Kanada laillistanut?
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Kanada laillistanut?
Onko totta etta kanada olisi liittynyt sivistysvaltioiden joukkoon? kuulin eraalta kanukilta jotta valtiovalta olisi laillistanut hallussapidon,kotikasvatuksen ja laakeaineena kayton. Mistaan en ole vahvistusta asiaan loytanyt mutta jos jollain on parempaa tietoa niin mieluusti kuulisin ilouutisen ihan varmistettuna fakta tietona. Minulle uutinen kerrottiin noin viikko sitten ja lain olisi pitanyt tulla voimaan juuri kyseisena paivana. Tottahan juhlistimme uutista isolla jointilla, ihan noin varmuuden vuoksi, vaikka ankka olisi ollut koko uutinen.... Eihan vara venetta kaada kuten vanha kansa tapaa sanoa.
Luullakseni vancouverissa se on ollut reseptilla vapaata jo vaikka kuinka kauan, mutta nyt pitaisi onnistua koko valltakunnan alueella! Eika vancouver ole edes osa Kanadaa jos joltain kanukilta kysyt. Oletteko kukaan kuulleet? mistaan tiedotusvalineesta en ole faktaa saanut ongittua, mutta nain minulle on kerrottu!!??
karderi "niinhän se on että, Vancouver kuuluu naurusaarille."
Pitkallisesta yrityksesta huolimatta en onnistunut sita hienoa lainausta tekemaan joten menkoon tallatavoin!
Kysy huviksesi joltain kanukilta joka ei asu vancouverissa etta onko se osa kanadaa vai ei! Luulen etta vastaukseksi saat jotakuinkin:
"vancouverissa ne puhuu ranskaa, haluavat itsenaistya ja ovat muutenkin ihmeellisia, eivat kanadasta ollenkaan"
Sellaista ainakin ovat kaikki kohtaamani kanadalaiset puhuneet.
Ehka jotain yhtalaisyytta amsterdamin kanssa????? Jos olette joku vierailleet hollannin maaseudulla, niin samoja toukohousuja siella tapaa kuin kotona etela-savossa. Totta se on, maalaiset on maalaisia vaikka voissa paistaisi.(olen itse maalainen joten muut farmarit alkaa loukkaantuko)
Pitkallisesta yrityksesta huolimatta en onnistunut sita hienoa lainausta tekemaan joten menkoon tallatavoin!
Kysy huviksesi joltain kanukilta joka ei asu vancouverissa etta onko se osa kanadaa vai ei! Luulen etta vastaukseksi saat jotakuinkin:
"vancouverissa ne puhuu ranskaa, haluavat itsenaistya ja ovat muutenkin ihmeellisia, eivat kanadasta ollenkaan"
Sellaista ainakin ovat kaikki kohtaamani kanadalaiset puhuneet.
Ehka jotain yhtalaisyytta amsterdamin kanssa????? Jos olette joku vierailleet hollannin maaseudulla, niin samoja toukohousuja siella tapaa kuin kotona etela-savossa. Totta se on, maalaiset on maalaisia vaikka voissa paistaisi.(olen itse maalainen joten muut farmarit alkaa loukkaantuko)
-
Vieras
Varmaan tällä hetkellä sama tilanne, kuin monessa muussakin maassa, eli periaatteessa laitonta, mutta poliisit ei jaksa enää välittää, kun se on niin yleistä eikä siitä ole kenellekään mitään haittaa. Näin ollen luultavasti laillistetaan lähiaikoina..
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...
-
Vieras
carcara kirjoitti:Varmaan tällä hetkellä sama tilanne, kuin monessa muussakin maassa, eli periaatteessa laitonta, mutta poliisit ei jaksa enää välittää, kun se on niin yleistä eikä siitä ole kenellekään mitään haittaa. Näin ollen luultavasti laillistetaan lähiaikoina..
Siis siellä on käsittääkseni tosiaan nyt joku porsaanreikä laissa, joka periaatteessa sallii hamputtelun, mutta se ei ole vielä "virallisesti" laillista.
-
Munis
Re: Kanada laillistanut?
Olen lähössä syksyllä vaihtariks just tonne ontarioon tai Quebeciin (viel ei tiedä) ni voisko nyt joku asiaan perehtynyt kertoa onko se kannabis siellä laillista vai ei? Tuosta artikkelista ei sitä mulle ihan selvinny. Vielä parempaa olis jos jollakin olis omakohtaista kokemusta Kanadan kannabis tilanteesta, kuinka halpaa, helposti saatavilla, samanlaista järjestäytyneen rikollisuuden pl paskaa ku Suomessa jne.
Kiitos jos joku viitsii tutkia asiaa ja vastata!
Kiitos jos joku viitsii tutkia asiaa ja vastata!
Ontario: A place to live, a place to grow 
-
Majuri Tommi
Jep, meikäkin on vieraillut Vancouverin Wreck Beachillä. Siellä hipit (ja vähän muutkin) hilluu nakuina ja polttelee pilveä. Ja sieltä saa sellaisia laittomuuksia kuin salakuljetettuja USA:laisia savukkeita (pyrkivät suojelemaan kotimarkkinoita Marlboroa ym. vasta), ja oluttakin sieltä saa. Muutoinhan alkoholia myydään Brittiläisessä Kolumbiassa ainoastaan sikäläisistä alkoissa ja kapakoissa eikä ollenkaan ruokakaupoissa.
semmosta kuulin, että oltais tehty koko valtion kattava tutkimus nuorista (en tiiä miten se määriteltiin, ehkäpä 16-28v.) et kuinka moni polttelee säännöllisesti, eli vähintään kerran viikossa. se oli valtion rahoittama tutkimus, ja vastaukseksi saatiin muistaakseni 52% tai 54%, mut puolet kummiskin..
ja kuulemma käyttö ei ois kanadassa rangaistavaa, (kotikasvatus ja myynti kylläkin).. mut tiedä häntä, voipi olla huhua. jos joku tietää enemmän, valistakoon.
ja kuulemma käyttö ei ois kanadassa rangaistavaa, (kotikasvatus ja myynti kylläkin).. mut tiedä häntä, voipi olla huhua. jos joku tietää enemmän, valistakoon.
"I will watch the skies for you."
- kukkatyyli_
Jutustelin torontolaisen ystäväni kanssa ja hän sanoi, että Canada oli "kokeillut" hampun laillistamista muutaman kuukauden. Ja nyt tosiaan laissa on porsaanreika, ihmiset ei tiedä onko se laillista vai ei, mutta ei virkavaltakaan puutu asiaan juurikaan. Eli tieto oli vain tavan tallaajalta.
Suurimmista kaupungeista saa yrttiä hommattua ihan helpolla kysyvällä vaikka ohikulkijalta saatavuutta. Itse hän sanoi, että kanada on yksi suuri hamppufarmi.
Suurimmista kaupungeista saa yrttiä hommattua ihan helpolla kysyvällä vaikka ohikulkijalta saatavuutta. Itse hän sanoi, että kanada on yksi suuri hamppufarmi.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”