Terve! Mullekin tapahtui taannoin samanlainen tapaus. Mulla se oli käynnissä tosin, mutta yhtäkkiä se alkoi vilkkua psykedeelisesti mustaa ja valkoista. Olin sillee että o-ou. Ukko oli reissussa ja en heti uskaltanut kertoa hänelle, koska ajattelin että kyllä se kohta toimii. Noh, aikansa se siinä hurisi ja välkky ja vilkku kunnes se sitten lopulta simahti. Siinä sitten olet että ei samperi mitä mä nyt teen...

. Ei se sitten tosiaankaan käynnistynyt ja onneks oli takuuta vielä, mutta uusi kone tarvittii heti! Mentiin sitten ostaa Markantalost uus Acer ja sit oli uusi kone.
Sitten sain lopulta roudattua sen koneen sinne huoltoon kyseiselle paikkakunnalle, josta se aikoinaan oli ostettu. Marsittiin isukin kans Markantaloon ja selitin, että tää ei inahdakkaan (tämä tapahtui puolen vuoden jälkeen). Setä siinä oli, että katsotaan mikä siinä on. Etsi virtaa sille ja painoi käynnistys nappulaa ja hoplaa; kone käynnisty niiku ennen vanhaa. Siinä vaihees hävetti niin pirusti.

Menin ihan punaseks ja sönkötin, että se ei ole puoleen vuoteen reagoinnut mihinkään. Setä oli vaa, että eihän tässä ole mitään vikaa. Oo siinä nyt sitten että kyl siinä OLI

No isäkin vähä oli närkästynyt ja sano että se oli nopeesti korjattu

. Nyt meillä on siis kaksi loistavasti toimivaa Aceriin läppärii ja kumpikin toimii kuin unelma. Et sillee...