Miitti @Tampere

Sana on vapaa.
Morrison_67

Re: Miitti @Tampere

ViestiKirjoittaja Morrison_67 » 5.6.2012 17:17

Käyks jengille et jos ei nyt kuiteenkan koskettais siihen alkoholiin? tai siis et itel ainaki paril kaveril alkoholi pistää agressiiviseks ja se ei oo just jees nois miiteis. Kuumotus. Et en tiä onko tääl mitää sekakäyttäjii mut, sillee jos vaa sopii ni ois jees et poltellaa vaa lääkettä. ja jos joku osaa voi tehä jotai mässyihi voista.
"Ole se muutos jonka haluat maailmassa nähdä."

GreenQQ

ViestiKirjoittaja GreenQQ » 7.7.2012 0:29

Onkos tää -12 miitti ollu & mennyt? :)

dipshit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja dipshit » 13.7.2012 16:06

Morrison_67 kirjoitti:Käyks jengille et jos ei nyt kuiteenkan koskettais siihen alkoholiin? tai siis et itel ainaki paril kaveril alkoholi pistää agressiiviseks ja se ei oo just jees nois miiteis. Kuumotus. Et en tiä onko tääl mitää sekakäyttäjii mut, sillee jos vaa sopii ni ois jees et poltellaa vaa lääkettä. ja jos joku osaa voi tehä jotai mässyihi voista.

Ei oo tarkoitus vääntää mitään riitaa asiasta, mutta mun mielestä vähän ahdasmielistä suhtautumista tuossa sun viestissä. Eikö olis parempi ennemmin sopia, että nauttii alkoholi (ja hatsiakin) miitissä kohtuudella? Jos tunnet pari kaveria, kellä alkoholi pistää menon agressiiviseksi, niin ei kai se oo kovin hyvä peruste koittaa rajoittaa niiden juomista, joilla se meno ei agressiiviseksi mene. Ei mulla muuta. Kunhan pisti silmään tuo.

rolcen

ViestiKirjoittaja rolcen » 13.7.2012 20:55

Liikun huomenna polttariporukassa treella. Mistä puistosta voisi löytyisi ringistä seuraa ja vaikkapa henkosia vapautensa menettävälle?

Pun Worg
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Pun Worg » 14.7.2012 15:39

rolcen kirjoitti:Liikun huomenna polttariporukassa treella. Mistä puistosta voisi löytyisi ringistä seuraa ja vaikkapa henkosia vapautensa menettävälle?

Näsinpuisto lienee paras valinta.

rolcen

ViestiKirjoittaja rolcen » 14.7.2012 18:03

Näsinpuisto katotaan,jos keretään. Sauna pispalas oli ok. Ja muut.

Morrison_67

ViestiKirjoittaja Morrison_67 » 18.7.2012 12:28

dipshit kirjoitti:...

Ei oo tarkoitus vääntää mitään riitaa asiasta, mutta mun mielestä vähän ahdasmielistä suhtautumista tuossa sun viestissä. Eikö olis parempi ennemmin sopia, että nauttii alkoholi (ja hatsiakin) miitissä kohtuudella? Jos tunnet pari kaveria, kellä alkoholi pistää menon agressiiviseksi, niin ei kai se oo kovin hyvä peruste koittaa rajoittaa niiden juomista, joilla se meno ei agressiiviseksi mene. Ei mulla muuta. Kunhan pisti silmään tuo.

Joo totta ihan oikeessa oot. :) Omat rajansa tietäviä ihmisiä siis. Tämmönen miitti vois olla kyllä jees. Ei vittu olis ollu muute toi Love music festifal tampereel kait. se ois ollu aika hyvil viboil varjeltu se mesta miittaamiseen.
"Ole se muutos jonka haluat maailmassa nähdä."

gjauh

ViestiKirjoittaja gjauh » 10.8.2012 23:04

Tuleeko tästä mitään? Kesä -12 alkaa olla lopuillaan!! Lyödäänkö Lauantai 25.8 päiväks ja näsipuisto vaikka paikaks? Kaikki kitarat ja nokkahuilut mukaan. tulkoon ketkä on tullakseen! :pimp: . Mulle sopii ihan mikä muukin päivä, jos sillon olis enemmän jengiä tulilla.. :)

GangstaCat

ViestiKirjoittaja GangstaCat » 19.11.2012 15:36

Löytyiskö seuraa Treen lähiseudulta, yksäriä saa lähettää. :)

HakunaMatata

ViestiKirjoittaja HakunaMatata » 14.2.2013 21:18

Oletteko yleensä talvisin järjestänyt miittejä? Osallistuisin seuraavaan mielelläni ja muutenkin haluaisin verkostoitua paremmin Tampereen hampuusien kanssa kun yksin tulee yleensä polteltua. YV:tä saa lähettää :pimp:
Komissaari Myssyn reinkarnaatio

Suklaapoika

ViestiKirjoittaja Suklaapoika » 16.2.2013 12:40

Itsekkin voisin seuraavaan miittiin osallistua! :)

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 16.2.2013 20:39

Sama homma, mielelläni olisin miittiin mukaan änkeämässä.

Luminaire

ViestiKirjoittaja Luminaire » 26.3.2013 2:00

Joo sama täällä, juuri kaupunkiin muuttaneena olis hauska tutustua muihin hampuuseihin.

anyprkl

ViestiKirjoittaja anyprkl » 27.3.2013 10:52

Meki mamman kans tullaa jos huomaa moisia miittejä järjestettävän.
الكويت تلغي مشروعا لإنشاط

Mike

ViestiKirjoittaja Mike » 28.3.2013 0:42

Luminaire kirjoitti:Joo sama täällä, juuri kaupunkiin muuttaneena olis hauska tutustua muihin hampuuseihin.

Samoin. Tosin vain Tampereen lähimaastoon muuttaneena... :)
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"

Daimion
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Daimion » 3.4.2013 3:55

Minäkin tänne joku aika sitten muuttaneena mielellään tulisin tutustuneeksi
hieman paikallisiin piireihin. Sitähän voisi alkaa jo hieman sopimaan jotain
miitin tynkää jos vain muitakin osallistujia löytyy.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.4.2013 23:12

Saattaisin olla myös innokas lähtemään liikenteeseen, jos aika ja paikka saadaan sovittua.

rhabarbarum

ViestiKirjoittaja rhabarbarum » 10.4.2013 17:24

Täältä löytyy osallistuja!

Noin vuosi on tullut asuttua Tampereella jo, mutta lisää samanhenkisiä ystäviä tarvitaan aina joten laita ihmeessä viesti foorumilla/IRCissä jos oot seuraa vailla. :)

Kaikenikäiset saa laittaa viestiä sukupuoleen katsomatta! Itse olen 23vuotias miehenalku. 8)

Irie

ViestiKirjoittaja Irie » 10.4.2013 19:26

Tämä neito olisi myös kiinnostunut osallistumaan!
"Ihminen on salaisuus. Jos koko elämäsi ratkot tuota salaisuutta, älä sano käyttäneesi aikaa hukkaan. Minä syvennyn tuohon salaisuuteen, sillä haluan olla ihminen." -Dostojevski

James Potkukelkka

ViestiKirjoittaja James Potkukelkka » 11.4.2013 14:29

Tullaan :)

Minun puolestani voitais laittaa äänestys pystyyn. Hyviä tapaamispäivämääriä voi ehdottaa ja perusteluita niille.

Käviskö porukalle vapun jälkeen esim lauantai 4.5 tai lauantai 11.5? Osalla ois koulut jo ohi ja ois viikonloppu. Alkais toivottavasti jo oleen lämmintä ja liikkeellä olis muitakin ihmisiä :wink:

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”