Tutkimus: Kannabis heikentää hedelmällisyyttä

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Inkognito

Tutkimus: Kannabis heikentää hedelmällisyyttä

ViestiKirjoittaja Inkognito » 3.2.2004 17:17

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=48401

Onko tämä nyt sitten jonkinlainen vastaisku käynnistyneelle kannabis keskustelulle jonka veturina on britannian uudelleen luokitus.

Eikös tää oo aika vanha juttu. Ja kävi ilmi silloin että testatut henkilöt polttivat ihan törkeitä määriä.

Revin kyllä peli-verryttelyhousuni jos mtv3n kymmenen uutiset mainitsee tästä. Vaikka jätti koko uudelleenluokituksen kokonaan uutisoimatta

Entalpia
1 tähti
1 tähti

Re: Tutkimus: Kannabis heikentää hedelmällisyyttä

ViestiKirjoittaja Entalpia » 3.2.2004 17:23

Hienoa että tuossa tutkimuksessa on kerrottu (uutisoinnin ohella) myös siitä, että vain _harvoilla_ polttajista tuota tapahtuu.

Sama hommahan tuossa on alkoholinkin ohella: Juot niin ei ota eteen. Ja kun nainen haluaa lasta niin ei silloinkaan juoda.

Ganjaana

Re: Tutkimus: Kannabis heikentää hedelmällisyyttä

ViestiKirjoittaja Ganjaana » 3.2.2004 18:58

Vanha juttu, tää oli seiskassa viime vuonna :lol:

Eskimogrower
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Eskimogrower » 3.2.2004 20:20

Bob Marleyllä oli seitsemän lasta, että se siitä hedelmällisyyskeskustelusta hampun suhteen.

Ja tutut ketkä polttaa, on kyllä lapsia saaneet ihan normaalisti. Osa jopa toivomattaan.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.

Hazaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hazaa » 3.2.2004 21:51

Nää on just näitä tutkimuksia, jossa valitaan pieni joukko hardcore käyttäjiä. Ja sitten jeesustellaan siittiöiden määrässä pientä muutosta. Ja sitäpaitsi tuokin on jo ainakin puoltoista "vanha" uutinen, mutta nähtävästi joku haluaa pyörittää mediassa näitä "uutisia". Valitaanpa joukko ihmisiä, jotka juo 1,5litraa kahvia päivässä ja katsotaan muutoksia elimistössä niin saadaan varmasti jokin uutinen tyyliin "kahvi aiheuttaa masennusta". Itse lukisin mieluiten tutkimuksia kannabiksen kohtuukäyttäjistä, mutta aika vähän niitä on näkyny, koska jos tutkimus antaa vähänkin positiivista kuvaa kannabiksen terveysvaikutuksista tai ei anna sitä negatiivista jota haetaan niin uutinen ei pääse mihinkään mediaan.

Btw: Oli toi Britanian hallussapito uutinen about 1h mtv3:sen txt-tv:llä,jopa...

Inkognito

ViestiKirjoittaja Inkognito » 4.2.2004 0:04

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.asp?id=49246&skip=0

Tossa toi juttu tiede lehdestä muutaman kuukauden takaa.. Tietty se piti julkaista uudesta just nyt.

Lainaus
---
"Marihuanamiehillä oli takanaan keskimäärin 5,1 vuoden käyttöhistoria. He polttelivat noin 14 kertaa viikossa.
Burkman ei osaa sanoa normalisoituvatko siittiöiden kyvyt, jos mies luopuu marihuanasta"
---

Mary Jane
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Mary Jane » 4.2.2004 0:06

hah....

Summerseason

...

ViestiKirjoittaja Summerseason » 4.2.2004 0:41

Itse olen huomannut pientä laskua libidosso jos poltan paljon, mutta niitä siittiöitä sen verran on, että en usko sen missään näkyvän jos "kuivat" päältä karsitaan. :wink:

Mary Jane
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Mary Jane » 4.2.2004 0:57

Niin ja suomalaisten miesten sperma on tutkimusten mukaan maailman huippuluokkaa! Eli ei siis syytä huoleen. :D
Viimeksi muokannut Mary Jane, 15.7.2012 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Absinthos

ViestiKirjoittaja Absinthos » 4.2.2004 1:51

:idea: :idea: :idea:
Tuohan on hyvä uutinen.

Humaania väestöpolitiikkaa!

Maapallon liikakansoitus on jo nyt ongelma, joten ei ku kaikki pössyttelemään. Varsinkin tuolla Aasian miljardi-valtioissa (Intia, Kiina), tulisi valtion kannustaa ihmisiä polttamaan 14 kertaa viikossa. :lol:

mathias corn

Re: ...

ViestiKirjoittaja mathias corn » 4.2.2004 2:45

Summerseason kirjoitti:Itse olen huomannut pientä laskua libidosso jos poltan paljon, mutta niitä siittiöitä sen verran on, että en usko sen missään näkyvän jos "kuivat" päältä karsitaan. :wink:

:laugh:
Kammottaa ajatella, että minkä kokoinen perhe itselläni olisi, jos hamppu pistää ampumaan räkäpäitä...
Nytkin tuntuu siltä, että minä sikiän kuin kärpäset.
Jos ei olis, niin pitäis olla siitä että ei ole

laholatva

ViestiKirjoittaja laholatva » 4.2.2004 2:51

miksatkaa kukkanne tähän http://rain.prohosting.com/robsku/dihkal/damiana.html ja tarjotkaa kauniimmalle osapuolellekin ni rupee jälkikasvua tulemaan. :)

bushed

ViestiKirjoittaja bushed » 19.2.2004 17:43

miksatkaa kukkanne tähän http://rain.prohosting.com/robsku/dihkal/damiana.html ja tarjotkaa kauniimmalle osapuolellekin ni rupee jälkikasvua tulemaan.

Tämän lisäksi se lisää seksuaalista halukkuutta. Vaikutus seksuaaliseen halukkuuteen on huomattavasti vahvempi naisilla kuin miehillä.

Toi asia on tutkittu eikä pidä paikkaansa.

Cryon

...

ViestiKirjoittaja Cryon » 20.2.2004 16:41

Tuli mieleen et muutamakymmenen vuotta sitten ei tainnu olla suomalaismiesten sperma kovin hyvälaatusta. Sen verran tais pillifarkut rokottaa siittiöitä.

Skotlantilaismiehillä taas sperma on aina ollu ihan huippuluokkaa ku kassit saa heiluu vapaasti kiltin alla. Hameet voiskin kompensoida tuota kannabiksen aiheuttamaa siittiökatoa myös suomalaisnuorten keskuudessa.

Hidas Hengitys
1 tähti
1 tähti

Re: ...

ViestiKirjoittaja Hidas Hengitys » 20.2.2004 16:50

Cryon kirjoitti:Hameet voiskin kompensoida tuota kannabiksen aiheuttamaa siittiökatoa myös suomalaisnuorten keskuudessa.

Kyl maar mä oon kattonnu, et ei nuot kyl hammeit oo, et pöllönäkö ne mua pittää. Ei kyl ne housui ole ne hiphoppareiden alapääteltat, ei kyl maar. Hameväkeä se tämänpäivän mies edustaa, kyl maar.

-Hidas Hhh...-

Palaa sivulle “Politiikka ja media”