Miitti @Tampere

Sana on vapaa.
rhabarbarum

Re: Miitti @Tampere

ViestiKirjoittaja rhabarbarum » 12.4.2013 10:34

^ Mainio ehdotus, minulle sopii kaikki lauantait kello 18:00 jälkeen :) 20.4 on valitettavasti varattu..

Onko kukaan menossa vastavirralle tänään? Esiintyjät PISPALA DUBZ, Juju Kollektiivi, Piparsisar, DJ Sammux.

Luminaire

ViestiKirjoittaja Luminaire » 12.4.2013 17:57

Sopii mulle kanssa kaikki lauantait klo 18.00 jälkeen paitsi juurikin 20.4:ttä kun on synttärini silloin.

green-o-matic

ViestiKirjoittaja green-o-matic » 13.4.2013 15:07

en tiä uskallanko tulla. sitäpaitsi näytän kuulemma kytältä :D
Friends with weed, are friends indeed, but friends without weed are friends in need!

PureAK

ViestiKirjoittaja PureAK » 17.4.2013 17:51

Misä tavataan? Mullekkin soppii kaikki päivät! :D

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 25.4.2013 10:16

Edellinen miitti, jossa mä olin mukana, oli Näsinpuistossa siellä Haaksirikkoisten patsaan huudeilla. Se vois olla ihan hyvä paikka. Silloin oli tosin sovittu paikaksi vaan Näsinpuisto ja siinä lähistöllä oli joku toinenkin porukka. Mä menin kysymään niiltä, että tässäkö se foorumin miitti on. Niitä kovasti kiinnosti, että minkä foorumin :foil: Taas kerran huomaa sen, että meitä hampuuseita ei tavallisista kansalaisista kyllä erota millään :pimp:

Shulmani

ViestiKirjoittaja Shulmani » 25.4.2013 21:52

Minä ainakin olen siellä patsaan lähistöllä melkein päivittäin kunhan tästä ilmat lämpenee :D Ja fiilis että 99% siellä viihtyvistä ihmisistä on hampuuseja muutenkin. Jonnekkin joskus kyltti että hamppuforum miitti niin varmasti tulee porukkaa morjestamaan ilman ennakkovaroitustakin :D

ambient
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja ambient » 25.4.2013 22:08

Vois kans joskus kesällä kruisalla polttelee jolperit, jos miittailette siel näsipuiston huudeilla. :mrgreen:

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 29.4.2013 13:43

Shulmani kirjoitti:Jonnekkin joskus kyltti että hamppuforum miitti niin varmasti tulee porukkaa morjestamaan ilman ennakkovaroitustakin :D

Joo, sinne tulee sinisiä setiä jotka tekee näin: :eiei:
Toisaalta poliisin pelkäämisen ja terveen uskaltamisen välimaastosta pitäisi löytää jokin järkevä ihannekohta.

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 8.5.2013 9:11

Pitäiskö meidän ruveta sopimaan sitä miittipäivää? Ilmeisesti lauantait oli semmoinen, mikä porukalle passaa parhaiten. Mulle kävis tässä kuussa vielä 25. päivä ja enskuusta ei oo vielä tietoo.

maissipete

ViestiKirjoittaja maissipete » 19.5.2013 13:33

:D onkos sitä jotain miittiä tulossa? muutin vasta tampereelle eikä ole ihan hirveästi tuttuja :D

risuparta

ViestiKirjoittaja risuparta » 19.5.2013 18:40

Shulmani kirjoitti:Minä ainakin olen siellä patsaan lähistöllä melkein päivittäin kunhan tästä ilmat lämpenee :D Ja fiilis että 99% siellä viihtyvistä ihmisistä on hampuuseja muutenkin. Jonnekkin joskus kyltti että hamppuforum miitti niin varmasti tulee porukkaa morjestamaan ilman ennakkovaroitustakin :D

Istuskelin näsinpuistossa tossa pari pv sitten ja polttelin röökiä nurmikolla. Kattelin kun joku 40-50 vuotias mies kauluspaidassa ja avoin tölkki ( Ei ottanut yhtään hörppyä tölkistä. Piti vain kädessä) kädessä käveli mua kohti ja tyyppiä seuras jonkun 5-8m päässä joku kalju körmyn näköinen kaveri. Tää kauluspaita mies tulikin sitten kyseleen multa, että " Oisko sulla erikoistupakkia?? " Heti kun tuli selväks ettei mulla ole sellaisia "erikois" settejä niin kaveri lähti kaljun tyypin kans jatkamaan kierrosta seuraavaa porukkaa kohti. Hmmhm... Jäbä vaikutti niin siviilipoliisilta kuin mielestäni voisi olla. Ehkä vain kuumottelen o_O.

Luminaire

ViestiKirjoittaja Luminaire » 20.5.2013 0:08

Tuskin kuumottelet, spotannu tuntomerkkeihin täsmäävät siat itse siinä keskustassa olevassa puistossa Tampereen Teatterin vieres...
Onneks eivät tulleet mua ratsailee kun spliffiä siinä hiisailin. :lol:

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 21.5.2013 10:44

risuparta kirjoitti:...

Istuskelin näsinpuistossa tossa pari pv sitten ja polttelin röökiä nurmikolla. Kattelin kun joku 40-50 vuotias mies kauluspaidassa ja avoin tölkki ( Ei ottanut yhtään hörppyä tölkistä. Piti vain kädessä) kädessä käveli mua kohti ja tyyppiä seuras jonkun 5-8m päässä joku kalju körmyn näköinen kaveri. Tää kauluspaita mies tulikin sitten kyseleen multa, että " Oisko sulla erikoistupakkia?? " Heti kun tuli selväks ettei mulla ole sellaisia "erikois" settejä niin kaveri lähti kaljun tyypin kans jatkamaan kierrosta seuraavaa porukkaa kohti. Hmmhm... Jäbä vaikutti niin siviilipoliisilta kuin mielestäni voisi olla. Ehkä vain kuumottelen o_O.

No huhhuh, pitäiskö meidän miettiä joku kuumotuksille vähemmän altis paikka? :foil:

oldirty
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja oldirty » 21.5.2013 13:32

Lasiaasi kirjoitti:...

No huhhuh, pitäiskö meidän miettiä joku kuumotuksille vähemmän altis paikka? :foil:

Eiköhän ne sen uudenkin paikan täältä miittiketjusta lue. :foil: Vaikka olen useammankin foorumilaisen naamatusten tavannut, niin en ole ikinä uskaltanut mihinkään yleisiin tapaamisiin lähteä juuri tästä syystä. Haukut ne haistelee randomistikin kaupungilla välillä, niin miks ei sovituissa miiteissäkin. Älkäänyt kuitenkaan mun kuumottelujen takia olko tapaamatta, minä nyt vain olen tällainen kusihousu.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

risuparta

ViestiKirjoittaja risuparta » 21.5.2013 23:05

On siellä puistoissa muitakin ihmisiä joten tosissaan saavat ratsata jos haluavat pari spliffiä löytää joidenkin taskuista.
Todennäköisesti siellä on muitakin polttelemassa milloin mitäkin joten "tervettä maalaisjärkeä kehiin".
Tuskinpa turhiin ongelmiin joutuu vaikka foorumin miitteihin eksyisikin :wink:.

napo

ViestiKirjoittaja napo » 22.5.2013 0:51

Juu kuulostais kyllä ihan asialliselta ja näsinpuisto suht leppone mestaki.. Pistäkää ny jotain päiviä lukkoo ni eiköhän sinne useempikin eksy :)

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 23.5.2013 9:36

Käviskö porukalle 8.6.? Silloin on jo lakkiaisviikonloppu pois alta.

Luminaire

ViestiKirjoittaja Luminaire » 23.5.2013 21:53

Kuulostaa ihan hyvältä. Pyrin ainakin ite ilmestymään paikalle.

Lasiaasi

ViestiKirjoittaja Lasiaasi » 6.6.2013 9:23

Heippa! Mulle napsahti työvuoro lauantaille, joten miitti jää meikäläisen osalta väliin. Pitäkää kuitenkin hauskaa!

desperado

ViestiKirjoittaja desperado » 16.6.2013 22:09

Hoi! Päätinpä tehdä tämmösen extemporereissun tänne tampereelle ja tuli mieleen että täällä on pakko olla paljon foorumiporukkaa. Tiistaina ei näyttäis satavan vettä joten ajattelin mennä siinä iltapäivästä kuljailemaan siihen puistoon joka on kirkon kupeessa keskustassa. En näitä seutuja tunne oikeastaan yhtään niin siksi keskustaan. Tulkaa heitteleen läppää tai poriseen diipimpiä. Lyhyt varoaika, mutta jospa jokunen kaiffari tulis seuraksi.

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”