Kuva

suuri presidenttikeskustelu

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Revolucion
Viestit: 109
Liittynyt: 27.4.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Revolucion » 27.1.2012 14:49

Heitin jo kupongin roskiin. Turha äänestää, kun kumpikaan näistä äijistä ei tule tekemään mitään muuta kuin pyörittämään peukaloitaan, kunnes tämäkin vastuu delegoidaan eu:lle. Veikkaan että aika moni muukin eu kriittinen jättää äänestämättä. Saapas nähä mikä on äänestysprosentti tälläkertaa.

iisi
Viestit: 65
Liittynyt: 14.5.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja iisi » 27.1.2012 16:19

Revolucion kirjoitti:Heitin jo kupongin roskiin. Turha äänestää, kun kumpikaan näistä äijistä ei tule tekemään mitään muuta kuin pyörittämään peukaloitaan, kunnes tämäkin vastuu delegoidaan eu:lle. Veikkaan että aika moni muukin eu kriittinen jättää äänestämättä. Saapas nähä mikä on äänestysprosentti tälläkertaa.


Eli sun mielestä Niinistö, joka on toiminut muun muassa Euroopan investointipankin varapääjohtajana (voiko eu:n näätyys jossain enemmän tiivistyä?), ei oo mitenkään merkittävästi huonompi vaihtoehto kuin rauhanrakennustehtävissä parhaat meriittinsä kerännyt Haavisto? Oon ite tyystin eri linjoilla. Vaikka presidentti ei sitten lopulta taida paskaakaan tehä tai voi vaikuttaa muuten kuin sanomalla mielipiteensä ja toivomalla, että sitä kuunnellaan, niin toi Niinistön edustama kokoomuspankkiirielitisminäätäily saa mun mielestä aivan kohtuuttoman paljon huomiota jo nyt ilman, että Niinistö sitä presidenttinä promois vielä lisää. Eli jossei kummankaan puolesta niin ainakin Niinistöö vastaan.
"Jos me nyt kriminalisoimme huumausaineiden käytön, ihmettelevät tulevat historian tutkijat eduskuntaa, joka sääti uuden kieltolain." - Kansanedustaja Juha Vikatmaa vuonna 1971

mauridoe
1 tähti
1 tähti
Viestit: 116
Liittynyt: 19.7.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja mauridoe » 27.1.2012 16:38

Viitaten täällä linkitettyyn Image-lehden Haavisto-haastatteluun, Haavistoltahan ei kysytty mitään päihdepolitiikasta. Haavisto totesi kysyttäessä omasta käytöstä, että hänestä kannabis on haitallista ja kaikki huumeet ml. alkoholi ovat haitallisia. Ei tuo nyt kovin paljoa eroa tällä foorumilla esitetyistä näkökannoista. Haavisto ei sanonut (ainakaan tuossa haastattelussa), että kannabiksen käyttö tulee pitää rangaistavana. Itse asiassa hänen pakkohoito-kommenttinsa voisi tulkita myös niin, että yhteiskunnan ei tule holhota kaikkia, vaan ainoastaan ihmisiä, joilla on vakava riippuvuus / jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään.

Niinistön kannasta en tiedä sen enempää, mutta on aika vaikea kuvitella hänen puhuvan alkoholista huumeena.

Ei kai kukaan oleta, että nykyisessä suomalaisessa ilmapiirissä (tai ylipäänsä missään) kukaan presidenttiehdokas sanoisi, että hänestä kannabis on hyvä juttu, ja kaikkien tulisi polttaa enemmän? Siinä kontekstissa Haaviston kommentti oli suorastaan hämmästyttävän kiihkoton ja järkiperäinen.

hippi-isi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 23
Liittynyt: 20.2.2007

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja hippi-isi » 27.1.2012 18:32

mauridoe kirjoitti:Viitaten täällä linkitettyyn Image-lehden Haavisto-haastatteluun, Haavistoltahan ei kysytty mitään päihdepolitiikasta. Haavisto totesi kysyttäessä omasta käytöstä, että hänestä kannabis on haitallista ja kaikki huumeet ml. alkoholi ovat haitallisia. Ei tuo nyt kovin paljoa eroa tällä foorumilla esitetyistä näkökannoista. Haavisto ei sanonut (ainakaan tuossa haastattelussa), että kannabiksen käyttö tulee pitää rangaistavana. Itse asiassa hänen pakkohoito-kommenttinsa voisi tulkita myös niin, että yhteiskunnan ei tule holhota kaikkia, vaan ainoastaan ihmisiä, joilla on vakava riippuvuus / jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään.

Niinistön kannasta en tiedä sen enempää, mutta on aika vaikea kuvitella hänen puhuvan alkoholista huumeena.


Haavisto vastasi selkeästi HS:n vaalichatissa kysymykseen kannabiksen laillistamisesta kieltävästi ja tarkensi vastaustaan vielä omilla negatiivisilla havainnoillaan kannabiksen käyttäjistä. Lisäksi hän vielä täsmensi haluavansa viedä päihdepolitiikkaa pikemminkin päinvastaiseen suuntaan.

Joku voi pitää kannabiksen käyttöä todellisuuspakoisena toimintana. Minulle todellisuuspakoista on sellainen, että ei usko asioita, vaikka kuulee, näkee tai lukee niiden oikean laidan. Minä en odota poliitikolta mitään "pajauttelumyönteisyyttä". Minä odotan kuitenkin sitä, että saan itse määrätä kehostani. Pekka Haavisto haluaa sitä vapautta rajoittaa vapaudenriiston uhalla. Hän on ilmoittanut sen selvästi.

Minäkään en tiedä Niinistön kantaa kannabikseen. Minusta on parempi, että ei ole ollenkaan kantaa, kuin se, että tuomitsee ja nimenomaan haluaa pitää tämän tuomion rikoslaissa. Esimerkiksi Veltto Virtanen on sanonut selvästi, että hän suosii päihteetöntä elämäntapaa, mutta ei halua rikosoikeudellisesti kannabiksen käyttäjiä tuomittaviksi. Jos Pekka Haavisto tai Sauli Niinistö haluaisivat tuoda esiin tällaisen kannan, niin kumpikin pystyisi sen helposti ilmaisemaan. Presidenttiehdokkaalta voi sitä jo pitää yhtenä vähimmäisvaatimuksista kieli- ja ilmaisutaidon osalta.

Kannabiksen laillistaminen ei ole mitenkään suorassa suhteessa kysymyksiin tulonjaosta tai suhtautumisesta esimerkiksi USA:han. USA:ssa on kannabiksen laillistamiseen myönteisesti suhtautuvia väestöön suhteessa huomattavasti suurempi määrä kuin Suomessa. Erittäin merkittävä osa heistä on myös talousliberaaleja. Talousliberaali ja arvoliberaali ovat toisistaan riippumattomia seikkoja, mutta USA:ssa on suuri joukko ihmisiä, jotka ovat molempia. Heitä löytyy sekä demokraateista että republikaaneista ja näiden lisäksi pienemmistä puolueista.

Kannabiskysymys sinänsä on vielä vain mahdollisesti osa arvoliberalismia, kuten on esimerkiksi suhtautuminen homoihin. Jamaikan rastafarit suhtautuvat yleisesti ottaen hyväksyvästi kannabikseen ja negatiivisesti homoseksuaalisuuteen. Pekka Haavistolla asiat ovat toisinpäin. Pekka Haavisto tai rastafarit eivät kuitenkaan siis ole pohjimmiltaan suvaitsevaisia liberaaleja, vaan suvaitsevat vain sen, mikä kuuluu heidän omaan maailmaansa.
Älkää hyväksykö kysymystä, miksi kannabiksen käyttö pitäisi sallia, vaan kysykää, miksi he tuomitsevat lähimmäisensä ja laitattavat vankilaan. Ihanko vain viestinä nuorille? Kummallista kommunikointia!

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 27.1.2012 19:30

Killi kirjoitti:En kyl ymmärrä mistä oot saanu käsityksen, että haavisto kannattais natoa?


haaviston tapaiset rauhankyyhkyset ovat olemassa ainoastaan tasapainottamassa nato-nimisen väkivaltakoneiston brutaalia mainetta.
mikäli haavisto-rauhantekijöitä ei olisi, nato ei poikkeaisi mitenkään esim. tsingiskaanin porukoista.

haavistot ja ahtisaaret varmasti oikeasti itse uskovat parantavansa maailmaa, mutta isot pojat nauraa näitten touhuille.
jos ihmiskunta olisi halunnut "pelastaa maailman" vaikka edes viimeisen sadanvuoden aikana (noin kolme sukupolvea),
se olisi jo pelastettu.
haavisto antaisi vaikka valtionbudjetin kokonaan käytettäväksi yk:n tai vastaavien kerjuu/hyväntekeväisyyslaitoksille.
haavisto on naiivi, hyväksikäytetty pelle.
niinistö taas suomen tuleva sarkozy.
samanlainen edusbimbovaimo. jokerivahanaamionkin malli on suoraan nicolaksen haitarista.
talouteen liittyvistä arvoista en edes naurultani pysty yhteenvetoa koostamaan.

suomalaisten arvojohtajan pitäisi olla aito ja oikea ihminen.


Killi kirjoitti:EU voi kyl munkin puolesta painua vaikka byllyyn, mut sille asialle ei voi mitään.


kyllä sille voi. kapinan voi aloittaa aina. eu byllyyn!
vaikka piirtämällä mulkun äänestyslippuun.
äänestän siis tyhjää, koska vaihtelu virkistää ja kokemalla kaloja saa. ja silleen.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

foliohattu
1 tähti
1 tähti
Viestit: 461
Liittynyt: 3.8.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja foliohattu » 28.1.2012 7:09

hippi-isi kirjoitti:
Kannabiskysymys sinänsä on vielä vain mahdollisesti osa arvoliberalismia, kuten on esimerkiksi suhtautuminen homoihin. Jamaikan rastafarit suhtautuvat yleisesti ottaen hyväksyvästi kannabikseen ja negatiivisesti homoseksuaalisuuteen. Pekka Haavistolla asiat ovat toisinpäin. Pekka Haavisto tai rastafarit eivät kuitenkaan siis ole pohjimmiltaan suvaitsevaisia liberaaleja, vaan suvaitsevat vain sen, mikä kuuluu heidän omaan maailmaansa.


loistavasti sanottu. jos en olis päättäny jo kauan aikaa sitte äänestää tokalla kiekalla niinistöä vastaan on vastassa kuka tahansa, voisin jättää äänestämättä tän kommentin perustella. haavisto on puhtaasti pienempi paha jonka vähemmän huonot puolet ohittaa niinistön liskoagendan milloin vaan. sen todellinen luonto on nähty jo NIIN pitkältä.

vituiks menee joka tapauksessa, no ehkä tää on nyt vielä se viiminen huono käänne jonka jälkeen väistämättä kääntyy parempaan. en pidätä hengitystäni.

:foil:

myssymasa
Viestit: 8
Liittynyt: 28.12.2011

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja myssymasa » 29.1.2012 4:19

Itse en äänestä haavistoa periaatteen vuoksi ja koska sivari. Islamilaisissa maissa homoseksuaalisuudesta on määrätty kuolemantuomioita. Niin miten vitussa se voi edes vierailla islamilaisissa ja niissä maissa joissa homoutta ei suvaita ilman että tulee kivitetyksi tai muuten tapeta, miksi sillon äänestäisin jotain joka voisi tulla tapetuksi väärässä maassa.

cob09
Viestit: 664
Liittynyt: 8.5.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja cob09 » 29.1.2012 6:46

myssymasa kirjoitti:Itse en äänestä haavistoa periaatteen vuoksi ja koska sivari. Islamilaisissa maissa homoseksuaalisuudesta on määrätty kuolemantuomioita. Niin miten vitussa se voi edes vierailla islamilaisissa ja niissä maissa joissa homoutta ei suvaita ilman että tulee kivitetyksi tai muuten tapeta, miksi sillon äänestäisin jotain joka voisi tulla tapetuksi väärässä maassa.


No hyvin tuntu tuo lesbo femakkokin pärjäävän.

Avatar
HL1979
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 897
Liittynyt: 26.11.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja HL1979 » 29.1.2012 12:12

myssymasa kirjoitti:Itse en äänestä haavistoa periaatteen vuoksi ja koska sivari. Islamilaisissa maissa homoseksuaalisuudesta on määrätty kuolemantuomioita. Niin miten vitussa se voi edes vierailla islamilaisissa ja niissä maissa joissa homoutta ei suvaita ilman että tulee kivitetyksi tai muuten tapeta, miksi sillon äänestäisin jotain joka voisi tulla tapetuksi väärässä maassa.

Mä en ymmärrä miksi niin moni islamofobi pitää tätä jotenkin negatiivisena juttuna. Eikös sen pitäisi olla nimenomaan hyvä asia, jos musulmaanit eivät enää halua olla Suomen kanssa tekemisissä? Maahanmuuttajistakin saattaa vähetä porukkaa sieltä fundamentalistisimmasta päästä?
Hiisi vieköön!

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 29.1.2012 12:18

lyön vetoa maissipiipusta että kokoomus tulee hehkuttamaan "koko-kansan-presidenttiä" kun niinisto tulee saamaan noin 80% äänistä.

ja vasta-jytkystä sen verran, että vituiksi meni. (mikäli tällä nyt rasismia tarkoitetaan)
suomen kansa tulee näyttämään oikean karvansa suvaitsevaisuudestaan
kun se äänestää mieluummin isoisä-ikäisen, nuoriin naisiin imeytyvän (runotyttö, äiti-ammanin-halija ym. lohtunaiset),
sarkozyltä tyylinsä varastaneen pyrkyrin mieluummin kuin homon maailmanrakastajan.

siitäs saitte homot. pysykää te vaan viihdealalla telkkarijuontajina ja tyyliguruina.

ganja ei liity mitenkään presidentin vaaleihin, vaikka niin moni täällä luulee.
kannabis tulee jokatapauksessa laillistumaan tänä vuonna. taas..
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Pun Worg
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1187
Liittynyt: 4.10.2007

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Pun Worg » 29.1.2012 13:04

myssymasa kirjoitti:Itse en äänestä haavistoa periaatteen vuoksi ja koska sivari. Islamilaisissa maissa homoseksuaalisuudesta on määrätty kuolemantuomioita. Niin miten vitussa se voi edes vierailla islamilaisissa ja niissä maissa joissa homoutta ei suvaita ilman että tulee kivitetyksi tai muuten tapeta, miksi sillon äänestäisin jotain joka voisi tulla tapetuksi väärässä maassa.


Tämäkin on hauska suomalaisten "mitä ne ajattelee meistä" -harhaluulo. Eihän meilläkään suvaita esimerkiksi moniavioisuutta, mutta niinpä vaan silti vieraillaan lähi-idässä edistämässä kahdenvälisiä suhteita ja ulkomaankauppaa, vaikka paikallisilla öljysheikeillä ja hallitsijoilla olis kakskytä jalkavaimoa kettingeillä keittiön seinässä kiinni. Ammattilaiset pystyvät hoitamaan hommansa ja siinä sivussa sietämään (eli hienosti sanottuna "kunnioittamaan") erilaisia toimintatapoja ja kulttuureita. Oli kyse sitten presidenttiyden kaltaisesta huippuvirasta tai mistä tahansa toimesta liike-elämässä jossa vieraita kulttuureita kohtaa. Ja hienostihan se Saksan ulkoministerikin pystyy toimimaan vaikka onkin... hui kauhistus... HOMO!

ja VAIKKA presidentti saisikin homoutensa takia negatiivista huomiota jossain pysähtyneissä kolmannen maailman kolkissa, ylittäisi homouden ansiosta saavutettu positiivinen huomio tämän selvästi, ja vieläpä niissä maissa joiden kanssa meillä on useammin tärkeää kanssakäymistä.
Viimeksi muokannut Pun Worg, 29.1.2012 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

hippi-isi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 23
Liittynyt: 20.2.2007

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja hippi-isi » 29.1.2012 13:04

åke pakana kirjoitti:saataisiin niin pirusti mediahuomiota, jos vaan porukalla yksimielisesti asetettaisiin joku ehdokkaista hamppukansan presidentiksi.


Näillä sanoilla viestiketjun alussa ...
åke pakana kirjoitti:l
ganja ei liity mitenkään presidentin vaaleihin, vaikka niin moni täällä luulee.
kannabis tulee jokatapauksessa laillistumaan tänä vuonna. taas..

... ja tänne ollaan edetty. Poistaisit edes vanhoja viestejäsi, etteivät kaikki näkisi pienellä vilkaisulla, miten mielesi vaihtuu. Ja aina on kyse yhtä varmasta perustelemattomasta totuudesta.
Älkää hyväksykö kysymystä, miksi kannabiksen käyttö pitäisi sallia, vaan kysykää, miksi he tuomitsevat lähimmäisensä ja laitattavat vankilaan. Ihanko vain viestinä nuorille? Kummallista kommunikointia!

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 29.1.2012 14:58

hippi-isi kirjoitti:.. ja tänne ollaan edetty. Poistaisit edes vanhoja viestejäsi, etteivät kaikki näkisi pienellä vilkaisulla, miten mielesi vaihtuu. Ja aina on kyse yhtä varmasta perustelemattomasta totuudesta.


en koskaan poista viestäjäni.
se olisi raukkamaista sensuuria muita kohden.
(ylläpito saa vastakin poistaa tekstejäni minkä kerkeää taikka olla poistamatta. luotan heidän arvostelukykyynsä.)

jos satuit huomaamaan oli ensimmäinen ehdotukseni mediahuomion saaminen presidentinvaalin varjolla.
siinä ei oletettukaan että tuleva presidentti laillistaisi mitään vaan puhtaasti olisi ratsastettu medialla.

mediahuomiota voi saada mistä tahansa asiasta, mikä vähänkään liikuttaa ihmisiä. tätä on tietenkin vaikea kaikkien hippien ymmärtää.
mieleni vaihtuu, koska en ole robotti. muodostan mielipiteeni faktojen perusteella sitämukaa kun uutta tietoa saapuu kätteni ulottuville.
olen siis dynaaminen takinkääntäjä. ja olen myös huono ihminen. tuliko nyt parempi olo?
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

wumbatti
1 tähti
1 tähti
Viestit: 899
Liittynyt: 18.8.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja wumbatti » 31.1.2012 1:19

Eikö mielipidettään saa vaihtaa ? :D No enivei, se mistä rei'ästä kukakin herra tykkää ei luulisi kuitenkaan vaikuttavan Presidenttinä olemiseen.. Toinen tykkää äidistä ja toinen sen tyttärestä, silti molemmat voi olla samassa duunissa ;) Pisteet Haavistolle kun uskaltaa olla julkihomo. Niinistölle kaikki ne äänet joilla rahaa on. Työttömät työttöminä ja pankinjohtajat... Eiköhän tuo Niinistö oo jo muutenki valittu Suomen seuraavaks pressaks jo ennen ensimmäistä ennakkoäänestystä. Illuminati paskaa sanon minä!

Kaikkea hyvää teille :yes:

Avatar
Killi
Viestit: 50
Liittynyt: 24.1.2012

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Killi » 31.1.2012 9:27

wumbatti kirjoitti:Illuminati paskaa sanon minä!


Teidän mielestä niinistö on siis jo ennalta päätetty presidentti.
Hassua et tästä on mainittu jo parikin kertaa.

Eihän sitä presidenttiä ole vielä edes valittu ja te lietsotte jo moista propagandaa :D
Eikö tämä keskustelu olisi aiheellista ehkä vasta sitten kun ja jos se niinistö valitaan.

Vai valitetaanko sittenkin jo vähän etukäteen xD
Toihan on just saatana näis suomalaisis vikana... valitetaan joka helvetin asiasta :pimp:

Avatar
SirLaama
Viestit: 270
Liittynyt: 14.9.2010

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja SirLaama » 31.1.2012 15:18

Varsinkin paskuutta on se, että "äänestäisin Haavistoo, mut Niinistö on jo valittu voittajaks, joten en jaksa edes äänestää".

wumbatti
1 tähti
1 tähti
Viestit: 899
Liittynyt: 18.8.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja wumbatti » 31.1.2012 17:42

Killi kirjoitti:...

Teidän mielestä niinistö on siis jo ennalta päätetty presidentti.
Hassua et tästä on mainittu jo parikin kertaa.

Eihän sitä presidenttiä ole vielä edes valittu ja te lietsotte jo moista propagandaa :D
Eikö tämä keskustelu olisi aiheellista ehkä vasta sitten kun ja jos se niinistö valitaan.

Vai valitetaanko sittenkin jo vähän etukäteen xD
Toihan on just saatana näis suomalaisis vikana... valitetaan joka helvetin asiasta :pimp:


Heh, en sanonut että Niinisto on jo päätetty, vai? Sanoin "Eiköhän" ja tarkoitin myös sitä. Eli siis ehkä, ei absoluuttinen totuus Omassa pienessä pääkopassa oon niin pohtinu ku en usko siihen että ekalla kierroksella Niinistöllä suoraan yli 40% äänistä. Jokaiselta varmasti löytyy se oma mielipide asioihin. En myöskään ymmärrä missä kohtaa mun tekstistä löyty "valivali". Ihmiset on tyhmiä koska niistä tehään tyhmiä. Harva osaa olla skeptinen. Kuka todistaa ettei Suomessakin ole vaalivilppiä? Kuka todistaa että Suomessa on vaalivilppiä? -Ei varmaan kukaan, joten molemmat voi olla yhtä oikeita vastauksia.. Tästäkin maasta löytyy aika monta henkilöä joka voi nussii sun rahat tililtä, miksei muokata äänestyslukuja?

NEW WORLD ORDER: Senhä se Lipponen ja muutki isot herrat on moneen otteeseen sanonut. Hyvä ehkä niille, mutta huono meille.

Ps. TheTruthBehindTheScenes

Avatar
Killi
Viestit: 50
Liittynyt: 24.1.2012

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Killi » 31.1.2012 17:58

Juu kyl olen tietoinen NWO:sta ja illuminatista jne.
Mun mielestä olisi ihan kohtuullista odottaa sitä et se presidentti valitaan virallisesti ennen kuin aloitetaan propagandat.

Ja jos vastustatte NWO:ta sekä illuminatia... niin äänestäkää ny perhana sitten haavistoa.
Joka paikassahan sanotaan, että Sauli Niinistö sopii paremmin uuden maailmanjärjestyksen luotsiksi kuin Pekka Haavisto.

Ainii... sehän on homo.
Hyvä syy luovuttaa.

wumbatti
1 tähti
1 tähti
Viestit: 899
Liittynyt: 18.8.2009

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja wumbatti » 31.1.2012 18:24

Killi kirjoitti:
Ainii... sehän on homo.
Hyvä syy luovuttaa.

Hehe :D Tuo on kait iha hyvä letkautus jonkun mielestä eikä siinä mitään. Mut miten se homo vaikuttaa siihen Presidenttinä olemiseen jos nykyinenkin on lesbo? Potkitko päähän kaikkia kavereitas ja työkavereitas jos kuulet jonkun olevan homo? Kaikki se mitä vaikka 5v aikana olet oppinut ihmisestä muuttuu instana kun kuulet hänen olevan homo? Ymmärrän hyvin näitä mielipiteitä koska itsekin joskus ajattelin noin. Mutta se hauska juttu näissä on mun mielestä ku kaikki ok kunnes kertoo olevansa homo :lol:

En itse omasta mielestä mitään propaganda paskaa tässä latele vaan ihan perus foorumikäyttäytymistä, kerron mielipiteitä, omia näkemyksiä jne.. Koitan saaha keskustelua. Haavisto ois varmaa tosi monen mielestä paljon parempi ihminen jos ei olisi homo. Pelkääkö ihmiset homoja? Vai mikä tää homohypetys on :guru:


Myö eletään hyvät ihmiset 2000-lukua, eikä 1960-lukua. Tarkotan tällä sitä kuinka vituillaan päihdepolitiikka on, koulutukset, homovastaisuus, vähemmistöt jne jne mitä kaikkea nyt löytyy.. Jokainen tyylillään ilman mussuttamista imo

Niinistö haluaa elää niinku ollaa aina tähänkin asti eletty
Haavisto tuntuu omasta mielestäni olevan enemmän uudistuksien kannalla.
Kumpi sitten on taas parempi vaihtoehto ja kenen mielestä?

Peace, sille :pimp:

Avatar
Killi
Viestit: 50
Liittynyt: 24.1.2012

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Killi » 31.1.2012 18:40

Haaviston kannallahan minä olen ollu alusta asti.
Ja se letkautushan olikin tarkoitettu juuri niille kenen mielestä se voi kuulostaa hauskalta... ikäänkuin piilovi**uiluna.
Meillähän kävi selvästikkin väärinkäsitys. :D

Mut jes.. kukin ajattelee mitä ajattelee.
Tuntuu vain, missä vain asiasta puhunkin, jengillä ei ole presidentinvaaleista mitään muuta sanottavaa kuin sana homo ja tietenkin negatiivisella äänensävyllä.
Suomalaisilta kun tuntuu unohtuvan kaikki järki päästä kun jossain saattaa tapahtua jotain mikä ei sovi ihan hänen omaan arvomaailmaansa.

Oli sitten kyseessä kannabis, homous, whatever.

Illuminati on muuten hyvä keskustelu kyllä.


Palaa sivulle “Politiikka ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa