Kuva

Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
kew
1 tähti
1 tähti
Viestit: 157
Liittynyt: 15.2.2014

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja kew » 22.12.2015 14:57

Jazz1 kirjoitti:Mielestäni tilanne Suomessa on akuutti. Kyse on termissä samasta asiasta, kun puhutaan että "emme tiedä kannabiksesta riittävästi", eli kiertoilmaus jolla keskustelua ja liberalisointia hidastetaan. Aiheeseen ei oikein haluta ottaa kantaa, joten puhutaan ympäripyöreitä. Kaikki retoriikka aiheesta pyrkii pitämään tilanteen ennallaan ja äänetön muutosvastarinta on julmettua, vaikka järkisyyt ja monet ammattilaiset muutosta lakeihin suosittelevatkin.


Juurikin näin. Hienosti tiivistetty.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2919
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja neural_rust » 22.12.2015 15:59

En mä tiedä. Hienoa että porukka jaksaa vääntää näitä, mutta mä oon pessimisti..
Sepon tän vuoden aloite keräs vajaan 6000 nimee,(torso) ja edelliseen saatiin reilu 20kilo allekirjoitusta.
Mun mielestä ei tilannetta saada näillä muutettua, mutta ehkä saadaan edes vähän näkyvyyttä. Mikä on hyvä.

Edelleen mä en usko enää mihinkään, koska pessismisti ei pety..

Mutta propsit, ja kaiken mun tukeni saatte mitä sitten duunaattekin.

Avatar
edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti
Viestit: 854
Liittynyt: 9.6.2015

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 23.12.2015 12:47

Good sleep. Good morning joint. Good morning session on the @wattbike. Good coffee. Good raw porridge. Good energy levels. Gonna be a good day. Good morning!

#finland420 #weedtabix #smileyface

Avatar
Eskimoez
Viestit: 131
Liittynyt: 1.2.2015

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja Eskimoez » 11.1.2016 23:26

Joku hyvä ja ytimekäs risuaita on todettu todella hyväksi näkyvyyden ja julkisen keskustelun kannalta.
Mikä olisi hyvä?
#unelma :lol:

Avatar
Tulintakas
Viestit: 532
Liittynyt: 25.11.2013

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja Tulintakas » 12.1.2016 14:57

#Kukka-Suomi

Tuhkakupissa vois olla joku kuukauden hashtag kysely.

Locker
Viestit: 424
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja Locker » 12.1.2016 15:18

Jazz1 kirjoitti:Mielestäni tilanne Suomessa on akuutti.

Olet oikeassa. Kannabiksen käyttö on moninkertaistunut siitä, kun nykyistä lakia säädettiin. Eikö se ollut joku puolet nuorista miehistä, jotka on polttaneet pilveä - se on jo aika merkittävä porukka, jonka moraali on eri kuin yhteiskunnan.

seisake
Viestit: 18
Liittynyt: 24.5.2013

Re: Kannabiksen dekriminalisointi kansalaisaloite 2015

ViestiKirjoittaja seisake » 9.2.2016 13:32

En tiedä mihin tän laittaisin täällä forkalla, mutta löytyisköhän suomesta muusikkoa, tai jotain joka vois tehdä kans tän tyyppistä ratkasua. Jolla vois avittaa tätä sanoman levittämistä https://www.youtube.com/watch?v=Z3-z-h8KZOA (ei niin hyvä kappale, mut sanoma oli kohdillaan) (yp voi siirtää oikeaan paikkaan)


Palaa sivulle “Politiikka ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa