE!), ja samantien tuli Troijalaisvaroitus ja kuvassa näkyvä teksti.

Kuva

Olin juuri katsonut Cannabiz dokkarin ja tuntui omituiselta että tällainen sivu osui vastaan heti sen jälkeen.
Mikä siellä Kanadassa nyt on tilanne?

Edes wikipedia ei tunnu tietävän.. http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_l ... _in_Canada

Tämä tuli ajankohtaiseksi minulle koska olen suuntaamassa tuonne vajaan kolmen kuukauden päästä, ja olen miettinyt tuota laillisuutta jonkin aikaa.
Käsittääkseni siellä on ollut ymmärtäväisempi suhtautuminen aiheeseen kuin monissa muissa maissa.

Prostitute

Re: Kannabiksen tilanne Kanadassa?

ViestiKirjoittaja Prostitute » 7.2.2010 11:09

Laitonta, mutta poliiseja ei kiinnosta vittuakaan pienet määrät ja normipolttelijoiden bustaaminen. Lääkekäyttöön saaminen suht helppoa(ainakin vert. suomi).

nzo

ViestiKirjoittaja nzo » 7.2.2010 12:28

Mun käsittääkseni siel on muutamii ihan toimivii coffeeshoppeja joita sillon tällön reidataan, mut kyl ne kokoajan on toiminnas ja yleises tiedos. Joskus paukuissa miettiny et jos jaksais pistää rahoiks ni kahvila kanadaan! Joo se on melkein laillista? Tai siis laitonta?
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue

Guineatrippin
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Guineatrippin » 7.2.2010 13:19

Siellä on 'kerhotiloja' joissa saa tsillailla ja poltella omia kukkiaan, siellä ei tosin myydä. Kadulla myydään kai aika paljon ja poliiseja ei kiinnosta pienet hallussapidot ja polttelu (en silti kovin räikästi julkisesti tietenkään polttelisi).

Mahtava maa. Suunnitellut muuttavani sinne joskus.
"Vapaus ei tarkoita elämää ilman vastuuta, vaan kykyä valita ja sitoutua siihen mikä on parasta ihmiselle itselleen."

// Paulo Coelho, Zahir

Hazaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hazaa » 9.2.2010 21:25

Heh, pitihän tuota overgrow kokeilla ja kyllä sieltä joku virus yrittäis tulla koneelle. Lähti java lataan jotain,mutta palomuuri blokkas.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”