Mikkelin seudulla tapahtunutta
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Mikkelin seudulla tapahtunutta
Satunnaispösäyttäjä kirjoitti:Mikkelin seudulla tapahtunutta
Kannattaa välttää pirinarkkeja, puhumattakaan niiden kanssa kauppaa käymisestä
"I got some friends who like to stay high
think of the tax potential if it were legal to buy
but instead of the heat is forced
to bust on victimless crimes
it's a low-class bust worth nickels and dimes"
think of the tax potential if it were legal to buy
but instead of the heat is forced
to bust on victimless crimes
it's a low-class bust worth nickels and dimes"
-
Satunnaispösäyttäjä
Re: Mikkelin seudulla tapahtunutta
Niin kannattaa! Olen itsekin tullut siihen tulokseen, ettei kukkakaan ole _niin_ viileä juttu, että sitä kannattaisi poistaa hörhöosastolta yhtään sen enempää kuin lätkääkään.
Mieluummin sitä on vallan ilman, jos muuta mahdollisuutta ei ole...
Mieluummin sitä on vallan ilman, jos muuta mahdollisuutta ei ole...
Joo ei yhtään käy Mikkeliläissormenkatkojaa sääliksi.
Hyvä esimerkki taas siitä miksi on parasta pysytellä oman puutarhan parissa jos haluaa saada vaihtoehtonautintoa. Haluan ainakin itse pössäyttää hyvällä omatunnolla omaa vaivalla ja rakkaudella kerättyä pientä satoani. Ei kuumota nistit tai vasikat ja poliisisetää en pelkää muutenkaan. Ellei saa omaa tai luotettavien läheisten kukkaa on mielummin ilman kokonaan. Tämmöistä idealismia mulla henkilökohtaisesti näin keski-ikäisenä.
-TR
Hyvä esimerkki taas siitä miksi on parasta pysytellä oman puutarhan parissa jos haluaa saada vaihtoehtonautintoa. Haluan ainakin itse pössäyttää hyvällä omatunnolla omaa vaivalla ja rakkaudella kerättyä pientä satoani. Ei kuumota nistit tai vasikat ja poliisisetää en pelkää muutenkaan. Ellei saa omaa tai luotettavien läheisten kukkaa on mielummin ilman kokonaan. Tämmöistä idealismia mulla henkilökohtaisesti näin keski-ikäisenä.
-TR
Palaa sivulle “Politiikka ja media”