Kuva

älä äänestä perussuomalaista!

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
LED
Viestit: 52
Liittynyt: 10.3.2012

Re: älä äänestä perussuomalaista!

ViestiKirjoittaja LED » 1.4.2020 20:50

Sepi666666 kirjoitti:

Löytyyköhän yhtään maahanmuuttokriittistä, joka vastustaisi hyvistä maista tulevaa hyvien ihmisten maahanmuuttoa?

Eka viesti foorumilla ja kiinnostus maahanmuutossa? :lol:

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5791
Liittynyt: 26.7.2008

Re: älä äänestä perussuomalaista!

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 1.4.2020 21:00

LED kirjoitti:
Eka viesti foorumilla ja kiinnostus maahanmuutossa? :lol:

Viestiketjun nimi: älä äänestä perussuomalaista! :laugh:
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

Mazufa
Viestit: 16
Liittynyt: 24.12.2019

Re: älä äänestä perussuomalaista!

ViestiKirjoittaja Mazufa » 1.4.2020 21:57

Itelläni onkin vähän vaikeampi tilanne tämän suhteen että ketä sitä tulevaisuudessa äänestäis. Itse siis kannatan Perussuomalaisten politiikkaa kaikilta muiltaosin, mutta tää Kannabiksen laillistaminen on se mis oon erimieltä. Itse oon sillä kannalla että Kannabis tulee laillistaa Suomessa. En ymmärrä ollenkaan tätä Suomen nykyistä käytäntöä tämän kannabiksen suhteen. Itse kärsin hoitovirheenä aiheutetusta hermovauriokivusta. Mulla oli tähän lääkkeenä ihan lääkärin kirjottamaa kannabista, mutta sitte Valvira otti mun lääkärin tarkkailuun, ja sitten käviki niin että mun resepti mitätöitiin ja lääkäri otettiin perusteelliseen tarkkailuun, ja hältä kiellettiin oikeus kirjottaa kannabista. Olisin saanut apua kannabiksesta jos sitä kokeilujaksoa olis voitu jatkaa, ku siinä just mulle etittiin sopivaa annostusta ja sopivaa lajiketta.

Tympäsee ku se kansalaisalote kannabiksen laillistamisesta sai sen 50 000 allekirjotusta mutta se ei näemmä etene eduskunnas.... Ajattelin että tämä hallitus sen vois laillistaa mutta huonolta näyttää.


Itse olen nyt tehnyt sen ratkasun että kasvatan itse omat lääkkeeni ja nyt tälläkin hetkellä mulla on tossa kaksi Big Bud Autofloweria tuloillaan! 8) :D

Green Label
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2010

Re: älä äänestä perussuomalaista!

ViestiKirjoittaja Green Label » 19.8.2020 16:18

Mazufa kirjoitti:Itelläni onkin vähän vaikeampi tilanne tämän suhteen että ketä sitä tulevaisuudessa äänestäis. Itse siis kannatan Perussuomalaisten politiikkaa kaikilta muiltaosin, mutta tää Kannabiksen laillistaminen on se mis oon erimieltä. Itse oon sillä kannalla että Kannabis tulee laillistaa Suomessa. En ymmärrä ollenkaan tätä Suomen nykyistä käytäntöä tämän kannabiksen suhteen. Itse kärsin hoitovirheenä aiheutetusta hermovauriokivusta. Mulla oli tähän lääkkeenä ihan lääkärin kirjottamaa kannabista, mutta sitte Valvira otti mun lääkärin tarkkailuun, ja sitten käviki niin että mun resepti mitätöitiin ja lääkäri otettiin perusteelliseen tarkkailuun, ja hältä kiellettiin oikeus kirjottaa kannabista. Olisin saanut apua kannabiksesta jos sitä kokeilujaksoa olis voitu jatkaa, ku siinä just mulle etittiin sopivaa annostusta ja sopivaa lajiketta.

Tympäsee ku se kansalaisalote kannabiksen laillistamisesta sai sen 50 000 allekirjotusta mutta se ei näemmä etene eduskunnas.... Ajattelin että tämä hallitus sen vois laillistaa mutta huonolta näyttää.


Itse olen nyt tehnyt sen ratkasun että kasvatan itse omat lääkkeeni ja nyt tälläkin hetkellä mulla on tossa kaksi Big Bud Autofloweria tuloillaan! 8) :D


Mulla on aikalailla samanlaisia ajatuksia. Itse olen Perussuomalaisten linjoilla muuten, mutta en huumausaine politiikan suhteen.

Nuo lääkekannabikseen liittyvät käytännöt kyllä niin hanurista. Voisivat ainakin alkuun sallia lääkekäyttäjille kasvatus mahdollisuuden kuten Saksassa.
"I push my seed in her bush for life
It's gonna work because I'm pushin' it right
If Mary dropped my baby girl tonight
I would name her rock'n'roll"


Palaa sivulle “Politiikka ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa