Miitti @Tampere

Sana on vapaa.
Weedster
1 tähti
1 tähti

Miitti @Tampere

ViestiKirjoittaja Weedster » 6.5.2009 2:12

Heipä hei rakkaat kanssahampuusit!

Hamppumarssi on juuri mennyt, ja oli mukava nähdä hampuuseja ja muuten vaan hampun puolustajia liikkeellä niinkin suuri määrä!

Nyt kuitenkin mietin tässä yötä vasten, että jospa järkättäisiin miitti? Paikka lienee sanomattakin selvä, nimittäin Näsinpuisto! Paikka on upea, se on keskustassa mutta kuitenkin vähän syrjässä, kivat maisemat katsella auringonlasku vaikka siinä ja tottakai - kierrättää jo... tupakkirullia siinä. :mrgreen:

Kuulostaisiko miltään?

Ja jos ihmettelet miksi tein uuden topicin, niin juuri siksi että nää miitti -keskustelut on sellaisia että näitä on paha jatkaa vanhoihin topiceihin jotka on tehty vuosi tai kaksi sitten.

Eli miltä kuulostaisi? En tiedä sitten, joku oli tuossa järjestämässä Hervanta-miittiä mutta otetaan tällainen kokonaisvaltaisempi homma työn alle. :)

Itse ainakin kaipailisin rentoa seurustelua isommalla porukalla ja eritoten uusia saman päihdepoliittisen kannan omaavia uusia tuttavuuksia, vaikka kieltämättä tuntuu että joka kulmassa tulee hampuusi vastaan. Ei mitään spessua tarvii järjestyä, mutta jos nyt hengattaisiin ja pidettäs pienet, rauhalliset hampuusibileet ulkoilmassa kun kelitkin alkaa olemaan aika namit.

MUTTA MIITITHÄN OVAT AINA MUKAVIA, AIGHT? :pimp:
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

venla

Re: Miitti @Tampere

ViestiKirjoittaja venla » 6.5.2009 12:14

Oon mukana! Haluun tutustua Tampereen hampuuseihin kun sinne oon syksyllä suuntaamassa.

zanpaatto

ViestiKirjoittaja zanpaatto » 6.5.2009 12:18

Weedster kirjoitti:Heipä hei rakkaat kanssahampuusit!

Hamppumarssi on juuri mennyt, ja oli mukava nähdä hampuuseja ja muuten vaan hampun puolustajia liikkeellä niinkin suuri määrä!

Nyt kuitenkin mietin tässä yötä vasten, että jospa järkättäisiin miitti? Paikka lienee sanomattakin selvä, nimittäin Näsinpuisto! Paikka on upea, se on keskustassa mutta kuitenkin vähän syrjässä, kivat maisemat katsella auringonlasku vaikka siinä ja tottakai - kierrättää jo... tupakkirullia siinä. :mrgreen:

Kuulostaisiko miltään?

Ja jos ihmettelet miksi tein uuden topicin, niin juuri siksi että nää miitti -keskustelut on sellaisia että näitä on paha jatkaa vanhoihin topiceihin jotka on tehty vuosi tai kaksi sitten.

Eli miltä kuulostaisi? En tiedä sitten, joku oli tuossa järjestämässä Hervanta-miittiä mutta otetaan tällainen kokonaisvaltaisempi homma työn alle. :)

Itse ainakin kaipailisin rentoa seurustelua isommalla porukalla ja eritoten uusia saman päihdepoliittisen kannan omaavia uusia tuttavuuksia, vaikka kieltämättä tuntuu että joka kulmassa tulee hampuusi vastaan. Ei mitään spessua tarvii järjestyä, mutta jos nyt hengattaisiin ja pidettäs pienet, rauhalliset hampuusibileet ulkoilmassa kun kelitkin alkaa olemaan aika namit.

MUTTA MIITITHÄN OVAT AINA MUKAVIA, AIGHT? :pimp:

Ei sitä Hervannan miittiä ole vain Herwuudinmetsän asukkaille tarkoitettu, sinne voi tulla kuka tahansa Tampereelta, ja miksei kauempaakin! Mutta mikäs tuossa, kyllä sinne eksyäkin voisi.

deva
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deva » 6.5.2009 13:09

Niin en minäkään edes asu Tampereella, mutta silti menossa hervantaan jos hommat natsaa, tän kylän hampuusit kun pysyvät koloissaan piilossa.
Ja miksei näsinpuistoonkin vois tulla, kumminkin mun lempimesta siinä kylässä :pimp:
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 6.5.2009 13:20

zanpaatto kirjoitti:...

Ei sitä Hervannan miittiä ole vain Herwuudinmetsän asukkaille tarkoitettu, sinne voi tulla kuka tahansa Tampereelta, ja miksei kauempaakin! Mutta mikäs tuossa, kyllä sinne eksyäkin voisi.

Sitten se on vaan nimetty hassusti. Itse en jaksa hervanta-miittiin vaivautua ihan vaan siksi, että Hervanta on aika köyhä paikka järjestää miittiä eikä oikeen mikään reitti kulje siitä ohi kätevästi. :mrgreen:

Tai sit tehdään niin et kaikki Tampereen hampuusit kokoontuu aina parillisten viikkojen lauantaina näsinpuistoon hengaamaan! :D Tosin meneekö miittailusta maku jos sitä harrastaa liian usein? :think:

zanpaatto

ViestiKirjoittaja zanpaatto » 6.5.2009 15:10

Weedster kirjoitti:...

Sitten se on vaan nimetty hassusti. Itse en jaksa hervanta-miittiin vaivautua ihan vaan siksi, että Hervanta on aika köyhä paikka järjestää miittiä eikä oikeen mikään reitti kulje siitä ohi kätevästi. :mrgreen:

Tai sit tehdään niin et kaikki Tampereen hampuusit kokoontuu aina parillisten viikkojen lauantaina näsinpuistoon hengaamaan! :D Tosin meneekö miittailusta maku jos sitä harrastaa liian usein? :think:

No mutta kesällähän voisi järjestää näitä miittejäkin hieman useammin, mikäli kelit sen sallivat. Olisi saisinpa minäkin muuta tekemistä, kuin istua koneella päivät pitkät miettimässä mitä sitä tekisi.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 6.5.2009 15:18

zanpaatto kirjoitti:...

No mutta kesällähän voisi järjestää näitä miittejäkin hieman useammin, mikäli kelit sen sallivat. Olisi saisinpa minäkin muuta tekemistä, kuin istua koneella päivät pitkät miettimässä mitä sitä tekisi.

Näin minäkin sen ajattelin. :D

Ja voihan tätä porukkaa miittailla muutenkin, itse olen peräti 4 foorumilaista tavannut, pari ihan muita kautta sattumalta, ja pari sitten ihan foorumilla sovitun tapaamisen kautta. Vain hyviä kokemuksia tapaamisista kyllä. :)

Mutta katselen josko miittin järjestäisi tässä lähiaikoina jo, ja minuunhan voi muuten vain ottaa YV:llä yhteyttä, oon aina innokas tapaamaan uutta porukkaa ihan isompien miittien ulkopuolellakin. :yes:

EDIT:

Tein saman tien Doodle-äänestyksen ajankohdasta; ajattelin jos seuraavan kuukauden aikana saisi miitin pystyyn!

http://www.doodle.com/gacc5aytqi2wv3dx

zanpaatto

ViestiKirjoittaja zanpaatto » 6.5.2009 15:40

Weedster kirjoitti:...

Näin minäkin sen ajattelin. :D

Ja voihan tätä porukkaa miittailla muutenkin, itse olen peräti 4 foorumilaista tavannut, pari ihan muita kautta sattumalta, ja pari sitten ihan foorumilla sovitun tapaamisen kautta. Vain hyviä kokemuksia tapaamisista kyllä. :)

Mutta katselen josko miittin järjestäisi tässä lähiaikoina jo, ja minuunhan voi muuten vain ottaa YV:llä yhteyttä, oon aina innokas tapaamaan uutta porukkaa ihan isompien miittien ulkopuolellakin. :yes:

EDIT:

Tein saman tien Doodle-äänestyksen ajankohdasta; ajattelin jos seuraavan kuukauden aikana saisi miitin pystyyn!

http://www.doodle.com/gacc5aytqi2wv3dx

Sinne on omat mahdolliset (kaikki valittavissa olevat) päivät ruksattuna, sanomattakin selvää, minulla ei juurikaan ole suunnitelmia tai tärkeää tekemistä. :) Pitäisi jotenkin tästä kierteestä päästä eroon, puoleenvuoteen en ole asunnosta poistunut, kuin hakemaan kaupasta tarvittavat asiat. :(

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 6.5.2009 16:17

Näsinpuisto olisi oiva paikka sijaintinsa vuoksi kyllä. Itse olen mukana jos porukkaa lähtee mukaan. :)
Ei luulisi vaativan porukalta kovia ponnisteluja saapua paikalle, varmaan muutenkin ihmiset keskustassa pyörii viikonloppusin.. :)

Itse olen tavannut vain yhden foorumilaisen vaikka kotikulmilla pyörii muutama muukin,aina vaan mennyt omat menot siten että kaikki kiva kosahtanut siihen..

En tiiä sit kehtaako ilman ha..tupakkia tulla loisimaan ;)

Äh, käyhän mulle noi kaikki päivät, sekosin kellonajoissa.
politik use drugs
politik use bombs
politik need torpedoes
politik needs blood
thats what my friend is an evidence politik is violence
what my friend is a evidence politik is violence

Kelpuuttaja

ViestiKirjoittaja Kelpuuttaja » 6.5.2009 19:19

Tuon bägin.

Siis tuon FOOTbägin.
Kelpuutan [x] En kelpuuta [ ]

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 6.5.2009 19:28

Kelpuuttaja kirjoitti:Tuon bägin.

Siis tuon FOOTbägin.

Hehe repesin, no mä tuon sit esim. limpparia ja sipsiä/karkkia vaikka :D Tai pullon KOSSUA! :laugh:
politik use drugs

politik use bombs

politik need torpedoes

politik needs blood

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 6.5.2009 19:39

Sihaus kirjoitti:...

Hehe repesin, no mä tuon sit esim. limpparia ja sipsiä/karkkia vaikka :D Tai pullon KOSSUA! :laugh:

Sama. :D

Tosiaan, miitti ei ole mikään järjetön hiisausreissu, mutta itse yritän ainakin tuoda jonkinverran itse tavaraa jos vain mahdollista, että oisi pari joiperia kierrätettäväksi. Mutta joka tapauksessa hengataan ja jauhetaan paskaa. :pimp:

Kiva huomata että innostuneita tulijoita riittää edes muutamia, ja etenkin näitä joita en olekaan ennen tavannut. Pitäisiköhän pitää tässä vaiheessa mukana olijoiden kesken pieni hengausmiitti jo viikonloppuna, ja isompi sitten muutaman viikon päästä? Itsellä on suunnitelmat auki viikonloppuna, ja oon ylisosiaalinen persoona joten mielekäs illanviettotapa olisi tuo kyllä. :yes:

babobwoi

ViestiKirjoittaja babobwoi » 6.5.2009 23:03

Hmm, tämähän kuulostaa hyvältä. Itse ainakin olisin messissä, sillä en luultavasti tunne ketään foorumilta. Vai tunnenko sittenkin? :think:

deva
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deva » 6.5.2009 23:37

Tai pullon KOSSUA!

Meinasin koetella marssiväen huumoria täyttämällä kossupullon vedellä ja sit olisin tullut huutamaan postinpuistoon että täälläkö ne NARKKARIT kokoontuu? :laugh:
Luovuin ajatuksesta kun en viitsinyt kokeilla kuinka monella olis huumori riittänyt.
Sinuakin vaanii vakooja.

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 7.5.2009 2:15

Deva!!! Sä lähet messiin, oot mun yks suosikeita tääl!

Ja tosiaan se hamppukaupunki on TAMPERE!
Viimeksi muokannut Sihaus, 7.5.2009 2:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 7.5.2009 2:18

Noniin rakkaat Hamppukaupunkilaiset!

Mietittiin tossa Sihauksen kanssa sellaista, että jospa pidettäisiin perjantaina pienimuotoinen miitti paikalle kykenevien kesken.

Ihan vaan ajankuluksi, kiva tavata uusia naamoja ja eipä oo lomilla oikein muitakaan suunnitelmia.

ELI: Kaikki näsinpuistoon perjantaina kello 18. Todennäköisesti meitä löytää sieltä myös seuraavat pari tuntia siitä eteenpäin, ellei pidempäänkin, mutta silloin ainakin ollaan me paikalla. Miittailemme sitten kahdestaan jos ei muita halukkaita löydy. :D

Varsinaisen HAMPPUKAUPUNKIMIITIN järjestäminen jatkuu siis yhä, ja yllä mainittu Doodle -äänestys on avoin joten käykäähän äänestelemässä!

See you friday...or not. :pimp:

"No nyt on perustettu hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki!"

deva
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deva » 7.5.2009 10:11

Sihaus!!! Jos säkin lähdet niin kyllä minäkin sit :)
Sinuakin vaanii vakooja.

veio

ViestiKirjoittaja veio » 7.5.2009 10:13

Shit maaan, mukana ku peräpukama duunien ja muiden esteiden sallimissa rajoissa. Perjantaina en valitettavasti pääse ainakaan vielä tuohon aikaan joten täytynee seurailla tätä ketjua jatkossakin! Olokaa kunnolla, piis. :mrgreen:
Puolet kosahtaa kun kikkailee.

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 7.5.2009 10:18

deva kirjoitti:Sihaus!!! Jos säkin lähdet niin kyllä minäkin sit :)

Hienoa...hyvin näyttää jo porukkaa ilmoittautuneen :)
politik use drugs

politik use bombs

politik need torpedoes

politik needs blood

Sarvi

ViestiKirjoittaja Sarvi » 7.5.2009 11:07

Huomisen osalta näyttää kalenteri suhteellisen tyhjää, eli jos ei mitään isompaa ilmaannu niin taidan mäkin tulla ainakin hetkeks heiluun. 8)
"Zealous men are ever displaying to you the strength of their belief, while judicious men are showing you the grounds of it." -William Shenstone

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”