Turun Hamppumarssi 2015

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Janus
3 tähteä
3 tähteä

Turun Hamppumarssi 2015

ViestiKirjoittaja Janus » 28.4.2015 8:51

Vuoden 2015 hamppumarssi starttaa jälleen Turun puolalanmäeltä 2.5 klo 14 vaeltamaan kohti Vartiovuoren puistoa. Ajat muuttuu pikkuhiljaa, mutta kansainvälinen GMM -päivä on paras hetki osoittaa joukkovoimaa oikeudenmukaisuuden puolesta!

Kuvalinkki

Aikataulu
13 - kokoontuminen Puolalanmäellä.
14 - marssi lähtee liikkeelle.
15 - musat ja muu ohjelma Vartiovuorella.
18 - bileet päättyy.

Paikanpäällä hyvän meiningin lisäksi puheita, safkaa, musaa ja tuote-esittelyjä. Rohkeasti messiin!

2.5 lauantai klo 13:00–18:00

Puolalanpuisto
20100 Turku, Finland

https://www.facebook.com/events/1586937571578535/

(Koska turkulaiset ei itse tätä mainostaneet sivuillaan tai täällä niin tehdään se heidän puolestaan. Yllä oleva teksti kopioitu FB:stä, ja minä en ole missään tekemisissä tapahtuman tai sen järjestäjien kanssa. Koska Helsingissä ei marssia ole niin menkää hyvät ihmiset tuonne ja näkykää ja kuulukaa!)

creativelunacy

Re: Turun Hamppumarssi 2015

ViestiKirjoittaja creativelunacy » 28.4.2015 13:58

Tänne tulossa nyt kolmatta vuotta! FB:n mukaan ihan hyvä määrä osallistujia. Toivotaan että edes suurin osa oikeasti vaivautuu paikalle. Itse olen kavereita yrittänyt rohkaista lähtemään mukaan :) Marssitaan siivosti mutta näyttävästi!

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 29.4.2015 8:06

Menossa Porin suunnalta, kyytiin mahtuu kolme. Kysy YV:llä.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Toenail

ViestiKirjoittaja Toenail » 1.5.2015 17:08

Olisi kaivannut tätä topiccia tänne foorumeille jo paljon aikaisemmin. Ei mitään saumaa saada töistä vapaata ja järkätä matkaa Turkuun näin lyhyellä varoitusajalla.
Harmi, ehkä ensi vuonna sitten pääsen paikalle.

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 2.5.2015 17:58

Jatkotkin ovat päättyneet melkein tunti sitten niin kertokaas joku miten meni? Jos löytyy kuvia tai videoita niin pistäkääs tänne. Itse en tänä vuonna päässyt osallistumaan. :(
Anna kaikkien kukkien kukkia!

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 4.5.2015 15:21

Oliko medianäkyvyyttä? (toivottavasti siihen ymmärrettiin pyrkiä)

vihreä_valo
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja vihreä_valo » 7.5.2015 9:36

Puistojatkoilla tuli käytyä ja hyvä oli tunnelma. Ei tullut sadetta ja oli asiapitoisia puheenvuoroja. Monta vuotta tapahtumassa käyneenä näytti siltä että ajat ovat tosiaan muuttuneet, ganjan tuoksu pölähti tuon tuostakin ja poliisisedät loistivat poissaolollaan. Kerran ajoi mustamaija puiston läpi, mutta eivät pysähtyneet. Tapahtuma oli tuttuun tyyliin iloisen rauhallinen ja paikalla oli järjestyksenvalvoja, kahvikoju, dj:t yms. Muistan kun joskus viime vuosikymmenellä puistossa on imuteltu jättiläisbongia ja ilmeisesti myös metrin mittaista jointtia, ehkä vastaava on tulevaisuutta jo pian? Kaiken puolin leppoisa ja ongelmaton tapahtuma kaikessa absurdiudessaan. Se Kyhäritien "hamppumarssi" -sarjis osuu ja uppoaa :D

Locker kirjoitti:Oliko medianäkyvyyttä? (toivottavasti siihen ymmärrettiin pyrkiä)

Ehkäpä tämän vapauden ja poliisioperaation puutteen vuoksi Turun Sanomat ei huomioinut marssia millään tavalla, eli ei medianäkyvyyttä valtamedioissa :(
Kun itse päättää ryhtyä kasvattamaan huumeita, on tehnyt vakaan päätöksen siitä että haluaa olla mukana tässä huumausainerikollisuudessa - henkilö on todellakin mieltänyt että nyt minä haluan ryhtyä tähän huumausainerikollisuuden piiriin -Poliisi-TV 2009

Palaa sivulle “Politiikka ja media”