Kuva

Kiinnijääneet kotikasvattajat

Sana on vapaa.
Skanvantti

Re: Kiinnijääneet kotikasvattajat

ViestiKirjoittaja Skanvantti » 14.1.2005 0:54

Huumekoirat taitavat tarkistaa melko suuren osan maahan tulevasta postista. Sen vuoksi "itse tavaran" tilaamisesta jaa lähes poikkeuksetta fakkiin kun budilla/hasalla on tapana tuoksahtaa aika voimakkaasti -> koiran helppo havaita. Maahan tulee kuitenkin aivan VALTAVASTI postia joka päivä, joten tullilla ei varmasti ole resursseja tarkistaa (avata, tutkia sisällön, pakata uudelleen) kaikkea ulkomaanpostia esim. kannabiksesta kertovien kirjojen varalta (olettaen ettei valtio salaisesti harjoita jonkinlaista orwellilaista super-valvontaaprojektia.. olen kyllä toisaalta joskus ihmetellyt, miksi ulkomaanpostilla kestää aina niin kauan saapua perille ;) Ja sitäpaitsi, kirjallisuuden lukemisessa ei (vielä) onneksi ole mitään laitonta.

Joskus (harvoin) huhutaan yksittäisten siementilausten kadonneen postissa. Tämä saattaa olla vain huonoa munkkia. Ei ainakaan minun järkeni keksi, miten tulli pystyisi haravoimaan siemenpusseja sisältävät kirjeet tuhansien muiden kirjeiden joukosta.

plerppi

ViestiKirjoittaja plerppi » 14.1.2005 12:49

kyykkä kirjoitti:Vaikka en tapausta tunnekkaan, tuossa on taas varmasti kasvattamisem ison ongelma ja riski -20 kasvia ja 10 ihmistä tietää niistä. Se on sanomattakin selvä, että tollaisessa porukassa joku aina lavertelee johonkin suuntaan: *kuinka hienot viljemät meillä kavereiden kanssa on*

Yhteinen viljelmä on muutenkin tyhmäntyhmä juttu. Yksi asunto saa kaiken riskin kantaakseen ja koko kaveripiirin munat ja munasarjat on samassa korissa.

Lisäksi kaikissa näkemissäni tällaisissa tapauksissa, kun kyse oli nuorista ihmisistä, kämpästä tulee bilekämppä tai jumitusluola, jossa kaikki hengaavat koko ajan. Tai ainakin ihan liikaa ja liian usein. Ja raahaavat sinne kaikkia "siistejä" tyyppejä katsomaankin. Paskasoppa on valmis.

Enemmän ganjaa saisivat kaikki, ja turvallisemmin, jos jokainen porukasta joutuisi ottamaan samat riskit ja vastuun kasveista. Voisi tulla järkeä siihen leuhkimiseen ja kaikkeen turhan helpon todistusaineiston tuottamiseen. Poltteluunkin tulee järkeä yleensä vasta, kun sadon riittävyydestä on vastuussa vain itse ja itselleen.

DeWeC
Hydro Mentor

ViestiKirjoittaja DeWeC » 17.1.2005 14:07

Skanvantti kirjoitti:Huumekoirat taitavat tarkistaa melko suuren osan maahan tulevasta postista. clip clip

Tuolla hyvä juttu aiheesta.

savarin

ViestiKirjoittaja savarin » 21.1.2005 17:48

Toi sähkönkulutus kuumostus on naurettavaa. Itse asun kerrostalokaksiossa jossa on ilmastointi. Joka huoneessa on katonrajassa puhallin josta raitis ilma tulee. Ja tämähän maksaa ihan helvetisti. Jos vielä talvisaikaan lämmittää tuon ilman ja käyttää lattialämmitystä on sähkölasku aivan sairas. Nyt pelkästään tavallinen ilmastointi + muu normaali käyttö ilman natikkaa vastaa 5H+k + s keskimääräistä kulutusta. Ja mulla on siis 2H + k + s. Olen kysynyt tätä sähkölaitokselta ja sanovat sen olevan täysin normaalia uusissa taloissa jotka on rakennettu niin tiiviksi että ilmastointia tarvitaan. Sitä ei siis voi edes kytkeä pois päältä. Olen saunonut helvetisti, käyttänyt natikkaa, tiskikone ja pesukone joka päivä käytössä ja kaikki valot päällä ja eipä poliiseja näkynyt.

onnen pipanoita

ViestiKirjoittaja onnen pipanoita » 23.1.2005 9:54

Noctrius kirjoitti:Isännöitsijältä saa ainakin yleisavaimen jolla pääsee sisään. Omakotaloista en sitten tiedä.

Jep. Minulle on tapahtunut muutaman kerran niin että poliisit ovat halunneet tulla käymään, muista syistä kuin hampun takia tosin. Ensin ovat soittaneet ovikelloa ja kun en ole avannut on soitettu paikalle isännöitsijä joka on tullut avaamaan oven. Yhdellä kertaa taisi toinen sinitakki käydä hakemassa yleisavaimen kun toinen odotteli rapussa.

Eli riippuen siitä kuinka kaukana isännöitsijän toimisto tai lähin kiinteistöhuollon mies on, pieni hetki on aikaa siivota kämppää jos noin käy. Kannattaa vaan varautua siihen että odottelun jäljiltä oven takana on pari astetta vittuuntuneempaa konstaapelia.

Viranomaisilla on muuten oma tyylinsä koputtaa tai soittaa kelloa, ja olen varma että jos vielä joskus tulevat, tunnistan jo äänestä ketä on ovella. Nimittäin löyvät sitä kelloa kerran sillain perkeleen täsmällisesti ja tarkasti mutta kovaa :D

Muuten, noista lukoista vielä. Jos en nyt aivan väärin muista, vuokranantajalla/isännöitsijällä pitäisi lain mukaan olla pääsy vuokra-asuntoon halutessaan. Eli erilaisten lisälukkojen avaimet pitää luovuttaa myös isännöitsijälle. Tai pitäisi. Tiedä miten käytännössä sitten.

Mutjoo, en ole kasvatuksesta koskaan jäänyt kiinni. Kaveria olivat hakemassa noilla kerroilla kun kävivät. Kannattaa tosiaan pitää huolta keneen nimi liitetään. Nimittäin kurkkivat komeroihin ja joka paikkaan kun etsivät tyyppiä. Olisi käynyt paskasti jos olisi ollut projekti päällä silloin. Yhdellä kertaa kun kuulin että ovat hakemassa kamua taas, ehdin leikata hamput ja viedä kellarivarastoon noin tuntia ennen kuin kytät tulivat. Kuumotti vähä. Ja harmitti hyvä hamput.

Ps. :lohtu: <-- läheisriippuvainen hymiö :)

Hoolabandoola

ViestiKirjoittaja Hoolabandoola » 24.1.2005 20:18

Pitäkää reilunkokoinen pullo kusta kasvatuskaappinne läheisyydessä jonka kaadatte puskienne yli viranomaisten häiritessä kotirauhanne. Säästyy heiltä työaikaa ja meiltä kaikilta veroeuroja kun heillä on sitten näyttö ja näytteet samassa paketissa mitä maistella, mitata ja määrittää. Omien huonekasvien päälle kuseminen ei ole rikos ja tuskin tulevat toiste puskianne takia ainakaan.

-H

Ps. Älkää sitten pojat pissikö sinne kuristimeen tms. tai pääsette toisenlaisen tummanpuhuvan auton takapenkille vähän pidemmälle ajelulle.

jamppa

ViestiKirjoittaja jamppa » 24.1.2005 21:43

Kukkatarhuri kirjoitti:
derri kirjoitti:Monet kaverini ovat kunnon "datiksia" ja pitävät koneitaan päällä 24/7. Koneen virran wattimäärä on 300-350 joten sähköä kuluu. Yhdellä kaverillani on 4 konetta ja sähkölasku on sen mukainen, kun aina väh. 2 konetta päällä.

Vaikka powerissa lukeekin sen PYSTYVÄN 300w tuottoihin, se ei sitä ime. Vain jos koneessa on sähkölaitteita kiinni tarvittava määrä sähköä viemässä. 400w lamppu vie 400w.

Lalala.. Jos sulla on 400w natikka, sen polttimon teho on sen 400w, eikö? Mutta häviötä tulee aina. Esim kuristin tuollasessa 400w natikassa hukkaa jo jotain 40w luokkaa, muuttaa siis sen lämmöksi ja sähkömagneettiseksi kentäksi. Hukkaa voi olla enemmänkin, riippuen valaisimen käyttölämpötilasta. 400w valaisin voi ottaa helposti jopa 500w. Hassua..

Toisaalta taas tietokoneen poweri, jos se pystyy antamaan sen luvatun 300w, se voi ottaa sisäänsä esim 350w koska poweri tekee myös lämpöä jota ei ole laskettu tuotettuun ulosottotehoon. Useilla koneen omistajilla on myös jonkinlainen näyttö, monitori. Jos sanotaan että konepaketti ottaa sähköä 300-400w, se on aika paljon mutta täysin mahdollista. Right?

Eikös watti ole jännite kerrottuna virralla?
Eilen se ainekin oli.

8)

Viehrpekualo

ViestiKirjoittaja Viehrpekualo » 24.1.2005 22:03

Jees, olin pari viikkoa kaukomailla ja sinä aikana oli äitimuori käynyt nuuskimassa vara-avaimen turvin kotonani. Voi ***** että palo käämit kun se rupes nyyhkyttämään asiasta, sanoin että saakeli jos menet aikuisen miehen kämppään nuuskimaan täysin asiatta niin kaikki traumat mitä sieltä löytyneet asiat aiheuttavat ovat ansaittuja. Pitääpä keksiä joku toinen paikka vara-avaimelle kun ei voi vanhempiinsa senverran luottaa, melkein tekis mieli katkaista välit kokonaan..Se muija varmasti juoruaa asiat kaikille tutuilleen, pitää päästä purkamaan traumojaan nääs, kiva sitten nähdä niitä jossain kaupungilla kun katsovat kuin jotain tumma-ihoista.

Täälä minun asumisoikeusasunnossa lappaa taloyhtiön väkeä tuon tuostakin, noin 2 kertaa vuodessa kun keksivät yhtä sun toista huoltoprojektia kun jollain itkumummolla on vessanpönttö tukossa. Olin kerrankin unohtanut vessojen huoltotarkistuksen kokonaan ja heräsin aamulla siihen kun ovikello soi ja noin 2 sekunnin päästä kun en ehtinyt ovelle juoksemaan paukkasi putkimies ja talonmies sisään asuntooni. Oli hauskaa siinä kalsareissa pällistellä kun tuntemattomat miehet lappaa omaan vessaan kuin kotiinsa olisivat tulleet. Varmasti huomasivat komerosta kajastavan valon, en tiedä soiko kellot niillä päässä mutta aika vikkelään lähtivät lipettiin kun olivat hommansa tehneet.

Kaikki ainekset ovat siis kasassa kotietsintää varten, mutta minä otan riskin.

*Jotain myyntijuttua poistettu imagosyistä*
Viimeksi muokannut Viehrpekualo, 25.1.2005 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

onnen pipanoita

ViestiKirjoittaja onnen pipanoita » 25.1.2005 20:03

Ottaa mitä suurimissa määrin pannuun myymisestä jeesustelu mikä tällä foorumilla näyttää olevan muotia. Voin pistää pallini pantiksi ettei täällä ole ketään joka ei olisi koskaan ostanut tavaraa. Tai ei ainakaan yksittäistapauksia useampaa. Kun on kaappi täynnä kukkaa niin helppohan se on tuomita ihmisiä jotka harrastavat samaa kuin itse aiemmin.

Ja miksi en myisi? Kun olen käyttänyt about 1000 euroa kasvatusromppeisiini ja ennenkaikkea tehnyt työtä kukan eteen, miksi ei voisi kavereilta jotain hintaa periä? Ja sitäpaitsi kiinnijäämisen riski on sellainen kitsoilunaihe että pelkästään sen takia voi velottaa jotain.

Enkä siis puhu mistään ala-asteen pihalla myymisestä. Vaan siitä ettei muka saisi aikuisilta ihmisiltä periä hintaa kun on itse uhrannut paljon hampun eteen. Itse velotan 7e/g priimakukasta (vaikka itse sanonkin :>) eikä kenelläkään ole valittamista ollut.

Sori ny vaan jos meni offtopikiksi. Tämä asia on vaan häirinnyt jo pidempään, enkä viitsi uutta topikkiakaan perustaa...

wu-hsin
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja wu-hsin » 25.1.2005 20:34

onnen pipanoita puhuu asiaa.

Jos kavereilla ei ole omia pusikoita, vaihtoehdot ovat kutakuinkin seuraavanlaiset:
A) Frendit käyvät päivittäin kylässä ja kuluttavat suurimman osan "parhaan kaverinsa" sadosta ilmaiseksi, ennen kuin kasvattaja itse pääsee siitä nauttimaan.
A) Frendeille ei enää tarjota vaan heitä käsketään ostamaan läpyskää ja siten sponsoroimaan ihan oikeaa rikollisuutta, jonka vuoksi he vittuuntuvat sekä tavaran laatuun että kasvattajakaveriinsa.
C) Frendeille myydään kohtuulliseen hintaan hyvälaatuista satoa sen verran kuin ylimääräistä on, jolloin he sponsoroivat kasvattajakaverinsa ruokaostoksia ja omavaraisuutta.

Mitenkäs on, kaverit?

w
imho
lol
omg

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.1.2005 22:25

"C) Frendeille myydään kohtuulliseen hintaan hyvälaatuista satoa sen verran kuin ylimääräistä on, jolloin he sponsoroivat kasvattajakaverinsa ruokaostoksia ja omavaraisuutta.
"
Ja voiko enää kovinkaan rikolliseksi kutsua toimintaa jolloin ihmiset jotka ovat ostajan roolissa, eivät osta vain ja ainoastaan nautiskelutarkoitukseen sitä yrttiä, vaan ajattelee näin parantavansa maailmaa kun voidaan pitää rahan avulla edes yksi ihminen enemmän poissa systeemin kuluttavista rattaista!?!?!?!
Omakohtaisia kokemuksia?
No, sen voi jokainen päätellä jostain jos on aihetta, mutta itse en ole ikinä kokenut tekeväni mitään väärin, koska ihmiset joiden kanssa elän ja olen ystävä, arvostavat sitä mitä teen koska siinä piilee suuresti viisautta, yhteisö voi hyvin eikä ulkopuoliset pahat voimat kuten järjestäytynyt rikollisuus ja virkavalta voi puuttua mihinkään kun varsinaista rikosta ei tapahdu, ja valtiolle ne rahat menee tavalla tai toisella loppujen lopuksi, ja toki K-kauppiaille, jäätelömyyjille, vuokraisännälle jne...toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan.
Tällä tavalla saataisiin melkoinen vallankumous aikaiseksi jos vaan tarpeeksi monta tällaista tapausta saataisiin aikaiseksi, ja sitten vielä kun (kutsutaan nyt sitten tätä lainaamiseksi tai vaihtamiseksi mieluummin) alkaisi vaihtamaan tuotteita keskenään kaupunkien välillä ja sisällä, niin saataisiko suhteellisen nopeasti laajahko määrä ihmisiä lopullisesti pois systeemin rattaista ja jopa Hollannin kannabiskahviloita suurempi valikoima erilaisia kannabistuotteita kukasta keksiin????
Meneekö jo överiksi?
Tais mennä jo aikaa sitten. :D

Jerusalemi

ViestiKirjoittaja Jerusalemi » 26.1.2005 0:24

Ei todellakaan oo mitään väärää myydä kohtuuhintaan hyvää kukkaa. Kyllä se kasvattelija ottaa kuitenkin sen verran riskiä, että siitä on hyvä jäädä jotain taskun pohjallekin jo esim. mahdollisten sakkojen ja uusien vehkeiden hankkimista varten.

Kuvitellaanpa, että tyyppi kasvattelee ja tarjoaa jatkuvasti kolmelle "kaverilleen", jotka eivät kasvattele. Kuinka moni näistä 3 "kaverista" on valmis ottamaan osaa sakkojen maksuun? Miksi ihmeessä siis pitäisi jatkuvasti tarjota tyypeille, jotka eivät koskaan kasvattele? Kaikilla todellakin on jonkinlainen mahdollisuus kasvattaa jos uskaltavat ja ottavat hiukan asioista selvää.

Kasvattelevat kaverit taas on erikseen. Aina voi jeesata jos toisella ei sillä hetkellä satu olemaan, edellyttäen että homma toimii myös toisinpäin.

Ovatko uusien lajikkeiden kehittäjätkin ahneita kusipäitä? Siemenpankit?
Asiaa voisi verrata musiikkiin. Kyllä sen huomaa, ketkä tekevät musiikkia tekemisen ilosta, ja ketkä rahasta. Toisinaan vaikka tekeekin tekemisen ilosta ja tienaa siinä sivussa vähän rahaa taskun pohjalle, niin voiko se olla väärin, että saa rahaa siitä, mitä tekisi kyllä pelkästään omaksi ilokseenkin?

Ituhippien vuoro vastata... 8)

Lare
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Lare » 26.1.2005 16:10

Harmonica kirjoitti:Kenttään sitoutunut energiahan tulee käyttöön kun natikka räpsähtää pois päältä ja hitsaa samalla paskat ajastimet ikuisesti kiinni. Saa kertoa jos on erimieltä, vaikka harvaapa tuo varmaan kiinnostaa.

Kenttään sitoutunut energia menee lampulle kun se on ruuvattuna kiinni. Ja vaikka ei olisikaan niin natikan kelan rinnalla oleva konkka muodostaa resonanssipiirin joka aika nopeasti vuotaa kuiviin sisäisen (pienen) vastuksen takia. Lähes kaikki kiinnihitsautumiset ajastimissa tapahtuvat kärkien sulkeutuessa.

Jerusalemi

ViestiKirjoittaja Jerusalemi » 25.2.2005 1:02

Tahtoisin tietoa:

Onko poliiseilla tapana?

a) käydä asunnossasi silloin kun et ole kotona esim. isännöitsijän kanssa/avaimilla

b) tulla koputtelemaan oven taakse kun olet kotona?

c) Hakea sinut jostain. Esim. koulusta tai töistä jos ovet käyneet oveen koputtelemassa, eikä kukaan ole avannut

Ainut keino toimia nopeasti on b, mutta sedät eivät varmaan sitä suosi?

SuperSayan

ViestiKirjoittaja SuperSayan » 25.2.2005 4:00

Offtopikiksi menee, mutta hauska juttu tuli mieleen noista isännöitsijöistä jotka ramppaa kämpässä. Olin yhesti aamupäivällä nukkumassa sohvalla, kun jotku sähkömiehet tuli tekee remppaa mun asuntoon. Ovikello soi kerran ja kolmen sekunnin päästä tulivat sisään yleisavaimella. Heräsin siihen ku jannut vähän noloina oli tulossa olkkariin, että täällä taidetaan nukkua. Mä totesin, että kai tästä pitää jo heräillä(se remppa oli just siinä sohvan nurkalla). Olin alasti, enkä viittiny paljo itteäni peitellä ku aattelin ettei ne mua tunne. Oli sähkäreitten naamat näkemisen arvosia ku en oo mikää kaunis otus. Karuja tatskoja, vähä krapulaa ja kanki puolikovana hiimailin keittää kahvia ja örisin että älkää antako mun häiritä. Vittu että niitä kuumotti, oli sellaset ilmeet.

Hörpelö

ViestiKirjoittaja Hörpelö » 25.2.2005 10:56

Jerusalemi kirjoitti:Tahtoisin tietoa:

Onko poliiseilla tapana?

a) käydä asunnossasi silloin kun et ole kotona esim. isännöitsijän kanssa/avaimilla

b) tulla koputtelemaan oven taakse kun olet kotona?

c) Hakea sinut jostain. Esim. koulusta tai töistä jos ovet käyneet oveen koputtelemassa, eikä kukaan ole avannut

Ainut keino toimia nopeasti on b, mutta sedät eivät varmaan sitä suosi?

Siis poliiseillahan on yleensä tapana tulla asuntoon isännöitsijän avaimilla olit sitten kotona tai et. Ei ne mitään pimputtele etukäteen ovikelloja, ne tulee suoraan sisään ja yleensä sen verran hiljaa että ne huomaa vasta kun ovi aukeaa. Ainakin täällä. Jokunen aika sitten.

EccoHomo
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja EccoHomo » 25.2.2005 11:09

Laittakaa siihen ulko-oven takana olevaan välioveen kunnon Abloy-lukkopesä, mielellään sellainen uusi uramallinen. Käykää ostamassa se itse jostakin lukkoliikkeestä, ei siis niitä taloyhtiön sarjoittamia lisälukkoja.
Ei meinaa pääse poliisi, huoltomiehet, talonmiehet, vuokranantajat tai kukaan muukaan väliovesta sisään vaikka kuinka koittavat.

Älkää sitten vaan koittako säästellä ja ostako niitä muutaman kymmenen euron "piironginlaatikon/navetan" lukkopesiä, jotka saa lähes millä tahansa avaimella auki.

Siihen välioveen voitte sitten kiinnittää vaikkapa plakaatin, jossa on kännykkänumeronne josta teidät aina tavoittaa, jos vaikka jotain hätäistä huoltomiehen pitää päästä asuntoon katsomaan (vesivuoto jne.) Tämän mahdollinen ulko-oven aukaisija huomaa siinä väliovessa ja soittaa teille jos todellista tarvetta asuntoon pääsylle on. Joka tapauksessa kukaan ei pääse huomaamatta käymään asunnossa.

Noista sähkölaskuista sen verran että en pidä kauhean todennäköisenä että poliisi hakee tavanomaisesti energialaitoksilta mitään listoja, enkä myöskään sitä jos vaikkapa yksi tai kaksi 400-600 W:n natikkaa kuluttaa 24 h/vrk sähköä niin pian on kissalanpojat oven takana. On meinaan itsellä ollut muutenkin noi sähkölaskut sellaisia että tälläiseen epäilyyn voisi olla aihetta, kun kotona on 52" projektiotv, videotykki, tietokone jossa 350W:n virtalähde huutaa hoosiannaa ja päälle kaksi 19":n putkinäyttöä, pesukone joka päivä käytössä jne. jne. ja laskut on parin kuukauden välein suunnilleen 120 euroa. Eipä ole kukaan kysellyt mitään.
Tietenkin jos käry käy niin varmasti tarkistavat sähkölaskun onko aihetta olettaa että kasvatus on jatkunut pidempään. Eli koittavat saada mahdollisimman suuret sanktiot.

Mitä taas tulee tälläisillä alueilla keskusteluihin, niin niissä on aina hyvä pitää omat pienet vainoilunsa. Kukaan ei kai rupea mainostamaan mitään suurpuutarhoja ja kasvatusprojekteja, vaikka sellaisiakin on nähty (lieneekö tullut ongelmia?) No ei kai tämä koko foorumi nyt ole mikään poliisin ylläpitämä feikki, jossa moderaattorit ovat vuosia feikkaamalla päässeet ylläpitäjiksi, ja sitten narautetaan niitä suurimpia kasvattajia ja ylläpidetään rekisteriä hampunkasvattajista yleensä.
Uskoisin kuitenkin että virkavalta tätäkin foorumia seuraa, ihmettelen ellei.
Voiko sivuston palvelimen omistaja luovuttaa ip-numeroita interpolille?? Missä palvelin mahtaa sijaita fyysisesti?

Siementen tilaamisella voi myös jäädä kiinni. Eli tilaat siemenpussin jostain ulkomailta ja se jää tullin haaviin, saattaa poliisisedät tulla käynnille.

Ja vielä kun tilaatte natikoita ja ravinteita noista alan tunnetuista firmoista Viherpeukku jne. niin ihme elleivät niiden sähköpostilikenteet ole jonkinlaisessa tarkkailussa. Jos ja kun teette siis tilauksen ilman salausta niin kopio sähköpostista menee suoraan vuokoille. Sähköpostiliikenteen seuranta kun on vielä helpompaa kuin puhelinkuuntelu, ja tiedän varmasti tuttavan huumeepäilyn kautta että sähköpostejakin tallennetaan poliisin taholta jos epäilyjä rikoksesta on. Ei siinä tarvita edes tuomarin lupaa jos asia vain tsekataan.

haazi

ViestiKirjoittaja haazi » 28.2.2005 18:20

Terve!

Palaten aiheeseen vielä sattuneesta syystä.
Elikkä tossa perjantain kävi sitte nii paska tuuri että huh. Oltiin tossa kaverin kanssa mun kämpillä ja kasattiin siinä kaljan kanssa teltta ja setit sisää ja lappu päälle. Siinä tuli sitte kavereita meille ja iltaa vietettiin. Mentiin siinä sitte röökille kerrosparvekkeelle ja huomattiin että kappas pihalla on polliisiauto ja toinen tulee. No siinä sitte naureskeltiin ja yht'äkkiä siinä parvekkeella oli pari poliisia. Ilmoittauduin kämpän omistajaksi ja sanoivat että kauhea meteli kuulemma kuulunut ja naapurit soittanu poliisit. No sanoin että ei kyllä voi pitää paikkaansa ku ihan hiljaa ollaan oltu. No poliisi halusi sitten käydä kämpässä katsomassa ettei siellä ole 40 ihmista. Siinä vaiheessa tajusin että voi prkl. Eteiseen asti kuului kaamea tuulettimen ääni joten sinne teltallehan se poliisi sitten asteli ja naureskeli että kaapas "mikäs viherpiipertäjän piilo tää o". No sitte kun apuvoimat oli tullu paikalle niin kävi ilmi että ilmoitus häiriköinnistä oli tullut väärästä rapusta :evil:
Ottivat multa maissipiipun ja sanoin että tupakkaa oon siitä poltellu ja natikanki otti.
No kysymys kuuluu että uskaltaako sitä alottaa lainkaa kasvatusta nyt jos vaikka tulevat käymään? nyt pitäs kasvatus pistää käyntii jotta kuumuudelta säästyttäs. Poliisit sano lähtiessää et "perästä kuuluu sano torvensoittaja" :cry:
Ainii kaapissa oli yksi noin 10cm:n pieni taimi ja pari siementä

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.3.2005 14:23

haazi, pistä ihmeessä uutta puskaakasvamaan. todennäköisyys kärähtää on itetenkin suurempi, muttasitten kusä ootsiellä jo toistakertaa niin oikeudesta riippuen ei tulevälttämättä edes sakkoja koska toteavatsinut joko "toivottamaksi" tapaukseksi tai vaihtehtoisesti vaan kunnon kansalaiseksi joka ei halua tukea järjestäytynyttä rikollisuutta. tämäsiistietenkin edellyttää että olet rehellinen ja suora etkä yritä mitään kepulikonsteja. vaikka turhan usein monet luulee että tuomioistumet on joku poliisin jatke vaan, niin se ei ole totta. minullekkin yks tuomari sanoi suoraan kun kysyin että miksi täällä ei saa laillisesti kasvattaa "no joku tyhmä poliitikko sen on eduskunnassa säätänyt.." johon tokaisin vielä että "eikö kannabiksen kriminalisointi nimenomaan ole edullsitajärjestäytyneen rikollisuuden, eikä järjestäytyneen laillisen toimeenpanovallan ja toimivan yhteiskunnan edun mukaista?" johonei kuulunut enää vastausta. tajusi ilmeisesti äänensävystä että poikahan vittuilee..
mut rohkeuttavaan, älä pelkää, sillä pelko ja sakot on se ainoa ase mikä poliisilla on sua vastaan ja jos sä tiedät ite että oot oikeassa niin on paljon helpompi seisoaoman kantansa takana.
gl hf!

yarr

ViestiKirjoittaja yarr » 1.3.2005 15:43

Ymmärsitte väärin, kuten tavallista. Kaupallisella kasvatuksella tarkoitin
sitä, että kasvatetaan kannabista vain ja ainoastaan myyntitarkoitukseen.
Tottakai on ymmärettävää, että osa kasvatuskuluista katetaan
kohtuulliseen hintaan lopputuotteen myynnillä kavereille. Hyvin monet vaan eivät tuollaista kohtuutta noudata, vaan pyytävät kukastaan älyttömiä
hintoja ja näin ollen kapitalisoivat sen kustannuksella rankasti. Mun mielestä
se on väärin jos joku ajattelee, että kannabiksen kasvattaminen on hyvä
tapa ansaita paljon verotonta rahaa.

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”