Kasvatus suunitelma

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
the patient

Re: Kasvatus suunitelma

ViestiKirjoittaja the patient » 27.10.2007 8:37

LuiGi kirjoitti:...

Sori mutta.. EI HELVETTI että haluaisin nähdä "nkeen" kasvatuksen. :laugh:

Todellakin! :laugh: Kiitti "nkee" pelastit mun päivän. Kauhee aamujumi ja ajattelin ettei tästä päivästä saa millää iloa irti ilman bongia, mutta sitten luin ton sun viestin. Kiitti!

E: typot
Ne jotka toisinajattelee, ne vaa toisii ajattelee.

[E.T]

ViestiKirjoittaja [E.T] » 27.10.2007 11:56

Aika kova saavutus ois kyllä.
1,25g wattia kohden. :D

Mokkis-

ViestiKirjoittaja Mokkis- » 27.10.2007 18:37

Olen muuten tuota miettinyt, kun puhutaan, että joku hc-pro-kasvattaja voisi yltää 1g/w satoon, niin eikö kasvien määrällä muka oikeasti ole vaikutusta, jos wattimäärät pysyvät samana. Tai sellaisen käsityksen olen saanut useaan otteeseen eri ketjuista ja eri foorumilaisten kirjoituksista. Tuntuu vain liian oudolta, että jos on neljä kasvia kasvamassa samassa tilassa 400w natikan alla, niin lopullinen sadon määrä ei muutu miksikään, jos samassa tilassa saman natikan alla onkin vain yksi yksilö kasvamassa. En vain oikein voi sulattaa tuota todeksi, vaikka olenkin hyvin moneen kertaan näin ymmärtänyt lukemistani postauksista :think:

Stardust81
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Stardust81 » 28.10.2007 11:44

Sulla on siis kasvatus ja sitten on myös suunnitelma :doh: . Kivaa.
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”